Výměna stabilizační tyčky

vladka1
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 642
Registrován: 09.01.2013 21:02

Re: Výměna stabilizační tyčky

Příspěvek od vladka1 » 12.05.2025 18:58

Tak FAG taky nebrat - 30kkm a vytlučený horní i dolní kloub. Originál kosti co byly na autě z prvovýroby vydržely 250kkm a chcíply na sundavání při výměně nápravnice.
Demontáž - kdo rovnou neže flexou, takdůležitý je dobře očistit volný závit od rzi (projet pilníkem nebo závitníkem), pak to jde lehce. Jinak se matka povolí a hned pak blokne o rez v závitu a začne se protáčet šroub. Pokud je vyrezlej 6HR pro inbus, tak šroub sedá přidržet sikovkama. Šroub přidrží i nepruženej stabilizátor když je zvedlý jen jedno kolo. Pro montáž si to pak přizvedávám panenkou, ne za rameno ale za kotouč (přitaženej matkama k náboji a proti otáčení bloklej šroubovákem zapíchlým skrz třmen do větracího otvoru).
FF MK1 kombík 1,6 74 kW FYDD 2004, 280 kkm

Odpovědět

Zpět na „Focus - podvozek 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů