Stránka 5 z 7
					
				
				Napsal: 15.05.2007 21:45
				od Ahmed
				Asi bych to zkusil dat jeste nekam jinam a opravu radeji v nejakem dobrem neautorizovanem servise. Ve Fordu cloveka vzdycky uspesne oskubou. Ne zridka se stava, ze se jim tu zavadu nechce hledat a rovnou meni to nejdrazsi, co se da a pri tom opravi i tu blbost.
			 
			
					
				
				Napsal: 26.05.2007 12:28
				od Blue
				Ahoj všetkým!
Môj problém sa čiastočne vyriešil. Výmena čidla otáčok pomohla, fofo už neskapíňa. Avšak väčší problém je v tom, že kľukový hriadeľ má vôľu 7 mm, čo sa bude musieť dať opraviť. Príliš sa v tom nevyznám, avšak podľa mechanika môže nastať prípad, že kvôli oprave bude musieť ísť motor z auta von. 
 
 
Mali ste niekto podobný problém?
 
			
					
				
				Napsal: 26.05.2007 13:00
				od Jarek83
				Mě se to taky stalo. Večer jsem přijel domů všechno v poho. Ráno se chystám odjet, ale nenastartoval jsem. Benzínu jsem měl dost.....Říkám si a sakra....Auto jsem měl cca měsíc. Tak jsem zkotroloval pojistku co je na palilové čerpadlo stav= Ok. Tak jsem odpojil čerpadlo od napájení a proměřil napětí na konektoru = Ok. Tak poslední možnost čerpadlo. Tak jsem sjel na kole do města a koupil hadice abych si čerpadlo vyzkoušel mimo auto. Připojil všechno jak má být a spustil...Z čerpadla se linuly divné zvuky, tak jsem to raději odpojil a zkusil připojit znovu.....a to samé. Tak mi bylo jasný, že jej můžu vyhodit a koupit nové....Nedalo mi to a zkusil jsem jej násilně rozdělat.... Zjištění:  zadrhávaly se lopatky čerpadla.. Důvod neznámý
			 
			
					
				
				Napsal: 26.05.2007 21:27
				od foki
				Blue píše:Ahoj všetkým!
Môj problém sa čiastočne vyriešil. Výmena čidla otáčok pomohla, fofo už neskapíňa. Avšak väčší problém je v tom, že kľukový hriadeľ má vôľu 7 mm, čo sa bude musieť dať opraviť. Príliš sa v tom nevyznám, avšak podľa mechanika môže nastať prípad, že kvôli oprave bude musieť ísť motor z auta von. 
 
 
Mali ste niekto podobný problém?
 
a co mas za motor ?
 
			
					
				
				Napsal: 27.05.2007 09:24
				od Blue
				foki píše:Blue píše:Ahoj všetkým!
Môj problém sa čiastočne vyriešil. Výmena čidla otáčok pomohla, fofo už neskapíňa. Avšak väčší problém je v tom, že kľukový hriadeľ má vôľu 7 mm, čo sa bude musieť dať opraviť. Príliš sa v tom nevyznám, avšak podľa mechanika môže nastať prípad, že kvôli oprave bude musieť ísť motor z auta von. 
 
 
Mali ste niekto podobný problém?
 
a co mas za motor ?
 
Motor je 1.6 16 V Z-TEC, 74 kw, r. v. 1999. Nabehané ma cca 160 000 km.
 
			
					
				
				Napsal: 27.05.2007 11:33
				od Skubi
				
			 
			
					
				
				Napsal: 28.05.2007 21:08
				od Blue
				
JJ, aj na to sa chystám. Len mám stále málo času a stále riešim tú chybu. 

 
			
					
				
				Napsal: 28.05.2007 21:13
				od Skubi
				no já myslím, že minutku by jsi snad našel, ne? 

 
			
					
				
				Napsal: 30.05.2007 15:13
				od Blue
				Skubi píše:no já myslím, že minutku by jsi snad našel, ne? 

 
Podpis mám spravený.

 
			
					
				
				Napsal: 30.05.2007 15:17
				od Skubi
				
			 
			
					
				
				Napsal: 30.05.2007 15:28
				od Blue
				
Farbu sa mi zatiaľ nepodarilo presne určiť, keďže v žiadnom vzorkovníku som také číslo nenašiel. Ale je to podobná farba, ako má Foki. Na fotečke je to ako-tak vidieť. 

 
			
					
				
				Napsal: 30.05.2007 18:18
				od Skubi
				
			 
			
					
				zhasina motor
				Napsal: 06.06.2007 13:16
				od LuboMCML
				To Blue:
Uz jsem o tom psal 7.3.2007:
Meho FF 1,6i 16V, Trend Champion, hatchback, r.v12/2000 mam teprve od 15.unora. Zjistil jsem popsanou zavadu taky (skapina motor v pravotocive zatacce  a po zarazeni nautralu). Sel jsem na diagnostiku do BOSCH servisu, protoze to mam najbliz. A tam diagnostika vypsala jedinou zavadu: P0320 - Signal otacek/vztaznych znacek. Porucha funkce. Kdyz sel technik po pricine objevil, ze pod cidlem snimace otacek je podlozka tl. cca 4 mm (mate ji taky?) a take velkou axialni vuly na klikovym hrideli - cca 5 mm (misto predepsanych 0.05-0.2 mm). Lozisko bylo v haji.
Protoze jsem ho chtel reklamovat, navstivil jsem i FORD-servis. (Ten na me naklady vyskolil technika, protoze ho nechal pricinu odznova zkoumat a 2 hodiny prace jsem zacvakal.) 
Vybaveni reklamace u prodejce = vymena motora tehoz typu a roku vyroby, protoze neni pry mozna vymena vadneho axialniho loziska.  Fofik zatim jede.
			 
			
					
				Re: zhasina motor
				Napsal: 08.06.2007 21:51
				od Blue
				LuboMCML píše:To Blue:
Uz jsem o tom psal 7.3.2007:
Meho FF 1,6i 16V, Trend Champion, hatchback, r.v12/2000 mam teprve od 15.unora. Zjistil jsem popsanou zavadu taky (skapina motor v pravotocive zatacce  a po zarazeni nautralu). Sel jsem na diagnostiku do BOSCH servisu, protoze to mam najbliz. A tam diagnostika vypsala jedinou zavadu: P0320 - Signal otacek/vztaznych znacek. Porucha funkce. Kdyz sel technik po pricine objevil, ze pod cidlem snimace otacek je podlozka tl. cca 4 mm (mate ji taky?) a take velkou axialni vuly na klikovym hrideli - cca 5 mm (misto predepsanych 0.05-0.2 mm). Lozisko bylo v haji.
Protoze jsem ho chtel reklamovat, navstivil jsem i FORD-servis. (Ten na me naklady vyskolil technika, protoze ho nechal pricinu odznova zkoumat a 2 hodiny prace jsem zacvakal.) 
Vybaveni reklamace u prodejce = vymena motora tehoz typu a roku vyroby, protoze neni pry mozna vymena vadneho axialniho loziska.  Fofik zatim jede.
No tak to si ma veľmi nepotešil. 

 Ja som sa o tomto probléme rozprával s mechanikom a vravel, že by to malo ísť vymeniť, aj keď je možné, že bude treba vymontovať celý motor. 

 
			
					
				Zhasina motor
				Napsal: 09.06.2007 20:30
				od LuboMCML
				To Blue: 
Ani ja som nebol poteseny, ked som sa to dozvedel. Prehladali sme internet, ale axialne lozisko ako nahradny diel jednoducho nie je. Je treba vymenit polomotor (Fordov odhad: cca 90 tis. vratane prace), alebo kupit buracku a vybrat z nej motor. Este jedna moznost ma napada, ale neviem ci je realna: vyrobit to axialne lozisko. Nie je to nejaka seriova vyrobna vada ?