Stránka 5 z 84

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 10.01.2011 20:46
od Dav
Emise me cekaji v kvetnu, takze jsem nebyl, ale nemam strach, ze bych neprosel :wink:
Eolys se nadale vstrikne do nadrze i po odstraneni DPF, muzes si do te nadrzky nalit treba vif nebo naftu. Pokud se ti nadrzka vycerpa a cerpadelko pojede na sucho, tak se zadre a nebude davkovat nic. To davkovani se spusti pri kazdem tankovani, je to tak nastaveno v RJ a softwarove to upravit nejde.
Toto mi bylo zdeleno pri odstranovani Dpf ve fapoff.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 10.01.2011 22:29
od pavel28
Dav píše:Emise me cekaji v kvetnu, takze jsem nebyl, ale nemam strach, ze bych neprosel :wink:
Eolys se nadale vstrikne do nadrze i po odstraneni DPF, muzes si do te nadrzky nalit treba vif nebo naftu. Pokud se ti nadrzka vycerpa a cerpadelko pojede na sucho, tak se zadre a nebude davkovat nic. To davkovani se spusti pri kazdem tankovani, je to tak nastaveno v RJ a softwarove to upravit nejde.
Toto mi bylo zdeleno pri odstranovani Dpf ve fapoff.
Tak tohle mě poslali s FAPOOF
Co se tyka aditiv tak ty se nedolévají jelikož tam uz na nic nejsou. I když je nádobka zcela prazdna tak nedojde k zadnemu omezeni vykonu a ani k rozsviceni diagn. Kontrolky. Pracuje je to na bazi softwaroweho pocitadla kdy softwaru reknete ze je nádobka naplnena a on tomu proste veri i když je fyzicky prazdna. To se samozrejme bavime o vasem aute a modelu, protože na jinych autech je to jinak.
Tak kdo má tet pravdu???!!! :irre: :nixw: :nixw:

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 11.01.2011 06:14
od Sobull
To si přece neodporuje...

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 11.01.2011 18:21
od pavel28
Omlouvám se,ale asi si sedím na vedení HOP-HOP-- :lol: Mě osobně řekli,že žádné dávkování z nádržky na aditiva po natankování už neprobíhá. :nixw: a ani žádná regenerace.Tak už jsem z toho magor. :irre: :irre:

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 11.01.2011 20:38
od Dav
No pred rokem mi primo majitel rek, ze davkovani aditiva stale probiha, ale aditivum tam je na nic, takze tammuzu nalit klidne naftu nebo vif. Jinak samozrejme plati, ze davkovani aditiva je vec softwarova, odviji se od poctu tankovani. RJ si pamatuje kolikrat a kolik aditiva davkovala, pak se rozsviti kontrolka o nedostatku aditiva. Staci bez doliti jen reset pres IDS a funguje se dal.
Je mozne, ze se jim podarilo softwarove odstranit i tento problem. Ale v kazdem pripade neni nijak zasadni, jestli to davkuje nebo ne 8)

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 23.02.2011 19:43
od Perna_81
Tak nejspíš moje "černá můra" DPF půjde taky ven..
Jak to tak tady pročítám, je hlavně potřeba vybrat někoho, kdo tu úpravu udělá opravdu odborně a poradí si s veškerými "zákoutími" sw pro řízení regenerace :idea:

Většina z vás je víceméně spokojena s rozhodnutím vyndat DPF. Jen škoda, že to bude na místě trochu víc smrdět. Prostě to v těch letech ještě neměli tak vychytané, tak na to nechci doplácet. Stejně více jak 95% aut s diesely filtr nemá a na světě je takových různých ohnisek znečištění ovzduší (Indie, Čína, ..), že si tady v Evropě můžeme "hrát" na ekology jak chceme :!: ..a stejně to v globálním měřítku bude směšné :irre:

Je tady někdo, kdo zkoušel i opačnou cestu? Vrátit se po demontáži DPF zpátky k provozu s ním? Myslím, že po příslušných zásazích směrem "zpátky" by to nemusel být problém, ne :?:

Chtěl bych využít služeb této firmy http://www.chiptuner.cz/ a udělat vše najednou - chiptuning i vyndání DPF. Sice nemají "brzdu" k ověření výkonové křivky, ale to by nemuselo být až tak úplně nutné. Má s nimi někdo zkušenosti a jaké? Díky :)

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 25.02.2011 10:38
od Giggo
Vy co už ste vyndávali DPF v kolika km ste to dělali? Já s ním zatím problém nemám. Podle diagnostiky je stále ještě celkem OK, takže prozatím to neplánuju, ale jednou to přijít musí. Jináč mám 108 tis km.

OT: V12
V jednom příspěvku si popisoval, že jezdíš sanitkou. O co přesně šlo? Všiml sem si toho zvuku teď u sebe v autě taky především na 2 a 3 z počátku záběru turba slyším zvuk jak, kdyby jela sanitka a z počátku jsem se rozhlížel i po okolí.
Samozřejmě, že mě napadlo co je špatně na turbu a bohužel prozatím nebyla možnost to čeknout. Auto mám cca. měsíc takže ani olej a případnej úbytek prozatím nemám odpozorovanej.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 25.02.2011 16:44
od V12
Pisal som o tom uz viackrat a na viacerych miestach, takze uz budem velmi strucny :
Turbo vydavalo tiche no zretelne zvuky v style hiiiuuu. Skoncilo to jeho vymenou.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 31.03.2011 11:56
od vita_k
To wilder a pavel:

Nejake novinky ohledne toho cukání? máme všichni stejné symptomy. Já mám furt podezření na regenerace. Zkusim to potvrdit na 100 % jestli mi přijde z číny diagnostika, v ECU je totiz udaj o kilometrech od poslední regenerace. Ono to začne víc žrát kvůli tomu aby si to zvýšilo teplotu a pak se to snazí regenerovat neco, co tam není. Pán z fapoff mi to v podstate potvrdil, že to může být regeneracemi, rikal, že to může být nekdy špatnym čidlem. Fapoff se mi zatim s novým FW pro ECU neozývá, ale říkali, že to testovali.

Jaké to má u vás intervaly? u mě přes 200-350cca. diky

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 31.03.2011 12:24
od wilder01
Ja mam taktiez podozrenie na pricinu tohto javu v regeneraciach. Na diagnostike som zatial nebol takze to neviem potvrdit. Dnes som objednal cez ebay z Ciny tak uvidim co zistim ked dorazi.
Interval cukania odsledovany nemam, u mna je to dost problem odsledovat. Na okreske mi to necuklo nikdy a na dialnice sa dostavam skor sporadicky. Pri poslednej ceste to bolo bez problemov a to som skusal zrychlovat nad 160 pomerne casto a sledoval reakcie na plyn.. ale cuknutie ani raz.

Po tom co som kupil manzelke auto a po meste jazdime vacsinou nim + do roboty v tomto pocasi chodim aj peso mi klesol najazd na Focuse na zhruba 500-700 km mesacne. Pri servisnom intervale raz za rok budem menit olej po menej ako 10 000 km :).

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 31.03.2011 12:54
od Sobull
Pak dejte vědět, kde to v te diagnostice najdete. ja jsem tam nic takového neviděl (je ale pravda, že sem to nehledal).

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 31.03.2011 20:40
od pavel28
vita_k píše:To wilder a pavel:

Nejake novinky ohledne toho cukání? máme všichni stejné symptomy. Já mám furt podezření na regenerace. Zkusim to potvrdit na 100 % jestli mi přijde z číny diagnostika, v ECU je totiz udaj o kilometrech od poslední regenerace. Ono to začne víc žrát kvůli tomu aby si to zvýšilo teplotu a pak se to snazí regenerovat neco, co tam není. Pán z fapoff mi to v podstate potvrdil, že to může být regeneracemi, rikal, že to může být nekdy špatnym čidlem. Fapoff se mi zatim s novým FW pro ECU neozývá, ale říkali, že to testovali.

Jaké to má u vás intervaly? u mě přes 200-350cca. diky
Můj interval je různý,nekdy kolem 300km. a někdy zase třeba ujedu 700km. a nic. :nixw:

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 08.04.2011 18:36
od kouki123
Cau chtěl bych poradit i se zeptat jsem obědnanej na odstranění DPF a zároveň výměnu oleje a doporučily mě že bych mě přejít na jiný olej místo 5W 30 na plnou syntetiku ale ještě musím zjistit to označení. Ještě se chci zeptat ty jste přešly na jiný olej při odstranění DPF na jiný olej?
Budou mě to dělat ve Fappof bystřice

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 08.04.2011 20:02
od pavel28
kouki123 píše:Cau chtěl bych poradit i se zeptat jsem obědnanej na odstranění DPF a zároveň výměnu oleje a doporučily mě že bych mě přejít na jiný olej místo 5W 30 na plnou syntetiku ale ještě musím zjistit to označení. Ještě se chci zeptat ty jste přešly na jiný olej při odstranění DPF na jiný olej?
Budou mě to dělat ve Fappof bystřice
Olej dávám zatím furt stejný 5W 30 Ford formul.Tuhle informaci mě řekli taky,ale zatím nevím,jaký olej bych tam tady měl dát.A už vůbec,proč bych to měl měnit. :nixw:

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 09.04.2011 10:49
od wilder01
ja som presiel na TOTAL QUARTZ 9000 5W-40, pretoze je to olej ktory tam dava vyrobca motora - PSA.