Turbo (turbodmychadlo) - všechno sem

Odpovědět
Uživatelský avatar
*ToMaS *
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 28.02.2010 13:53

Re: Jak zvýšit plnící tlak turba u 1.8TDCi 85kw.

Příspěvek od *ToMaS * » 04.07.2011 17:35

107kw 320NM Ale brzdou overene to zatim nemam :(

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Jak zvýšit plnící tlak turba u 1.8TDCi 85kw.

Příspěvek od V12 » 04.07.2011 21:52

To Ti nestaci tych 107 kW ? Ved to ide ako cert...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8449
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Jak zvýšit plnící tlak turba u 1.8TDCi 85kw.

Příspěvek od lucky.jack » 05.07.2011 21:04

Na nějaký šroubky bych se vyprd. Je to o průser. Taky si myslím, že 107 kW je na 1.8, v sérii 85kW, docela dost. Nech si to odměřit a pak špekuluj co dál, ale turba se nastavují za nějakým účelem a mačkání maximálky z auta není moc dobrý. Jestli ti to nestačí, kup si ST :gott:
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Jak zvýšit plnící tlak turba u 1.8TDCi 85kw.

Příspěvek od V12 » 05.07.2011 21:47

lucky.jack píše: Jestli ti to nestačí, kup si ST :gott:
Impreza / Lancer je lepsi, ST/RS zo svojho vykonu za beznych okolnosti na cestu dostane iba cast ved to hrabe aj na stvorke. Kazde bliknutie kontroly trakcie je marenie vykonu. 4x4 posle toho vykonu do asfaltu podstatne viac. Je to zrejme z
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=XaOARsWrQd0[/youtube]

Sorry focusaci, nemohol som to sem nedat.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
lucky.jack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8449
Registrován: 12.03.2011 21:18
Bydliště: v Hradci Královým

Re: Jak zvýšit plnící tlak turba u 1.8TDCi 85kw.

Příspěvek od lucky.jack » 06.07.2011 21:05

Bral jsem to v rámci značky Ford. Jinak se určitě najdou výkonnější auta na "běžný ježdění".
Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 koníků

>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Jak zvýšit plnící tlak turba u 1.8TDCi 85kw.

Příspěvek od V12 » 06.07.2011 21:54

Aha.
V takom pripade je ST #1 - rano s detmi v sedackach do skoly, potom do roboty, poobede deti zo skoly domov s medzipristanim na nakupoch, nasledne uz bez deti zopar kol na okruhu a na zaver dna s manzelkou do divadla. Toto plnohodnotne dokaze velmi malo aut.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
SilverGhost
Junior
Junior
Příspěvky: 269
Registrován: 09.01.2009 14:34
Bydliště: Upper Silesia

Re: Jak zvýšit plnící tlak turba u 1.8TDCi 85kw.

Příspěvek od SilverGhost » 07.07.2011 16:43

Především si nejsem jistý, zda pouhé zvýšení tlaku od turba tou tyčkou, i kdyby to šlo (a řídící jednotce to nevadilo), by vedlo k jednoduchému zvýšení výkonu.(?)
Hrubě řečeno, když budeš mít více vzduchu, musíš mít taky příslušně (nejlépe přesně dle potřeby) více paliva ze vstřiků. I kdyby to sama ŘJ všechno dopočítala (což nevím), tak snadno můžeš balancovat za hranicí optimálních spalovacích poměrů, teplot, kouřivosti atd. a motor např. zničit.
Rozhodně bych do toho naslepo laicky nevrtal, to musí jít ruku v ruce s úpravou CPU nebo alespoň s nějakou hlubší znalostí věci.
byl 2008-2012: firemní Ford Focus 1.8TDCi 85kW, r.v.2008 , Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Jak zvýšit plnící tlak turba u 1.8TDCi 85kw.

Příspěvek od V12 » 07.07.2011 20:17

Samozrejme ze zvysenie plniaceho tlaku nestaci. Zvysuje sa vstrekovaci tlak, davka paliva, meni sa okamih vstreku a to vsetko v zavislosti na zatazeni motora, mnozstve, teplote a tlaku plniaceho vzduchu, otackach a polohe plynu. Cize spekulacie typu preskrutkovat tiahlo variabilu mozu viest k tazkym pruserom. Klucovym problemom je dodrzat okamih konca vstreku, aby sa palivo nevstrekovalo do dna piestu, kde by horelo. To by prepalilo piesty. Napr. ked zvysim davku paliva, musim posunut zaciatok vstreku dopredu, zvysenim vstrekovacieho tlaku zasa mierne dozadu. Su na to presne vzorce, co a ako vypocitat.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
olso
Nováček
Nováček
Příspěvky: 83
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Problémy s turbem

Příspěvek od olso » 22.07.2011 11:32

Blba otazka, ale toci sa turbo ked podradujem pred zastavenim bez plynu od 2200ot a nizsie (5-4-3-neutral)? Nema vyfukove splodiny takze by nemalo, uvazujem spravne?
Ford Focus II 1.6TDCi, 109k, Generation X, Sea Grey Wagon
Ford Focus Combi I 1.6, r.v. 2004 - kralovska modra, Fiat Grande Punto 1.2 rodicovske - silver

Uživatelský avatar
kohla
Nováček
Nováček
Příspěvky: 80
Registrován: 21.06.2011 13:39
Bydliště: Praha-východ

Re: Problémy s turbem

Příspěvek od kohla » 25.07.2011 12:18

olso píše:Blba otazka, ale toci sa turbo ked podradujem pred zastavenim bez plynu od 2200ot a nizsie (5-4-3-neutral)? Nema vyfukove splodiny takze by nemalo, uvazujem spravne?
...když už nic tak setrvačnost...
FORD FOCUS COMBI 1.8 TDCi 74kw 2004
Obrázek

Luke-Luk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 25.02.2011 13:03

Co menit kdyz turbo odejde

Příspěvek od Luke-Luk » 28.07.2011 15:53

Zdravim vsechny,

chtel bych poprosit o pomoc. Hadam se se servisem, o tom co vsechno by meli prohlidnout a vymenit nebo procistit, kdyz odejde turbo do vecnych lovist. (turbo je totalne vymlety, lopatky upadany...). Nema ford nejaky predepsany postupy co vsechno se musi procistit popripade vymenit kdyz turbo zdechne?

Dik vsem za reakce!!!

Toncek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 120
Registrován: 21.01.2011 13:48
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Co menit kdyz turbo odejde

Příspěvek od Toncek » 28.07.2011 16:20

Zkus hledat,někde tu to tema je i s přesnym nazvem dilu aj origo čislem. :D jo,už jsem to našel, jmenuje se to tema: opět turbo
Focus I sdn 1,8 16v r.v. 2001

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Co menit kdyz turbo odejde

Příspěvek od V12 » 28.07.2011 18:16

Po vymene nezabudni na skusku mazania.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Luke-Luk
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 25.02.2011 13:03

Re: Co menit kdyz turbo odejde

Příspěvek od Luke-Luk » 29.07.2011 09:46

jo dik, to sem nasel taky... Ja sem mel spis na mysli nejaky primo origos stranky nebo tak neco... Ten drbnutej ford servis se mi snazi namluvit ze staci vycistit vzduchovy potrubi a olej je podle neho volitelna polozka, stejne tak jak vsechny sitka apod veci. De mi o to, ze diky tomu, ze to neudelali poprve poradne je opet turbo na spatne ceste, zacina se pridirat a nechteji mi uznat reklamaci, tedy podle nich, to ze to nevymenili, nezavinilo to ze turbo se opet sere..No des, ten servis uz nikdy vice!

Uživatelský avatar
speedy
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 831
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slánsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Co menit kdyz turbo odejde

Příspěvek od speedy » 29.07.2011 21:09

Když to tak čtu, nebylo by od věci napsat o jaký servis se jedná, aby se mu všichni vyhýbali. :nunu:
Snad si našel soupis věcí co vše se musí udělat, foki to tu na foru psal už několikrát.
Ford má přímo předpis, co vše se má vyměnit a udělat když odejde turbodmychadlo a pokud se to neudělá, mohu ti z vlastní zkušenosti napsat, že to turbo budeš měnit jak na běžícím páse.
Karel FoFo 3 combi 2015 1.5 TDCi Black Shadow
malá FoFi 1.4i 71kW 2009 titanium violet
historie FoFo2 combi 2006 1.6TDCi Tonic blue
hitorie FoFo1 HB5 1.8 85kwi 1999 green metallic
historie FoFo1 HB5 1.6 74kwi 1999 silver

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host