Dvouhmotový setrvačník - Mondeo
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 14.08.2010 14:43
Re: Dvouhmotový setrvačník - Mondeo
Ahoj lidi prosim vas poraďte mi . V mém mondeu 2.0 tdci 96 kw mám problém mezi 1300 až 1800 ot.za min. mi strašně začne drnčet celá kabina. Najeto mám 177 000 km a zvláštní je že ta závada se hrozně zhoršila za posledních asi 3 000 km. Nemohl by to být například dvouhmotovej setrvačník?
- David 1
- Junior
- Příspěvky: 452
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Opava-Podvihov
Re: Dvouhmotový setrvačník - Mondeo
Mi taky pískne při podřazování. Musím trochu laborovat s plynem, ať to neudělá, ale dobré to není a asi nebude. Na kolik to vlastně celé přijde. Myslím komplet výměna
Byl. Ford Focus 1,8 Tddi combi, 66 kw, r.v.99,
zelená met.
Už není ani Ford Mondeo 2.0 Tdci htb, 96 kw black metal, r.v.05
Škoda Octavia tdi 81kw htb, r.v. 02, Olivová metal.
zelená met.
Už není ani Ford Mondeo 2.0 Tdci htb, 96 kw black metal, r.v.05
Škoda Octavia tdi 81kw htb, r.v. 02, Olivová metal.
- Rumcajs1
- Test driver
- Příspěvky: 5882
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jihlava
Re: Dvouhmotový setrvačník - Mondeo
Mně to taky kdysi taky hrozně drnčelo, nejvíc na volnoběh a po tom co jsem udělal komplet spojku i se setrvákem, tak to přestalo 

Mondeo MK4 .. 2009, Titanium S, 2.2 TDCi, 129 kw, kombi
Focus MK2 ...... 2005, 1.6i 85 kw, kombi
Focus MK2 ...... 2005, 1.6i 85 kw, kombi
- Petrákkk
- Nováček
- Příspěvky: 87
- Registrován: 17.04.2010 17:04
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dvouhmotový setrvačník - Mondeo
Zdravím,
tak taky přispěju... U mne začalo nejdříve pískat spojkové ložisko při rozjíždění, za nějakej čas to začalo od motoru ťukat při rozjezdu a v konečné fázi to od motoru lupalo jako krá... a to i když auto stálo na volnoběh. Koupil jsem komplet sadu - setrvák, lamela a přítlačák od LUKu (Luk repset). Ve fordu jsem si byl pro spojkové ložisko a šest torxů, co drží setrvák na klice a vlastně jsem ještě kupoval olej do převodovky. Spojko sada stála kolem 8 000, ložisko a torxy kolem 6 000 a mému mekánikovi (strejda) jsem platil pár tisíc za práci. Ale je to tak 2 roky zpět, dnes se ceny pohybují mnohem níže, koukněte třeba na aukro. Vlastně k mému štěstí to předchozí majitel vzal jako "skrytou vadu" a platil polovinu.
Nenechte se obalamutit kecy, že musí celý motor a převodovka ven... Auto bylo na zvedáku, odpojily se poloosy a celý motor s převodovkou se spustil na nápravnici (ten rám pod motorem) pomocí závitových tyčí. Poté se motor a převodovka rozpůlily a nemuselo se nic vyndavat.
Pánové od forda mi řekli přibližnou cenu za komplet přes 30 000CZK!
tak taky přispěju... U mne začalo nejdříve pískat spojkové ložisko při rozjíždění, za nějakej čas to začalo od motoru ťukat při rozjezdu a v konečné fázi to od motoru lupalo jako krá... a to i když auto stálo na volnoběh. Koupil jsem komplet sadu - setrvák, lamela a přítlačák od LUKu (Luk repset). Ve fordu jsem si byl pro spojkové ložisko a šest torxů, co drží setrvák na klice a vlastně jsem ještě kupoval olej do převodovky. Spojko sada stála kolem 8 000, ložisko a torxy kolem 6 000 a mému mekánikovi (strejda) jsem platil pár tisíc za práci. Ale je to tak 2 roky zpět, dnes se ceny pohybují mnohem níže, koukněte třeba na aukro. Vlastně k mému štěstí to předchozí majitel vzal jako "skrytou vadu" a platil polovinu.

Nenechte se obalamutit kecy, že musí celý motor a převodovka ven... Auto bylo na zvedáku, odpojily se poloosy a celý motor s převodovkou se spustil na nápravnici (ten rám pod motorem) pomocí závitových tyčí. Poté se motor a převodovka rozpůlily a nemuselo se nic vyndavat.
Pánové od forda mi řekli přibližnou cenu za komplet přes 30 000CZK!

Mondeo 4/2003 2.0 TDCi 96kW kombajn
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 11.07.2011 10:46
- Bydliště: Krupka
Re: Dvouhmotový setrvačník - Mondeo
Ahoj
Chtěl bych se zeptat na pár věcí, jelikož mám auto 3 měsíce a je to 1. ford. Při nastartování a rozjedu mi to lehce zavibruje jakoby do pedálu při dalším rozjezdu už nic a při jízdě taky nic až při dalším nastartování a rozjedu zase a pak nic. Po úvaze a kontrolo náprav atd. jsem došel na setrvák, že asi nic jinýho to být nemůže, vzhledem dílům které byly měněny a jediné co nemám doloženo je setrvák a spojka a km taky napovídají 215tis. Nebo jestli to může být něco jiného???
Jde mi o to jak dlouho to ještě vydží a jestli to škodí dalším částem. Jsem smířen, že budu muset koupit celou sadu i se spojkou.
Další dotaz je jestli někdo nemá zkušenost s nákupem dílů z Británie, nejde mi o způsob, ale o to jestli to na auto dostanu, jestli tam nejsou jiný šrouby nebo tak něco.
Mám mondeo tddi 66kw rok 2002
Díky všem za odpověď
Chtěl bych se zeptat na pár věcí, jelikož mám auto 3 měsíce a je to 1. ford. Při nastartování a rozjedu mi to lehce zavibruje jakoby do pedálu při dalším rozjezdu už nic a při jízdě taky nic až při dalším nastartování a rozjedu zase a pak nic. Po úvaze a kontrolo náprav atd. jsem došel na setrvák, že asi nic jinýho to být nemůže, vzhledem dílům které byly měněny a jediné co nemám doloženo je setrvák a spojka a km taky napovídají 215tis. Nebo jestli to může být něco jiného???
Jde mi o to jak dlouho to ještě vydží a jestli to škodí dalším částem. Jsem smířen, že budu muset koupit celou sadu i se spojkou.
Další dotaz je jestli někdo nemá zkušenost s nákupem dílů z Británie, nejde mi o způsob, ale o to jestli to na auto dostanu, jestli tam nejsou jiný šrouby nebo tak něco.
Mám mondeo tddi 66kw rok 2002
Díky všem za odpověď
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Dvouhmotový setrvačník - Mondeo
jo to je setrvak.a pokud ti to dela jen pri prvnim rozjezdu jako me, tak to je pry jeste docela v pohode. takze bych to asi neresil,pokud ti spojka funguje dobre. pri tvych km je to docela uspech, ale benziny pres 200tkm na spojku vetsinou daji
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 11.07.2011 10:46
- Bydliště: Krupka
Re: Dvouhmotový setrvačník - Mondeo
JJ spojka funguje bez problému. Auto je v dobrém stavu majitel se o něj staral dobře, jen na mne zbude ten setrvák a časem kotouče asi. Počítám, že po zimě to udělám. A musí se to měnit vždy celé nebo stačí jen ten setrvák? Co jsem četl, tak říkají vše, jen nevím proč, když spojka je ok. A jaká je tak normální cena za práci výměny? Díky
- jimm
- Zkušený
- Příspěvky: 1612
- Registrován: 08.04.2011 14:12
- Bydliště: Teplice
Re: Dvouhmotový setrvačník - Mondeo
no spojku měnit nemusíš ale když to budeš mít dole
Jinak asi jezdíme kolem sebe já jsem taky z krupky 


ford mondeo 1.8 92kw lpg elpigaz r.v.2001 https://www.lpg.cz/main/
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 11.07.2011 10:46
- Bydliště: Krupka
Re: Dvouhmotový setrvačník - Mondeo
No jasný, tojsem si myslel. Dám to někomu udělat, ale kámoš co mi dělal toledo, tak se mu forda nechce.... Včera večer jsem jel do unčína z soběchleb a nějaký stříbrný mondeo jelo za mnou, možná si to byl ty...
- jimm
- Zkušený
- Příspěvky: 1612
- Registrován: 08.04.2011 14:12
- Bydliště: Teplice
Re: Dvouhmotový setrvačník - Mondeo



ford mondeo 1.8 92kw lpg elpigaz r.v.2001 https://www.lpg.cz/main/
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 11.07.2011 10:46
- Bydliště: Krupka
Re: Dvouhmotový setrvačník - Mondeo
Byl jsem to já
Tak mi to kdyžtak pošli a jméno. já znám nějaký lidi z krupky co dělaj auta, ale z nějakých důvodů je moc nemusim 


- Rumcajs1
- Test driver
- Příspěvky: 5882
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jihlava
Re: Dvouhmotový setrvačník - Mondeo
Špatnej setrvák, pokud už je fakt špatnej, ti může zničit startér. Sypou se z něj totiž malý železná špony a ty pak zadírají startér ... já jsem vyměnil 3 během pár měsíců, pak mi přišli na to, že to dělá setrvák. Od výměny byl klid.mpavka píše:...Jde mi o to jak dlouho to ještě vydží a jestli to škodí dalším částem...
Mondeo MK4 .. 2009, Titanium S, 2.2 TDCi, 129 kw, kombi
Focus MK2 ...... 2005, 1.6i 85 kw, kombi
Focus MK2 ...... 2005, 1.6i 85 kw, kombi
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Dvouhmotový setrvačník - Mondeo
Tak tohle jsem ani netusil... ale predpokladam, ze plati, ze kdyz chroupne pri prvnim rozjezdu a pak ne, motor bezi tise, nikde nic nemlati, neklepe, necinka, tak to neni treba resit, nebo ne?
aspon mi to rika muj mechos, ktery kdyby chtel, tak me to "donuti" udelat a ma vydelano 


Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- jimm
- Zkušený
- Příspěvky: 1612
- Registrován: 08.04.2011 14:12
- Bydliště: Teplice
Re: Dvouhmotový setrvačník - Mondeo
Já mám najeto 165000 a při rozjezdu mě nic nechroupe,akorát manželce když se rozjíždí a má málo otáček tak to zachrastí
Ale za to může má manželka,ne setrvák
Nevím jak to je u nafty
Myslím že na setrvák jsou u nafty větší nároky tak odchází dřív než u benz.nebo je to naopak? Docela by mě to taky zajímalo,každý s tím straší 




ford mondeo 1.8 92kw lpg elpigaz r.v.2001 https://www.lpg.cz/main/
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Dvouhmotový setrvačník - Mondeo
benzin je k setrvaku "ohleduplnejsi", nema tak velky kroutak a nedela takove razy. Pokud mi to vydrzi 200tkm, tak me ta spojka tak bolet nebude, to uz ma narok. Zaplatpanbuh, ze za tu dobu, co auto mam, se to vubec nezhorsuje, ale ja to setrim
jinak se taky rozjizdim z max. 1200 ot a je to v pohode, nejhorsi je, kdyz se otacky dostanou pri rozjezdu pod volnobeh.

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů