Stránka 5 z 13
Re: Záhada TDCI
Napsal: 04.09.2012 20:31
od Eidž
mikki píše:...auto mělo najeto 165 000 tis ...
A kolikrát bylo stočený????

Na 165 tis. km by smrt čerpadla neměla nastat.
Re: Záhada TDCI
Napsal: 04.09.2012 21:45
od Milano
Jako těžko říct, jestli ty km jsou originál či ne....Ze zkušeností servisů by měli vstřiky u vstřikování Delphi dát kolem + - 300t. Ale je to dle firemních aut, co jezdí každej den a tankují většinou na značkových benzinkách...
U soukr. aut bych se nedivil, kdyby životnost byla o 100. km menší, kdy se jezdí více couračky, netankuje se plná (v nádrži tím pádem kondenzuje voda) a řepka, která zalepí vstřikovače tomu taky moc nepřidá...Když ještě někdo šetří na pal. filtru, tak at' se nediví, že to jde celý do háje.
A samozřejmě v tom jde v ruku v ruce i čerpadlo, když dostaly záhul z jakýhokoliv důvodu vstřiky je samozřejmé, že čerpadlo taky. Takže proto jsem zastáncem názoru, že když se repasují vstřiky, čerpadlo musí jít na test taky, jinak je to celkem loterie, která za to nestojí...max. když chce člověk auto pouze prodat....
A samozřejmě s aditivy je ta životnost mnohem, ale mnohem vyšší, to je prostě fakt, kterej by měl u vstřikování common rail každej respektovat...
Re: Záhada TDCI
Napsal: 08.09.2012 17:19
od jakub.sampon
Měnil jsi čidlo vačkové hřídele a nebo ne...??
Re: Záhada TDCI
Napsal: 08.09.2012 18:11
od Milano
Když je špatný čidlo vačky, tak ti to dignostika vyhodí. A jinak, to se neprojevuje při plným zatížení, ale právě spíš při ubrání plynu...
Re: Záhada TDCI
Napsal: 11.09.2012 22:44
od foki
astar84 píše: Vyměnilo se čidlo
jen cidlo nebo cela delicka na railu ?
Re: Záhada TDCI
Napsal: 12.09.2012 20:15
od astar84
Cerpadlo dnes mereno a je ok. Menena lista s cidlem a dela to porad, akorat se ted rozblika zhaveni, ale do nouzaku nespadne. Tak mi reknete, co s tim je?
Re: Záhada TDCI
Napsal: 12.09.2012 20:39
od foki
na diagnostiku , datalogger , zjistit tlaky a hodnoty pri kterých se to rozblika .
Re: Záhada TDCI
Napsal: 13.09.2012 06:34
od V12
Myslim, ze sa to tu uz riesilo. Ked su cerpadlo, vstreky aj rail s cidlom tlaku OK a stale to pada do nudzaku s blikajucou kontrolkou zhavenia, skontroloval by som konektor cidla tlaku v raile. Boli tu pripady, ked zly kontakt na nom hadzal auto do nudzoveho rezimu. Jeden clen to opravil zdrhovacou paskou okolo cidla a konektoru. Iny clen mal na 1.6 TDCI konektor zasraty olejom.
Re: Záhada TDCI
Napsal: 13.09.2012 16:46
od Standa.64
Re: Záhada TDCI
Napsal: 14.09.2012 16:08
od astar84
Tohle je zajímavá teorie, protože když se zkoula vyměnit celá lišta s čidlem s jiného, tak to sice při záběru na 5.stupeň blikat začalo (žhavení), ale nezdálo se že by to spadlo do nouzáku (úbytek výkonu), takže možná na tom něco bude
Re: Záhada TDCI
Napsal: 17.09.2012 02:23
od kohla
Kouknu pod kapotu a stahovačky. Že by preventivně?

Re: Záhada TDCI
Napsal: 17.09.2012 20:49
od astar84
Tak další poznatky, které mi ještě víc zamotaly hlavu. Vyměnil se regulátor tlaku i čidlo tlaku na liště. Dělá to dál. Měřili jsme to za jízdy a celou dobu perfektní tlaky. Plynulý nástup tlaku, žádné výkyvy. Ale před tím než to udělá, tak jednotka vyhodnotí že během půl sekundy vystřelí tlak cca o 20Mpa. Ze 120, cca na 140Mpa a píše to:
překročen prvozní tlak v palivové soustavě
a špatná regulace tlaku paliva.
Přitom nená tlak překročen, ale nesmyslně vyskočí. Nenapdá vás někoho něco?
Re: Záhada TDCI
Napsal: 18.09.2012 21:07
od durika
Nazdar mne to parkrat tiez robilo ze sa rozblikalo zhavenie ale som vypol a znovu nastartoval a potom vsetko.ok
Re: motor netáhne
Napsal: 01.11.2012 19:48
od nehamik
phofy píše:Jukni a pak dej vědět jak jsi pokročil. A nebo taky palivový čerpadlo mě napadlo
ahoj
tak jsem se v tom zase rejpal vysledek nula!
kontrola rozvodu, obtok turba zavira,cidlo v coleru dobry, podtlaky vymeneny tak nevim
auto nejede od vymeny vstriku (teda jen trisek vstrikovacu) tak me napadlo jestli nejsou nastaveny na vysoky tlak
muze mi mi nekdo PROSIM zdelit pri jakem tlaku maj poustet? tddi rok 2000
ve fordu to prej neumi zjistit
moc DEKUJI
Re: motor netáhne
Napsal: 01.11.2012 20:26
od Jardak
Trochu jsem pohledal a našel jsem,že u dvoupružinových vstřikovačů použitých na TDDi je otevírací tlak 221 - 233 bar.
Raději si tu informaci ale ověř v nějakým bosch dieselservisu.
Pokud je otevírací tlak nastavenej na výrazně větší hodnotu,tak se samozřejmě sníží výkon motoru.