Kolik jsi měl najeto km.,když se ti ta kontrolka rozsvítila.poshook píše:tak mam to za sebou tiez. dnes som bol v bystrici nad pernstejnem potom, co mi pred 10 dnami zacala svietit cervena kontrolka s chybou "nizka hladina aditiv u filtra pevnych castic". kedze vo forde by ma doliatie aditiva + nasledna regeneracia + vymena oleja vyslo cca 250-300 euro, odporucal som sa okamzite na moravu vyhodit to von navzdy.
a skusenosti?
vrelo odporucam! ti ludia vedia, co robia, su presni, ochotni odpovedat na kazdu vasu otazku. po odstraneni filtra mi dokonca prisiel typek povedat, ze mi nejde lave predne svetlo (co som zabudol vymenit) a ci chcem vymenit ziarovku:)
no a vysledok po vykuchani (subjektivne dojmy pocas jazdy naspat - cca 200km)?
- auto je podstatne zivsie (nie je to len kozmeticky rozdiel, povedal by som kludne aj o 15-20%)
- auto sa tak nedusi pri nizsich otackach
- auto je tichsie (aj pri volnobehu aj pri jazde po dialnici)
- po vypnuti motora po 200km ceste nepocut z kapoty motora ziaden ventilator
spotrebu som este nepocital, ale dam urcite vediet.
odporucam vsetkym, ktori si nechcu dat nekonecnymi regeneraciami znicit auto
Filtr pev.částic tdci+emise od str162
- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
-
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 18.08.2009 23:37
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
137t., ale vsetko slo OK, ziadny nudzovy rezim, len hlasenie o nedostatku aditiv. vo fapoff zistili, ze aditiv bolo dost, len tam bol nejaky problem v komunikacii medzi RJ a nadrzkou s aditivom, takze sa aditiva nedostavali do filtra a regeneracia prebiehala velmi casto, pretoze filter bol stale zasraty. vraj tento problem uz riesili pri rovnakom type fofo. ked si predstavim, ze RJ regenerovala v podstate denne, tak sa naseriem
Ford Focus 1.6 TDCi 80kW, 10/2005
- peter S
- Nováček
- Příspěvky: 19
- Registrován: 07.02.2010 08:06
- Bydliště: Dolný Kubín
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Aha ,tu to je. Máme slabší motor,malo by to byť po odstránení filtra v pohode. 1.8 TDCi ho predsa nemá...spanel píše:Potvrzuji, mám 1.8 TDCi 85kW a v papírech Euro IV.
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
V Nemecku ide DPF objednat ku kazdemu dieselu a Nemci za ekologicke vychytavky radi priplacaju. Potom uz ide iba o to, ci im ten filter predajca udporuci. Takze vsetci co mate mega kauf - D z D, teda diesel z Nemecka, by ste si mali radsej overit, ci tam filter je, nie sa iba ubezpecovat, ze 1.8 filter standardne nema.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- tomason
- Test driver
- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Nemá a takového sem ještě neviděl ani na obrázku.1.8 se ani nenabízí v DE je určen pro ostatní trhy v Evropě.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
OK, takze takto, vsetko, co tam ponukaju moze mat DPF.tomason píše:Nemá a takového sem ještě neviděl ani na obrázku.1.8 se ani nenabízí v DE je určen pro ostatní trhy v Evropě.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- tomzan
- Nováček
- Příspěvky: 58
- Registrován: 10.03.2010 13:23
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Zdravím všechny.
Hecnul jsem se a přečetl jsem si celé toto vlákno od začátku. Ze začátku mi teda lezly oči z důlků a bankovní účet se klepal strachy, ale postupně to vypadá zajímavěji.
Velmi mě zaujala možnost si nechat vypreparovat DPF a nechat tak jeden "krásný zlepšovák" za sebou.
Avšak stále mi chybí nějaký objektivní důkaz, že na EK lze s takto vypreparovaným filtrem v pohodě projít. Jakmile takový důkaz uvidím, půjdu taky do toho. Do té doby se budu modlit ke všem svatým, aby to nezačlo zlobit. Sice tu byl jeden předložen, ale byl poněkud znevěrohodněn.
Už jsem byl v cca 81 tis km na regenraci DPF ve Fordu (kde mimochodem o tomto ví velký kulový a spíš se křižují že to budou muset někdy v budoucnu řešit) kvůli ztrátám výkonu, ale to ještě budu řešit v jiných vláknech. I když mě po přečtení některých zdejších příspěvků zarazilo, že ani nekontrolovali stav aditiva v nádržce.
Držím palce současným odvážným kuchačům DPF a rád bych je poprosil o jejich zkušenosti s touto úpravou a zejména o oficiální protokol z EK, o který se tady tolik žádá.
Hecnul jsem se a přečetl jsem si celé toto vlákno od začátku. Ze začátku mi teda lezly oči z důlků a bankovní účet se klepal strachy, ale postupně to vypadá zajímavěji.
Velmi mě zaujala možnost si nechat vypreparovat DPF a nechat tak jeden "krásný zlepšovák" za sebou.
Avšak stále mi chybí nějaký objektivní důkaz, že na EK lze s takto vypreparovaným filtrem v pohodě projít. Jakmile takový důkaz uvidím, půjdu taky do toho. Do té doby se budu modlit ke všem svatým, aby to nezačlo zlobit. Sice tu byl jeden předložen, ale byl poněkud znevěrohodněn.
Už jsem byl v cca 81 tis km na regenraci DPF ve Fordu (kde mimochodem o tomto ví velký kulový a spíš se křižují že to budou muset někdy v budoucnu řešit) kvůli ztrátám výkonu, ale to ještě budu řešit v jiných vláknech. I když mě po přečtení některých zdejších příspěvků zarazilo, že ani nekontrolovali stav aditiva v nádržce.
Držím palce současným odvážným kuchačům DPF a rád bych je poprosil o jejich zkušenosti s touto úpravou a zejména o oficiální protokol z EK, o který se tady tolik žádá.
Škoda Octavia II 1,9TDI 77KW, Elegance, 5/2004, původ ČR - konečně auto
Ford Focus II Ghia combi, 1,6TDCi 80KW, 6/2006, dovoz D - konečně pryč
Nissan Almera N15 sedan, 1,4 benzin, 1999 - prodáno
Lada VAZ 21013 sedan, 1,2 benzin, 1982 - prodáno
Ford Focus II Ghia combi, 1,6TDCi 80KW, 6/2006, dovoz D - konečně pryč
Nissan Almera N15 sedan, 1,4 benzin, 1999 - prodáno
Lada VAZ 21013 sedan, 1,2 benzin, 1982 - prodáno
- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Jenže na poctivou EK. tu čeká každý,kdo má DPF.Tak tedy musíme vydržet.tomzan píše:Zdravím všechny.
Hecnul jsem se a přečetl jsem si celé toto vlákno od začátku. Ze začátku mi teda lezly oči z důlků a bankovní účet se klepal strachy, ale postupně to vypadá zajímavěji.
Velmi mě zaujala možnost si nechat vypreparovat DPF a nechat tak jeden "krásný zlepšovák" za sebou.
Avšak stále mi chybí nějaký objektivní důkaz, že na EK lze s takto vypreparovaným filtrem v pohodě projít. Jakmile takový důkaz uvidím, půjdu taky do toho. Do té doby se budu modlit ke všem svatým, aby to nezačlo zlobit. Sice tu byl jeden předložen, ale byl poněkud znevěrohodněn.
Už jsem byl v cca 81 tis km na regenraci DPF ve Fordu (kde mimochodem o tomto ví velký kulový a spíš se křižují že to budou muset někdy v budoucnu řešit) kvůli ztrátám výkonu, ale to ještě budu řešit v jiných vláknech. I když mě po přečtení některých zdejších příspěvků zarazilo, že ani nekontrolovali stav aditiva v nádržce.
Držím palce současným odvážným kuchačům DPF a rád bych je poprosil o jejich zkušenosti s touto úpravou a zejména o oficiální protokol z EK, o který se tady tolik žádá.

Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
- Sobull
- Zkušený
- Příspěvky: 1393
- Registrován: 24.08.2009 18:09
- Bydliště: Polička
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napadla mě taková věc. Co obnáší výměna motoru v autě? Myslím, jako že by se na úřadě nahlásila a nechala zapsat změna na motor bez FAP(asi s nějakým povolením od výrobce, ale to by mělo být v pohodě, když je to ten stejnej), no a nic by se neměnilo, jen norma by se změnila a FAP by šel ven. Jde o to jak jsou motory oštítkovány a jestli se ten štítek dá vyměnit... Nožná by s tím bylo moc práce a je to kravina, ale... Mám FAPy doma dva a i když jsou oba v pořádku zatím, tak stejně nad tím pořád špekuluju...
FFII kombi 2,0TDCI, 2006
- tomzan
- Nováček
- Příspěvky: 58
- Registrován: 10.03.2010 13:23
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Pokud se nemýlím, a jestli ano, tak mě prosím opravte, tak jde udělat tzv. výmaz motoru. Pak lze původní motor nahradit jiným, ale pak je potřeba buď udělat novou technickou způsobilost, nebo tam hodit nějaký dle výrobce.
Škoda Octavia II 1,9TDI 77KW, Elegance, 5/2004, původ ČR - konečně auto
Ford Focus II Ghia combi, 1,6TDCi 80KW, 6/2006, dovoz D - konečně pryč
Nissan Almera N15 sedan, 1,4 benzin, 1999 - prodáno
Lada VAZ 21013 sedan, 1,2 benzin, 1982 - prodáno
Ford Focus II Ghia combi, 1,6TDCi 80KW, 6/2006, dovoz D - konečně pryč
Nissan Almera N15 sedan, 1,4 benzin, 1999 - prodáno
Lada VAZ 21013 sedan, 1,2 benzin, 1982 - prodáno
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19253
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
jde udelat vymaz cisla motoru ne typu . a pokud chces menit motor tak to jde ale pouze za shodny typ a typy jsou podle plneni emisí .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- Sobull
- Zkušený
- Příspěvky: 1393
- Registrován: 24.08.2009 18:09
- Bydliště: Polička
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Tyhle novější auta už snad čísla motoru ani nemají, ne? Já sem se domníval, že když to výrobce schválí, tak jde dát i jiný typ, pakliže je to typ , který se montoval do toho modelu auta. Ale vím o tom prd, takže foki má asi pravdu.
FFII kombi 2,0TDCI, 2006
- hora
- Nováček
- Příspěvky: 24
- Registrován: 27.02.2010 18:22
- Bydliště: Česká lípa
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi



Bohužel filtr se nepodařilo regenerovat, byl prý už po smrti




Nevím, odkud ho můj servisman objednal, ale nový DPF 22 000 ,- s tím, že starý se jim vrátí, jinak by mě přišel na 29 000,- Tak jsem na to kývl. Kdo by neslyšel na odpis 7000,- z celkový ceny




Rozhodl jsem se pro výměnu, protože jsem neměl na vybranou. 100 % a bezproblémovou záruku s vykuchaným DPF mi nikdo nedá (hrozí více faktorů, které mohou způsobit potíže při provozu s vykuchaným filtrem - ať už je to řídící jednotka, čidla, turbo, emise...) Nechci strašit, ale za sebe byla výměna DPF nejpřijatelnější řešení, které ale stálo peníze.
Těžko radit.

Ford Focus kombi 1.6 TDCi 80kw 06/2006
- Raada
- Test driver
- Příspěvky: 2759
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
- BobTDCi
- Zkušený
- Příspěvky: 1128
- Registrován: 18.02.2009 10:34
- Bydliště: NR kraj, Slovensko
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Jasné rozhoduje sa každý sám za seba, ale 5000.-Kč oproti tomu u Reckziegela v Bystřici nad Pernštejnem ako má teraz http://www.fapoff.cz nové ceny je i tak dosť nepomer...
A čo sa týka potenciálnych problémov - tými môžeš "disponovať" i na celkom novučičkom aute...
Aspoň malý exponenciálny otázniček visí vždy nad všetkým.
Preto som sa rozhodoval podľa referencií reálnych ľudí - ktorí už mali s ním skúsenosti.



A čo sa týka potenciálnych problémov - tými môžeš "disponovať" i na celkom novučičkom aute...
Aspoň malý exponenciálny otázniček visí vždy nad všetkým.
Preto som sa rozhodoval podľa referencií reálnych ľudí - ktorí už mali s ním skúsenosti.

Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů