Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 16.03.2010 18:25
Najeto mám 139 000 km
Věříme, že zde najdete, co hledáte.
https://www.ford-focus.cz/forum/
Nalítáno mám 139 000 kmRaada píše:kolik jsi mel najeto km?
Já o autech vim prd. O to víc si cením teď každý rady. Jsou to zkušenosti pozdě, ale přece. A až to vychytám, tak to bude fajn: I tak na Forda nedám dopustit. T o je srdcovkaBobTDCi píše:Jasné rozhoduje sa každý sám za seba, ale 5000.-Kč oproti tomu u Reckziegela v Bystřici nad Pernštejnem ako má teraz http://www.fapoff.cz nové ceny je i tak dosť nepomer...![]()
![]()
![]()
A čo sa týka potenciálnych problémov - tými môžeš "disponovať" i na celkom novučičkom aute...
Aspoň malý exponenciálny otázniček visí vždy nad všetkým.
Preto som sa rozhodoval podľa referencií reálnych ľudí - ktorí už mali s ním skúsenosti.
jj to jeRaada píše:No jestli ti vydrzel DPF az skoro do 140tis. tak to je slusny - ma se menit ramcove ve 120tis.km.
V origo servisoch, toho nataraju. Napriklad tvrdia, ze olej v prevodovke je bezudrzbovy, alebo ze mozeme predlzit interval vymany motoroveho oleja na 30tkm. V dobe fleetovych managerov, ktory prepocitavaju servisne naklady na 100tkm je potrebne natiahut vsetky intervaly.pavel28 píše:Už jsem to tu někde psal,že ve Fordu mě řekli,že vydrží 150000km a i mnohem déle,pokud se s nim zachází jak má.A že zbytečně moc čtu o DPF na různých forech.Doufám,že se tomu dá věřit.
Přece nemůžou v autor.serv.kecat nějaké blbostiNicco píše:V origo servisoch, toho nataraju. Napriklad tvrdia, ze olej v prevodovke je bezudrzbovy, alebo ze mozeme predlzit interval vymany motoroveho oleja na 30tkm. V dobe fleetovych managerov, ktory prepocitavaju servisne naklady na 100tkm je potrebne natiahut vsetky intervaly.pavel28 píše:Už jsem to tu někde psal,že ve Fordu mě řekli,že vydrží 150000km a i mnohem déle,pokud se s nim zachází jak má.A že zbytečně moc čtu o DPF na různých forech.Doufám,že se tomu dá věřit.
Filtr muže vydržet i 150000km. Podílý se na tom různe věci, Jak kvalita paliva a způsob ježdění. Nikdo ti přesně neřekne že ve 120000 km je po něm. nekdo má po něm ve 116t nekdo ve 128t. Každé auto je jiné a jiný je i spůsob jeho používání. Jasné je jedno. Jak jsem už četl na více forech,. po překročení 100000km se z auta stává časovaná bombapavel28 píše:Je tu někdo,kdo pracuje,nebo pracoval v autor.servise Ford?Vždyt by nám mohl poradit,kolik vydrží opravdu DPF.Vždyt tam musí jezdit hromada lidí,co DPF už mají více jak čtyři roky a najeto více jak 120000km.Mě ve Fordu řekli,že vydrží více jak 150000km.Může mě to ještě někdo potvrdit?
Tak a mám zase po náladě!!!!gambler píše:Filtr muže vydržet i 150000km. Podílý se na tom různe věci, Jak kvalita paliva a způsob ježdění. Nikdo ti přesně neřekne že ve 120000 km je po něm. nekdo má po něm ve 116t nekdo ve 128t. Každé auto je jiné a jiný je i spůsob jeho používání. Jasné je jedno. Jak jsem už četl na více forech,. po překročení 100000km se z auta stává časovaná bombapavel28 píše:Je tu někdo,kdo pracuje,nebo pracoval v autor.servise Ford?Vždyt by nám mohl poradit,kolik vydrží opravdu DPF.Vždyt tam musí jezdit hromada lidí,co DPF už mají více jak čtyři roky a najeto více jak 120000km.Mě ve Fordu řekli,že vydrží více jak 150000km.Může mě to ještě někdo potvrdit?Děkujme za ekologii. Je radost podívat se kolik to stojí elektroniky a různých nesmyslů a stará stoosmačtyřicítka z tý se to valý. jedna radost.
Ale môžu!!! Žiaľ...pavel28 píše:Přece nemůžou v autor.serv.kecat nějaké blbostiNicco píše:V origo servisoch, toho nataraju. Napriklad tvrdia, ze olej v prevodovke je bezudrzbovy, alebo ze mozeme predlzit interval vymany motoroveho oleja na 30tkm. V dobe fleetovych managerov, ktory prepocitavaju servisne naklady na 100tkm je potrebne natiahut vsetky intervaly.pavel28 píše:Už jsem to tu někde psal,že ve Fordu mě řekli,že vydrží 150000km a i mnohem déle,pokud se s nim zachází jak má.A že zbytečně moc čtu o DPF na různých forech.Doufám,že se tomu dá věřit.![]()
![]()