Stránka 5 z 5
Napsal: 28.02.2007 10:19
od chmelko
jo, jo a teraz si spomínam pred kinem radnici asi 2 týdny dozadu?:-)
Napsal: 28.02.2007 10:54
od Lopik
Taky pravda :} ... dobre pozorovaci schopnosti :}
Napsal: 02.03.2007 22:05
od KAPLIS
původně se tady píše o spotřebě versus jiné gumy nebo shel v-power racing. Na spotřebu má určitě vliv rozměr pneu. To je jisté. Chci ale popsat své zkušenosti s tím benzínem. Minulé auto jsem měl asi čtyři roky formana lpg. Jezdil jsem téměř výhradně na plyn. Motor klapal myslím velice "dobře" (1.3 40kw). Nemám k němu kromě jízdy v kopcích nebo při plném zatížení výhrady . Rychlostní limity jsem v pohodě standartně překračoval (dálnice "asi německá" 175 - 4600 ot/min na lpg ). Na benzín byl chod motoru i výkon slabší, ale lépe startoval. A teď. Po celou dobu mého vlastnictví se projevovaly dvě drobné záležitosti. Kolísání volnoběžných otáček a prodleva při zrychlování kolem 3000 otáček. To jak na benzín tak i lpg. Ted v "zimě jsem to chtěl dát na seřízení. Říkal jsem si že to zkusím pročistit podle tééé reklamy. Dal jsem tam za 300 ten racing a... Kolísání pryč, prodleva na 3000ot pryč, forman pryč. Prodán. Koupen fokus 1,6 1999. Neměl jsem možnost dlouhododého testu ale určitě vím že ten benzín dopřeju jednou za čas i fordu.
P.s Naturál 95 = 26,9 kč / lpg 13.9 kč TO BOLÍ, ale ford je přece jen lepší...