názor na ojetinu
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: názor na ojetinu
hankeys :
Dobra volba, prajem vela stastnych kilometrov.
Dobra volba, prajem vela stastnych kilometrov.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: názor na ojetinu
KASHA :
A v Mondeu 1.8i je tiez
A v Mondeu 1.8i je tiez

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 28.04.2009 19:56
Re: názor na ojetinu
a proč nedávají do focuse tu 1,8 SCI 6ti kvalt? jakej je rozdíl mezi těmito motory? radši mondeo s SCI nebo Focus obyč??
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: názor na ojetinu
Tak toto je dobra otazka. Odpoved poznaju iba manageri 

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- LamB_17
- Pokročilý
- Příspěvky: 568
- Registrován: 24.07.2010 22:59
- Bydliště: skoro BRNO
Re: názor na ojetinu
obecne vzato, mondeo s motorem 1,8 SCI nemelo moc uspech, ne? tak mozna proto...
-
- Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 28.04.2009 19:56
Re: názor na ojetinu
tak jsem zatím šťastným majitelem té 1,8. Co koupit do povinné výbavy, nemám tam nic. Vím co tam patří, ale jaký ty náhradní žárovky??
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 04.04.2011 20:17
- Bydliště: Mohelnice
Re: názor na ojetinu
Zdarec, co říkáte tady na tyto?
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... us/8723574
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... us/8404989
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... us/8659112
Nejvíc se mi líbí ten první, ale zdá se mi to za ty peníze až moc dobré.
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... us/8723574
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... us/8404989
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... us/8659112
Nejvíc se mi líbí ten první, ale zdá se mi to za ty peníze až moc dobré.
- Scooby
- Junior
- Příspěvky: 463
- Registrován: 05.10.2009 22:19
- Bydliště: Praha
Re: názor na ojetinu
No prvni je peknej, ale se spotrebou 6.1l/100km u 1.8 nepocitej, taky jde o to na co ho presne potrebujes, kam budes jezdit, jaky cesty.
Jestli na to auto nepospichas tak zkus nakej cas vybirat, to ze chybej mlhovky je detail ale treba me by osobne chybel celni vyhrev okna(k nezaplaceni). A az pujdes pro nej tak jdi urcite s nekym kdo tomu rozumi jestli muzu radit dobre
Jestli na to auto nepospichas tak zkus nakej cas vybirat, to ze chybej mlhovky je detail ale treba me by osobne chybel celni vyhrev okna(k nezaplaceni). A az pujdes pro nej tak jdi urcite s nekym kdo tomu rozumi jestli muzu radit dobre

-

"Ford Focus MK I Collection Edition" - 195/55 R15 Continental PremiumContact2 - 185/65 R14 Sava Eskimo S3+

"Ford Focus MK I Collection Edition" - 195/55 R15 Continental PremiumContact2 - 185/65 R14 Sava Eskimo S3+
- Zdwora
- Test driver
- Příspěvky: 3001
- Registrován: 26.07.2009 15:07
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: názor na ojetinu
Ten prvni, kvuli motoru, civilizovany zemi puvodu a je tak nak nejsympatictejsi...
- Konik
- Test driver
- Příspěvky: 2979
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Re: názor na ojetinu
Ten poslední má zadní nárazník z verze před faceliftem. Že by bouračka?
Ford Focus MkIII Combi 1.6 EB (2014)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)
Renault Clio IV 1.2 (2014)
ex: Ford Focus MkI 1.6 Combi (2003)
ex: Mazda MX-5 NB 1,8 (1999)
ex: Citroën C3 1.2 VTi (2015)
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: názor na ojetinu
Co je to buracka ?
Je to nacuvanie do smetnej nadoby s nasledkom prasknuteho naraznika ? Ja myslim, ze nie. A ked praskol na viacerych miestach, mohla byt oprava drahsia, ako naraznik z ineho auta. Toto by som tak tragicky nebral. Ked ale dostal kop do zadku od tatrovky, to by bolo podstatne horsie - zadok rozmlateny na kasu vcetne okna. Treba pozriet bodkovo-ciselne oznacenie skiel, z toho je clovek aspon o cosi mudrejsi. A hrubkomer je povinna vybava pri navsteve bazaru.
Je to nacuvanie do smetnej nadoby s nasledkom prasknuteho naraznika ? Ja myslim, ze nie. A ked praskol na viacerych miestach, mohla byt oprava drahsia, ako naraznik z ineho auta. Toto by som tak tragicky nebral. Ked ale dostal kop do zadku od tatrovky, to by bolo podstatne horsie - zadok rozmlateny na kasu vcetne okna. Treba pozriet bodkovo-ciselne oznacenie skiel, z toho je clovek aspon o cosi mudrejsi. A hrubkomer je povinna vybava pri navsteve bazaru.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 28.04.2009 19:56
Re: názor na ojetinu
tak posílám svoje postřehy po prvních ujetých 1000 kilometrech (Focus 1,8 i). K řazení: trojka se musí řadit trošku doprava, na což se dá zvyknout, když řadím zpátečku, tak se málokdy povede bez zaškrčení (nevím čím to je, ať dělám co dělám, tak málokdy se povede zařadit zpátečku bezproblémů - čím by to mohlo být?). Po nastartování studeného auta a pokusu hned o rozjezd, tak se mu moc nechce, několikrát chcípne. Při dojezdech ke kruháču, kdy vyřazuju na neutrál se stává že kolísají otáčky motoru, z volnoběhu rafika vyskočí, motor zahučí... pak to zas padne na volnoběh a takhle několikrát. Mám tam kola 205, zdá se mně, že strašně hučí. Na hovno řešený AUX, kdesi v přihrádce, kde zas není nabíjení... to teda mají nedomyšlené. Spotřeba: něco málo přes 8 litrů, no to je docela dost, na to že se ještě mírním a nejezdím plnej plyn brzda, na zrychlení to není taky žádnej dravec, i když podřadím na předjetí, tak je to takový vlažný, čekal jsem víc. Když srovnám s fabií v práci, tak výkonově tak stejný, ale u fabie spotřeba do 7 litrů. Co se týká komfortu (sezení, držení v zatáčkách) - to nejlepší co jsem měl možnost poznat. Vyhřívání sedaček - celkem k ničemu, než se zahřejou, tak to strašně dlouho trvá. Tolik mé rychlé postřehy.
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: názor na ojetinu
1.8i ma hodnotenie v recenziach Focusu asi taketo:
- majitelov trapia kolisajuce otacky
- spotrebu ma ako 2.0i
Vlakno o otackach tu najdes, ale neviem, ci sa to da definitivne vyriesit. Mozno mas iba zanesenu klapku alebo odchadzajuci snimac volnobeznych otacok...
Spiatocka ma synchrony, ale aj tak to niekedy ide cez zuby. Ja zaradujem pomaly a citom. pomaha aj pockat 1sekundu pred zaradnim spiatocky.
- majitelov trapia kolisajuce otacky
- spotrebu ma ako 2.0i
Vlakno o otackach tu najdes, ale neviem, ci sa to da definitivne vyriesit. Mozno mas iba zanesenu klapku alebo odchadzajuci snimac volnobeznych otacok...
Spiatocka ma synchrony, ale aj tak to niekedy ide cez zuby. Ja zaradujem pomaly a citom. pomaha aj pockat 1sekundu pred zaradnim spiatocky.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: názor na ojetinu
Problem s radenim spiatocky ma aj hodne vela japoncov. Toto riesim tak, ze vysliapnem spojku, strcim tam patku a az potom spiatocku. Neexistuje, ze skrkne. Radenie trojky je asi nejaka konstrukcna vada IB5, na vsetkych 4 Focusoch (1 FFI 1.6i, 2x FFII 1.6i a 1 FFII TiVCT) sla trojka inak, ako ostatne. Nemozem povedat, ze tazko, no skratka inak.
Neviem s akou Fabiou si to porovnaval, pred rokom som najazdil par km v kopcovitom terene okolo Svitav v C-Maxe 1.8i 88kW (2003) a Fabie nemali najmensi narok. Kopec nekopec, C-M frcal ako raketa bez podradovania alebo tyrania motora vysokymi otackami. Je ale dost mozne, ze stary 1.8i 88kW ma odlisnu momentovu charakteristiku ako emisiami priskrtena nova verzia. No silnejsi by byt nemal v ziadnom pripade. Hmotnostne je stary Max a FFII plus minus par kil rovnaky. Je ale pravda, ze extra sprinter to nie je. V kazdom pripade sa mi s nim jazdilo velmi prijemne, minimalne tak dobre, ako s mojim 2.0TDCI, ktory prudko potiahne a potom prudko zomrie.
Synovec s Maxom vie stredne az dlhsie trasy za 7,5/100, jeho otec kratke trasy na studeno 8,5 - 9/100.
Neviem s akou Fabiou si to porovnaval, pred rokom som najazdil par km v kopcovitom terene okolo Svitav v C-Maxe 1.8i 88kW (2003) a Fabie nemali najmensi narok. Kopec nekopec, C-M frcal ako raketa bez podradovania alebo tyrania motora vysokymi otackami. Je ale dost mozne, ze stary 1.8i 88kW ma odlisnu momentovu charakteristiku ako emisiami priskrtena nova verzia. No silnejsi by byt nemal v ziadnom pripade. Hmotnostne je stary Max a FFII plus minus par kil rovnaky. Je ale pravda, ze extra sprinter to nie je. V kazdom pripade sa mi s nim jazdilo velmi prijemne, minimalne tak dobre, ako s mojim 2.0TDCI, ktory prudko potiahne a potom prudko zomrie.
Synovec s Maxom vie stredne az dlhsie trasy za 7,5/100, jeho otec kratke trasy na studeno 8,5 - 9/100.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2984
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: názor na ojetinu
hankeys: co si to presne kupil?
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat

Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,

Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat

Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host