Stránka 5 z 27
Re: názor na ojetinu
Napsal: 23.03.2011 19:41
od V12
hankeys :
Dobra volba, prajem vela stastnych kilometrov.
Re: názor na ojetinu
Napsal: 23.03.2011 19:42
od V12
KASHA :
A v Mondeu 1.8i je tiez

Re: názor na ojetinu
Napsal: 23.03.2011 19:56
od hankeys
a proč nedávají do focuse tu 1,8 SCI 6ti kvalt? jakej je rozdíl mezi těmito motory? radši mondeo s SCI nebo Focus obyč??
Re: názor na ojetinu
Napsal: 24.03.2011 21:32
od V12
Tak toto je dobra otazka. Odpoved poznaju iba manageri

Re: názor na ojetinu
Napsal: 25.03.2011 16:53
od LamB_17
obecne vzato, mondeo s motorem 1,8 SCI nemelo moc uspech, ne? tak mozna proto...
Re: názor na ojetinu
Napsal: 29.03.2011 10:07
od hankeys
tak jsem zatím šťastným majitelem té 1,8. Co koupit do povinné výbavy, nemám tam nic. Vím co tam patří, ale jaký ty náhradní žárovky??
Re: názor na ojetinu
Napsal: 04.04.2011 20:30
od Dym
Re: názor na ojetinu
Napsal: 04.04.2011 20:54
od Scooby
No prvni je peknej, ale se spotrebou 6.1l/100km u 1.8 nepocitej, taky jde o to na co ho presne potrebujes, kam budes jezdit, jaky cesty.
Jestli na to auto nepospichas tak zkus nakej cas vybirat, to ze chybej mlhovky je detail ale treba me by osobne chybel celni vyhrev okna(k nezaplaceni). A az pujdes pro nej tak jdi urcite s nekym kdo tomu rozumi jestli muzu radit dobre

Re: názor na ojetinu
Napsal: 04.04.2011 20:57
od Zdwora
Ten prvni, kvuli motoru, civilizovany zemi puvodu a je tak nak nejsympatictejsi...
Re: názor na ojetinu
Napsal: 04.04.2011 21:12
od Konik
Ten poslední má zadní nárazník z verze před faceliftem. Že by bouračka?
Re: názor na ojetinu
Napsal: 05.04.2011 07:41
od V12
Co je to buracka ?
Je to nacuvanie do smetnej nadoby s nasledkom prasknuteho naraznika ? Ja myslim, ze nie. A ked praskol na viacerych miestach, mohla byt oprava drahsia, ako naraznik z ineho auta. Toto by som tak tragicky nebral. Ked ale dostal kop do zadku od tatrovky, to by bolo podstatne horsie - zadok rozmlateny na kasu vcetne okna. Treba pozriet bodkovo-ciselne oznacenie skiel, z toho je clovek aspon o cosi mudrejsi. A hrubkomer je povinna vybava pri navsteve bazaru.
Re: názor na ojetinu
Napsal: 19.04.2011 19:36
od hankeys
tak posílám svoje postřehy po prvních ujetých 1000 kilometrech (Focus 1,8 i). K řazení: trojka se musí řadit trošku doprava, na což se dá zvyknout, když řadím zpátečku, tak se málokdy povede bez zaškrčení (nevím čím to je, ať dělám co dělám, tak málokdy se povede zařadit zpátečku bezproblémů - čím by to mohlo být?). Po nastartování studeného auta a pokusu hned o rozjezd, tak se mu moc nechce, několikrát chcípne. Při dojezdech ke kruháču, kdy vyřazuju na neutrál se stává že kolísají otáčky motoru, z volnoběhu rafika vyskočí, motor zahučí... pak to zas padne na volnoběh a takhle několikrát. Mám tam kola 205, zdá se mně, že strašně hučí. Na hovno řešený AUX, kdesi v přihrádce, kde zas není nabíjení... to teda mají nedomyšlené. Spotřeba: něco málo přes 8 litrů, no to je docela dost, na to že se ještě mírním a nejezdím plnej plyn brzda, na zrychlení to není taky žádnej dravec, i když podřadím na předjetí, tak je to takový vlažný, čekal jsem víc. Když srovnám s fabií v práci, tak výkonově tak stejný, ale u fabie spotřeba do 7 litrů. Co se týká komfortu (sezení, držení v zatáčkách) - to nejlepší co jsem měl možnost poznat. Vyhřívání sedaček - celkem k ničemu, než se zahřejou, tak to strašně dlouho trvá. Tolik mé rychlé postřehy.
Re: názor na ojetinu
Napsal: 19.04.2011 20:20
od Nicco
1.8i ma hodnotenie v recenziach Focusu asi taketo:
- majitelov trapia kolisajuce otacky
- spotrebu ma ako 2.0i
Vlakno o otackach tu najdes, ale neviem, ci sa to da definitivne vyriesit. Mozno mas iba zanesenu klapku alebo odchadzajuci snimac volnobeznych otacok...
Spiatocka ma synchrony, ale aj tak to niekedy ide cez zuby. Ja zaradujem pomaly a citom. pomaha aj pockat 1sekundu pred zaradnim spiatocky.
Re: názor na ojetinu
Napsal: 19.04.2011 21:14
od V12
Problem s radenim spiatocky ma aj hodne vela japoncov. Toto riesim tak, ze vysliapnem spojku, strcim tam patku a az potom spiatocku. Neexistuje, ze skrkne. Radenie trojky je asi nejaka konstrukcna vada IB5, na vsetkych 4 Focusoch (1 FFI 1.6i, 2x FFII 1.6i a 1 FFII TiVCT) sla trojka inak, ako ostatne. Nemozem povedat, ze tazko, no skratka inak.
Neviem s akou Fabiou si to porovnaval, pred rokom som najazdil par km v kopcovitom terene okolo Svitav v C-Maxe 1.8i 88kW (2003) a Fabie nemali najmensi narok. Kopec nekopec, C-M frcal ako raketa bez podradovania alebo tyrania motora vysokymi otackami. Je ale dost mozne, ze stary 1.8i 88kW ma odlisnu momentovu charakteristiku ako emisiami priskrtena nova verzia. No silnejsi by byt nemal v ziadnom pripade. Hmotnostne je stary Max a FFII plus minus par kil rovnaky. Je ale pravda, ze extra sprinter to nie je. V kazdom pripade sa mi s nim jazdilo velmi prijemne, minimalne tak dobre, ako s mojim 2.0TDCI, ktory prudko potiahne a potom prudko zomrie.
Synovec s Maxom vie stredne az dlhsie trasy za 7,5/100, jeho otec kratke trasy na studeno 8,5 - 9/100.
Re: názor na ojetinu
Napsal: 19.04.2011 21:42
od solfan
hankeys: co si to presne kupil?