Stránka 40 z 84
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 27.04.2012 13:14
od suflikant
pepé píše:Nádržku na eoyls jsem nikdy nenašel, je možné že jí nemám(teď už mito je vlastně jedno), ale zajímalo by měto.
Popište mi někdo přesné místo nádržky.
Dík
Pri palivovej nadrzi na pravej strane nad napravou. Ked das dole prave zadne koleso je to pekne vidiet a pri odmontovanom kolese sa aj dolieva aditivum. Ak mas 66kW motor tak to nemás.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 03.05.2012 12:25
od coufy
Máte někdo zkušenosti s vykucháním DPF v Praze a okolí, mám na mysli
http://www.odstranenidpf.cz,
http://www.chiptuner.cz,
http://www.profi-chiptuning.cz atd. Konkrétně mě zajímá, jak dobře jsou schopni nastavit ŘJ (regenerace, doplňování eolysu).
Ještě jedna věc. Měnili jste pro jistotu i trubku přívodu oleje k turbu, když už k tomu byl při vyndaném DPF přístup?
Díky
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 03.05.2012 14:06
od vita_k
dobry clanky nekde na tech uvedenych odkazech. neni to reseni i pro focuse?
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 03.05.2012 15:05
od Pavel194
Dobry to clanek. Z toho mi vypliva, ze kdyz zajedu s filtrem do Fordu a reknu, ze ho chci ven tak mi ho taky vykuchaji. Ale ja uz takove starosti resit nemusim.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 04.05.2012 06:22
od vita_k
mozna by to udelali i na Focusech. Z jisteho pohledu je to zabozrout. Kseft je kseft :)
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 04.05.2012 07:38
od V12
Urcite ano. Ved ide o prachy. Mna by skor zaujimal priemer tej clony. Teoreticky sa da bez problemov vypocitat na zaklade Bernouliho rovnice, lenze rychlost prudenia a mnzostvo vyfukovych plynov sa meni. Takze treba poznat aj logiku zasitu v softe RJ. V kazdom pripade je to ale zaujimava informacia, ze takto to robia priamo v servisoch. Vkazdom pripade som ale spokojny, ze tento problem som riesit nemusel a nemusim.
Riesi ho ale jeden znamy s Megane 1.5dCi, kupil ho ako novy, jazdi vyhradne po meste a kazdu chvilu je v servise prave pre upchaty filter. Auto ma uz rok a intenzivne spekuluje, ako vyhrat sud s predajcom, ktory ho pisomne neupozornil, ze to auto je do mestskej prevadzky nevhodne. Ked som mu poradil, aby auto aspon raz za tyzden prehnal po dialnici zo Serede do Trnavy a spat odpovedal, ze on je ten, kto urcuje kade bude jazdit, a nie co pozaduje auto. Ze to si radsej mohol kupit benzinak

Jj, 4.5/100 je velmi posobive cislo. A mam info o podobnych problemoch so Sanderami 1.5dCi FAP...
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 04.05.2012 13:00
od Semi
Giggo píše:Semi píše:Giggo píše:Proč ne?
Já sem to s vykuchnutím rovnou chipnul a nemůžu si to vynachválit.
Semi: by mě zajmalo co se na diagnostice fakt ukázalo za chybu. Mě třeba při stejnejch km to taky zahlásilo probléma, ale byly to jen docházející eoyls.
Kolik už máš najeto s tím chipem a bez DPF? Já se stejně bojím, že mě to čeká i kdyby to teď bylo jen dolití těch aditiv... tu chybu si přesně nepamatuju, ale nic o eoyls tam nebylo, ale ještě to ověřím u toho mechanika...
S chipem a bez DPF mám najeto něco kolem 7000km.
Já právě dolít chtěl, ale když sem viděl jak DPF vypadá rozhodl sem se kuchat

JInak problém sem s DPF nikdy neměl.
Tak DPF je venku a autíčko posíleno o nějakých 20kW, a zatím velká spokojenost.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 04.05.2012 13:36
od Sobull
Celkem bych tyhle 1,6 čipnutý na 102 nebo 106 kW chtěl vidět odbržděný. Zdá se mi ten nárůst celkem dost.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 04.05.2012 13:38
od Pavel194
Nasel jsem jednu zajimavost pri dekodovani VIN kodu meho FOFO. Proc tam je napsano v charakteristice vozu EMISE: E3 EMISSIONS a podtim je napsano EMISE STUPEN IV + DPF???? To znamena, ze to je homologovane jak pro E3 tak pro E4?
Primární charakteristiky
Datum výroby: 19.10.2006
Řada vozidla: Focus 04-08/Focus C-MAX 03-07
Typ karoserie: Kombi
Verze: Série 32
Motor: 1,6 vznětový DOHC TCI (110 k)
Převodovka: 5rychl. manuální - MTX75
Strana řízení: LHD FWD
Emise: E3 Emissions
Klimatizace: Dvouprost.A/C s auto. říz.teploty
Území: (+)"D"
Lak: Černá Panther (met)
Látka čalounění: Humy/Mondus
Vyrobeno v závodě Saarlouis
Bezpečnostní zámek skupina č.1
Convenience Group No.6
Bez sady mark. přípravy pro trh
Bez úpravy/nálepky SVO
Bez sady funkčních aktualizací
Marketingová úroveň 1
S elektronickou regulací
Sada - zlepšená oprava pneu SVC
sp.pr.el.ovl. okna na jeden dotek
S Ručně Ovlád.Zadními Okny
Se standard.tón.skly
Tónované sklo
Bez tepelného krytu před.okna
S vyhřívaným předním oknem
Bez Horní Konzoly
s malou centr. konzolou na podlaze
Bez zadní podlahové konzoly
Bez předních podlahových podložek
Bez rohožek na podlaze vzadu
Bez speciální aplikace interiéru
S konvenčním obložením stropu
Slun.clona-řid.vinyl W/vložka zrc.
Vin. svít. spol. s vlokou do zrc.
S kobercem nákladového prostoru
Bez kolejnicí v nákl. prost.
Bez stropní schránky řidiče
Bez stresního nosice
Se Sklopným Zpětným Zrcátkem
Fahrertürspiegel, konvex, Fernbed.
S el.vyhř.zrcátkem spoluj.Convex
Se sklop. dělen. zad. sedadlem
Se střední hlavovou opěrkou vzadu
S manual.bederní podp.řidiče
S man.bederní podp.spolujezdce
S vyhr. sedadlam ridice
S Vyhřívaným Sedadlem
s man. ovl. sed. rid ve 4 smerech
s man. nast. sed. spoluj. ve 4 sm.
Méne kloubu tazného zarízení
Klíček zapal.s jednotkou dálk.ovl.
s lisovanou hlavicí red. páky.
S Centrálním Zamykáním
s jedn.dálk. ovl. vst. dverí
S prerus.oknem
Bez Střešního Okna
Air Crtn Rstrnt LH
Omezení regulace vzduchu RH
s airbagem ridice
S Airbagem Pro Spolucestujícího
S bočním airbagem - strana řidiče
S bočn.airbagem-strana spolujezdce
(+) Zadni tlumice standard
slitinové kolo 6,5 X 16
205/55VR-16 BSW Tyre
Less Wheel Covers
žádné pojistné matice s oky
Emise stupeň IV + DPF
Se Standardním Zavěšením
S mechanickou parkovací brzdou
Se zadními brzdovými kotouči
s asistentem nouzového brzdení
Bez Systému Proti Zablokování Brzd
Bez protismykových desek
Standardní prední sedadlo
S pedály bez seřizování
Volant-vinyl/manžeta hliník
S dodatečným vzduchovým topením
Konvenční přístroje - úroveň 2
Navig. syst. zobr. pouze ipky
CD navigace-specifické země
Bez přípravy pro rádio
(+)RDS
Se zvedákem A/V
S duální anténou
Funkční balíček ICE 21
S 6 reproduktory
Bez rodinného zábavního systému
S Ovládáním Rádia Na Sloupku Řízení
bez výbavy pro kuráky
S halogenovými svetlomety
Se stropní kosmetickou svítilnou
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 04.05.2012 16:04
od Semi
Sobull píše:Celkem bych tyhle 1,6 čipnutý na 102 nebo 106 kW chtěl vidět odbržděný. Zdá se mi ten nárůst celkem dost.
Podle mě když se člověk bude k autu chovat normálně, rozumně využívat výkon, nešlapat mu na krk za každou cenu, tak ten chip je v pohodě. Měl jsem předtím chipnutou A3, a sloužila bez problémů do 200tis, resp s chipem měla najeto 70tis ... pak mi ji ukradli

, takže nevím kolik by celkem vydržela...
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 04.05.2012 17:14
od vita_k
V12 píše:Urcite ano. Ved ide o prachy. Mna by skor zaujimal priemer tej clony. Teoreticky sa da bez problemov vypocitat na zaklade Bernouliho rovnice, lenze rychlost prudenia a mnzostvo vyfukovych plynov sa meni. Takze treba poznat aj logiku zasitu v softe RJ. V kazdom pripade je to ale zaujimava informacia, ze takto to robia priamo v servisoch. Vkazdom pripade som ale spokojny, ze tento problem som riesit nemusel a nemusim.
Riesi ho ale jeden znamy s Megane 1.5dCi, kupil ho ako novy, jazdi vyhradne po meste a kazdu chvilu je v servise prave pre upchaty filter. Auto ma uz rok a intenzivne spekuluje, ako vyhrat sud s predajcom, ktory ho pisomne neupozornil, ze to auto je do mestskej prevadzky nevhodne. Ked som mu poradil, aby auto aspon raz za tyzden prehnal po dialnici zo Serede do Trnavy a spat odpovedal, ze on je ten, kto urcuje kade bude jazdit, a nie co pozaduje auto. Ze to si radsej mohol kupit benzinak :mrgreen: Jj, 4.5/100 je velmi posobive cislo. A mam info o podobnych problemoch so Sanderami 1.5dCi FAP...
No prave jaky material tam dali a aby dost vydrzel a jeste se choval jako neucpany filtr... Musi to byt zajimavy bazmek. Jeste se mi libi jak oblbnuli eolys - resetovali to, ze to naplnili. Mel jsem dojem, ze je tam senzor. Pokud je to stejne jak u Francouzu, tak to taky bude jen kilometrove...
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 04.05.2012 18:49
od Sobull
Semi: jasně že jde o zacházení. Tenhle motor má ale dost problémů i bez toho a navíc mi těch 22 kW přijde jako celkem dost (o 22 se čipuje i dvoulitr). Každopádně přeju ať slouží

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 05.05.2012 13:22
od V12
Natahovat o 20kW 1.6TDCI ktory ma dost problemov sam so sebou je podla mna hazard. Ten motor aj pri normalnej jazde po dialnici prehrieva olej. Co bude robit chipnuty, nchcem si ani predstavoat. Takze ked sa to uz poriesilo takto, urcite pouzivat sportovy olej s vysokou tepelnou odolnostou a skratit interval vymeny na max. 10k km.
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 08.05.2012 20:14
od Pavel194
Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ
Napsal: 09.05.2012 09:34
od Semi
Sobull píše:Semi: jasně že jde o zacházení. Tenhle motor má ale dost problémů i bez toho a navíc mi těch 22 kW přijde jako celkem dost (o 22 se čipuje i dvoulitr). Každopádně přeju ať slouží

O těch problémech jsem tady četl poměrně hodně. Taky jsem měl nějaký SW problém, auto zabíralo až skoro od 2,5tis otáček, což nebylo normální. Nikde si s tím nevěděli rady, ani ve Fordu ani v jiných servisech. Vždy přehráli SW, vše proměřili, mechanicky bylo vše OK. Nakonec to celé vyřešilo odebrání DPF společně s kompletně novým SW pro auta bez DPF, což byla ta asi podstatná změna. Od té doby se auto chová naprosto normálně, zabírá krásně na nějakých 1800 otáčkách a šlape jak hodinky. Co říkal mechanik, tak u Fordu konkrétně u tohoto motoru narozdíl od Peugeotu, je nějaký problém se SW. Chlapci ve Fordu asi něco nedotáhli do konce
