Dle servisu Ford Charouz - Chyba tlaku paliva ?????

PajaPr
Nováček
Nováček
Příspěvky: 78
Registrován: 18.07.2008 10:48

Re: Dle servisu Ford Charouz - Chyba tlaku paliva ?????

Příspěvek od PajaPr » 24.10.2008 10:05

Ony to nejsou zavady, spis hypotezy. Zavada je porad stejna.

Mel sem za to ze se to ulejva kvuli spatnymu mereni a chyba mnozstvi nasavaneho vzduchu me v tom utvrdila. Ta zavada tam ale po smazani a projeti auta znovu nevypadla. A MAFem to bohuzel neni. Prichazi v uvahu jeste jiny mereni?

Zvlastni ale je to co jsem tu uz psal a to sice ze kdyz jen tak na "simracku plynu" nastavim 2000 otacek a jedu tak po chvili auto jako kdyby ozilo a jede normalne, kdyz na to pak slapnu tak i zatahne. To me porad presvedcuje o tom, ze to musi byt nejakym rizenim potazmo merenim. Nebo ne?

anavi.va
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 07.10.2008 12:02
Bydliště: Uh.Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Re: Dle servisu Ford Charouz - Chyba tlaku paliva ?????

Příspěvek od anavi.va » 24.10.2008 16:43

to: PajaPr

No,tak jsem tam kde ty.Dnes jsem si měla v 5 vyzvednout auto,opravené,už všechno namontovali,jeli to projet,za studena super,a kuk,jak se to zahřálo,zase hvízdá.Takže jelikož to řeším reklamací,tak už mi nabízí vrátit peníze,ale každopádně jde turbo na repas.Tak nevím co s tím.
FiFi 1.8 TDCI 85 kW kombi,šedá met.,r.v.3/2002

PajaPr
Nováček
Nováček
Příspěvky: 78
Registrován: 18.07.2008 10:48

MAP nebo IAT? :-/

Příspěvek od PajaPr » 14.11.2008 17:13

Tak dnes (po dlouhe dobe byl cas) jsme tahali a kontrolovali i dalsi cidla a takovy to cidlo vlevo u intercooleru melo priohnutou tu aktivni cast. Tvrdili mi teda, ze to je mereni tlaku, ale podle dokumentace je to spis mereni teploty nasavaneho vzduchu. Tak z toho jsem teda rozpacitej. Kazdopadne po narovnani te aktivni cidla zmena k lepsimu. Jede lip, ale furt blbe.

Novy stoji 1200,- ve ctvrtek tu bude, to jsem zvedav.

PajaPr
Nováček
Nováček
Příspěvky: 78
Registrován: 18.07.2008 10:48

Re: Dle servisu Ford Charouz - Chyba tlaku paliva ?????

Příspěvek od PajaPr » 21.11.2008 15:17

Dalsi snaha o opraveni auta. Nove cidlo na intercooleru nepomohlo, zkusili jsme jeste jinej MAF z vrakace, taky ee. Vstriky jsou otestovany bankama - no problem, vstriky jsou preprogramovany, do ridici jednotky nahrana posledni aktualizace. Po poslednich upravach je nepochybne, ze auto se ze "spatneho rezimu", kdy se dusi a huli (je to vzdy pote co byla chvili noha z plynu - rozjezdy atd.) lepe vylize. Nicmene chyba nadale trva a nekdy cloveka pekne potrapi, napriklad v kopci vedle kamionu.

Tak shanime jestli nam nekde nepujcej novou turbinu, protoze precijen, veskere moje problemy zacaly turboservisem v Hronove. Tam tu turbinu bud nejak podregulovali anebo "upravili" autak....varuju pred nima!!! Turbina nejdrive tlacila moc az hvizdala a odchazela a po jejich dalsich upravach, ktere trvaly cca mesic je auto chciple...

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19254
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Dle servisu Ford Charouz - Chyba tlaku paliva ?????

Příspěvek od foki » 22.11.2008 21:22

otevreni turba se reguluje podtlakových ventilem co je na turbu . je tam matka kterou se steluje otevreni
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

PajaPr
Nováček
Nováček
Příspěvky: 78
Registrován: 18.07.2008 10:48

Re: Dle servisu Ford Charouz - Chyba tlaku paliva ?????

Příspěvek od PajaPr » 24.11.2008 16:11

Aha. A da se to nejak nastavit primo na aute, aniz by se to muselo vyndavat?

PajaPr
Nováček
Nováček
Příspěvky: 78
Registrován: 18.07.2008 10:48

Re: Dle servisu Ford Charouz - Chyba tlaku paliva ?????

Příspěvek od PajaPr » 22.12.2008 09:55

Tak to mám vyřešeno. Bylo to turbem. Po výměně za jiný (vrakáč) to jezdí jako dřív. Takže za to celý může ten turbo servis v Hronově, kterej tu turbínu nebyl schopen zrepasovat/nastavit. Bacha na ně!!!

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19254
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Dle servisu Ford Charouz - Chyba tlaku paliva ?????

Příspěvek od foki » 22.12.2008 11:02

a nebylo to tím podtlakem ?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
vitut
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3029
Registrován: 25.06.2008 13:03
Bydliště: Milovice(NB), Štoky(HB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Dle servisu Ford Charouz - Chyba tlaku paliva ?????

Příspěvek od vitut » 22.12.2008 11:14

To PajaPr:
Tak mas pekny darek k Vanocum :) Stalo to dost casu i usili, nicmene pozitivni ted je, ze je to opravene a Ty znas do detailu funkce jednotlivych komponentu motoru :)

To foki:
Myslim, ze podtlak byl ok. Kdyz to PajaPr testoval, tak vyveva chodila pekne a ridici ventilky taky. Jedine snad, ze by v tom turbo delalo nejakou neplechu, protoze otevreni podtlakoveho ventilu geometrie lopatek ma zpetnou vazbu i z tlaku sani. Pak to mozna ovlivni i podtlak na EGR ... Nevim, hadam, ber to spis jako nazor k diskusi ...
S-Max, 2.0 TDCi, 103 kW, 2009, modrá Blazer
FoFo1 combi, 2.0 16V, 127 kW, 2003, modrá Imperial
C-Max mk1, 1.8 16V, 88 kW, 2004

byl: FoFo1 combi, 1.8 TDCi, 85 kW, 2002, šedá

Obrázek

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19254
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Dle servisu Ford Charouz - Chyba tlaku paliva ?????

Příspěvek od foki » 22.12.2008 11:44

myslel jsem nastaveni toho podtlaku
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
Jemar
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1686
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: čáslavsko

Re: Dle servisu Ford Charouz - Chyba tlaku paliva ?????

Příspěvek od Jemar » 22.12.2008 12:31

PajaPr píše:Tak to mám vyřešeno. Bylo to turbem. Po výměně za jiný (vrakáč) to jezdí jako dřív.
Gratuluju že to nakonec dopadlo. Sleduju tohle vlákno od začátku a chvílemi to vypadalo jako boj s větrnými mlýny. Ještě jednou gratulace a konečně bude čas taky na něco jiného.

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů