Všude jsem našel jen útržkovité zmínky o ostřikovačích světlometů, tudíž zakládám nové téma. Mé otázky zní:
1) Lze seřizovat trysky těchto ostřikovačů, jako se např. špendlíkem seřizují trysky ostřikovačů čelního skla?
2) Pokud ano, jsou stanoveny na světlometu nějaké kontrolní body, kam má proud ostřikovače mířit?
Jinak jsem chtěl přidat takový drobný zlepšováček, který se bude možná notorickým absentérům krytek ostřikovačů hodit. Omlouvám se za kvalitu foto. Takže jedná se o pojistění krytek ostřikovačů proti ztrátě uklepáním, nárazem a částečně i krádeží (pokud si zloděj neusmyslí, že "to prostě musí urvat, klidně i s nárazníkem"). Pokud takto pojistěným krytkám prasknou ty drobounké zácvaky z ABS plastu nebo co je to za měkotu, či vyskočí, zůstanou viset na drátu a po příjezdu z cesty a následném zjištění se dají opět nasadit, přilepit atd. K tomuto počinu mě dohnal fakt, že jedna krytka a namíchání barvy do spreje mě stálo 717,- , což by se mi čato dávat nechtělo. Na úpravu dvou ks krytek budeme potřebovat cca 30cm drátu o průřezu do 1,5mm2, já použil měděný kvůli dobré tvarovatelnosti, vrták odpovídající průměru drátu, vrtačku, štípačky a siky.
1) Do většího sloupku na krytce vyvrtáme díru, protáhneme drát a smáčknutím kleštěmi zajistíme - viz obr. č. 1:
2) Nasadíme krytku na povysunuté tělo ostřikovače, zacvakneme a pod tryskou protáhneme drát dolů, kde ho pár závity omotáme. Přebytečný kus odštípneme a konec drátu
lehce přimáčkneme k tělu ostřikovače, obr. č. 2:
Popsal jsem takovouto jednoduchou věc trochu obšírně, ale jen z toho důvodu, aby si i lidé s menší představivostí či menší zručností toto dokázali na autě vychytat