Stránka 38 z 191
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 25.02.2010 22:04
od martasak
Za jízdy to těžko poznáš, ale když jedeš normální rychlostí , zastavíš, ono je -2 stupně a běží ventilátor tak to musí být DPF. Kontrolka by byla super, to už mně taky napadlo, ale myslím, že výrobce to bohužel nezamýšlí. Snad kdyby to někdo vymyslel svépomocí, ale to je u těchto moderních aut nepravděpodobné.
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 26.02.2010 06:34
od Sobull
Poznat se to za určitých podmínek dá. Auto se míň ochotně sbírá z nižších otáček a občas se i zaškube. A celkově třeba při zastavení je neklidnější. Koho to zajímá, projděte si pežotí fórum, tam je o FAP popsáno spousta vláken.
Ale jak jsem psal, člověk si to neuvědomí pokaždý, je to cítit jen při určitým režimu, když jedeš ustáleně, tak vůbec. Ale někdy se to podle mě poznat dá. Anebo kecám a ten projev auta pramení z něčeho jinýho, ale nevím z čeho teda... A zkušenosti pežoťáků hovoří jasně

.
A ta kontrolka nebo dokonce možnost pustit regeneraci by životnost FAP prodloužila o hodně, většina problémů s nima pramení z toho, že se to vůbec nebo mizerně regeneruje...
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 26.02.2010 08:50
od wilder01
mam znameho vo Ford servise. Doteraz nemenili ziaden DPF, len zopar regenerovali a pomohlo to. Tie auta mali cez 120 000 ... bol to vsetko dovoz z D. Ale tuto info som mal v july 2009, odvtedy sa mozno situacia zmenila. Ked som bol v decembri na vymene oleja a filtrov tak len zalamovali rukami ked videli ze to ma DPF... ze takych aut pribuda a budu s tym problemy.
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 26.02.2010 09:41
od Nicco
Predpokladam, ze aj Volvo ma ten DPF, tak sa mozete opytat trebars tu:
http://www.abauto-brno.cz/default.aspx? ... ar&car=846
(213912km)
Ale ma aj Mazda3 ten DPF?
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 26.02.2010 19:02
od pavel28
martasak píše:Za jízdy to těžko poznáš, ale když jedeš normální rychlostí , zastavíš, ono je -2 stupně a běží ventilátor tak to musí být DPF. Kontrolka by byla super, to už mně taky napadlo, ale myslím, že výrobce to bohužel nezamýšlí. Snad kdyby to někdo vymyslel svépomocí, ale to je u těchto moderních aut nepravděpodobné.
A co třeba dát tu kontrolku přímo na ten ventilátor,jak se zapne ventilátor,rosvítí se kontrolka.

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 26.02.2010 19:50
od martasak
Ale ventilátor neběží vždy, ne ? pochybuji, když jedu 100kou, že běží ventilátor. Ale řídící jednotka by o tom vědět měla.
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 01.03.2010 22:55
od poshook
tak mam to za sebou tiez. dnes som bol v bystrici nad pernstejnem potom, co mi pred 10 dnami zacala svietit cervena kontrolka s chybou "nizka hladina aditiv u filtra pevnych castic". kedze vo forde by ma doliatie aditiva + nasledna regeneracia + vymena oleja vyslo cca 250-300 euro, odporucal som sa okamzite na moravu vyhodit to von navzdy.
a skusenosti?
vrelo odporucam! ti ludia vedia, co robia, su presni, ochotni odpovedat na kazdu vasu otazku. po odstraneni filtra mi dokonca prisiel typek povedat, ze mi nejde lave predne svetlo (co som zabudol vymenit) a ci chcem vymenit ziarovku:)
no a vysledok po vykuchani (subjektivne dojmy pocas jazdy naspat - cca 200km)?
- auto je podstatne zivsie (nie je to len kozmeticky rozdiel, povedal by som kludne aj o 15-20%)
- auto sa tak nedusi pri nizsich otackach
- auto je tichsie (aj pri volnobehu aj pri jazde po dialnici)
- po vypnuti motora po 200km ceste nepocut z kapoty motora ziaden ventilator
spotrebu som este nepocital, ale dam urcite vediet.
odporucam vsetkym, ktori si nechcu dat nekonecnymi regeneraciami znicit auto
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 02.03.2010 15:03
od peter S
poshook píše:tak mam to za sebou tiez. dnes som bol v bystrici nad pernstejnem potom, co mi pred 10 dnami zacala svietit cervena kontrolka s chybou "nizka hladina aditiv u filtra pevnych castic". kedze vo forde by ma doliatie aditiva + nasledna regeneracia + vymena oleja vyslo cca 250-300 euro, odporucal som sa okamzite na moravu vyhodit to von navzdy.
a skusenosti?
vrelo odporucam! ti ludia vedia, co robia, su presni, ochotni odpovedat na kazdu vasu otazku. po odstraneni filtra mi dokonca prisiel typek povedat, ze mi nejde lave predne svetlo (co som zabudol vymenit) a ci chcem vymenit ziarovku:)
no a vysledok po vykuchani (subjektivne dojmy pocas jazdy naspat - cca 200km)?
- auto je podstatne zivsie (nie je to len kozmeticky rozdiel, povedal by som kludne aj o 15-20%)
- auto sa tak nedusi pri nizsich otackach
- auto je tichsie (aj pri volnobehu aj pri jazde po dialnici)
- po vypnuti motora po 200km ceste nepocut z kapoty motora ziaden ventilator
spotrebu som este nepocital, ale dam urcite vediet.
odporucam vsetkym, ktori si nechcu dat nekonecnymi regeneraciami znicit auto
Kedy ideš na emisnú?
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 02.03.2010 15:28
od Raada
Domnivam se, ze vsichno kdo DPF mame bychom ho z auta nejradsi vyhodili. Problemu, ktereho se obava taktez vetsina je emisni kontrola. Pokud dostanu do ruky dukaz, ze auto projde pres EK bez problemu tak do toho jdu. Obavam se, ale ze Euro 4 bez DPF auto nesplni. Nezajima me EK pres zname, ale ta oficialni. Pokud se tedy najde nekdo, kdo absolvuje oficialni EK a pak sem hodi protokol bude mu velka cast fora vdecna

.
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 02.03.2010 17:30
od kolombosos
právě jsem se vrátil ze servisu ford Urban Most. nechal jsem si dolít aditivum a regenerovat.Platil jsem 1020Kč. Takže netuším, kde se berou ceny jako 300Eur a podobně.
Bylo to v 60 000km....
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 02.03.2010 17:50
od Raada
No dost se lisi cena pokud jen dolijes aditivum ze sve vlastni vule nebo pokud uz ti sviti kontrolka a musis zajet do servisu to dolejt. Doliti aditiva se da udelat i doma svepomoci (viz kniha Jak na to), ale pokud se rozsviti kontrolka tak se to musi resit pres diagnostiku.
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 02.03.2010 20:02
od pavel28
Raada píše:Domnivam se, ze vsichno kdo DPF mame bychom ho z auta nejradsi vyhodili. Problemu, ktereho se obava taktez vetsina je emisni kontrola. Pokud dostanu do ruky dukaz, ze auto projde pres EK bez problemu tak do toho jdu. Obavam se, ale ze Euro 4 bez DPF auto nesplni. Nezajima me EK pres zname, ale ta oficialni. Pokud se tedy najde nekdo, kdo absolvuje oficialni EK a pak sem hodi protokol bude mu velka cast fora vdecna

.
Souhlasím,pudu do toho taky.Ale jak budou smise přísné za 1,nebo 2,3,4..roky ????????

.Taky by se mohlo stát,že auto z vykuchaným DPF bude neprodejné.

A pak tu budeme řešít další problém.
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 02.03.2010 21:16
od hora
V nejbližžší době (snad už zítra, dnes to nevyšlo) mi budou
regenerovat filtr v autorizovaným servidu ford (přes známost jako melouch) poté, co jsem od nich před týdnem odešel s tím, že 10 000,- za opravu nedám (nevim co oprava měla zahrnovat, cena urychlila moje rozhodnutí). Teď vím přesně za co zaplatím - Takže brzy přidám výživný příspěvek
Držte mi pěsti kluci, ať mi to dobře dopadne: 30 000,- budu jinak rozdýchávat moc dlouho

za tuhle cipovinu
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 02.03.2010 21:49
od pavel28
hora píše:V nejbližžší době (snad už zítra, dnes to nevyšlo) mi budou
regenerovat filtr v autorizovaným servidu ford (přes známost jako melouch) poté, co jsem od nich před týdnem odešel s tím, že 10 000,- za opravu nedám (nevim co oprava měla zahrnovat, cena urychlila moje rozhodnutí). Teď vím přesně za co zaplatím - Takže brzy přidám výživný příspěvek
Držte mi pěsti kluci, ať mi to dobře dopadne: 30 000,- budu jinak rozdýchávat moc dlouho

za tuhle cipovinu
CÍTÍME S TEBOU a držíme palce.Taky nás to čeká,tedy jen některých.
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 04.03.2010 14:14
od poshook
peter S píše:poshook píše:tak mam to za sebou tiez. dnes som bol v bystrici nad pernstejnem potom, co mi pred 10 dnami zacala svietit cervena kontrolka s chybou "nizka hladina aditiv u filtra pevnych castic". kedze vo forde by ma doliatie aditiva + nasledna regeneracia + vymena oleja vyslo cca 250-300 euro, odporucal som sa okamzite na moravu vyhodit to von navzdy.
a skusenosti?
vrelo odporucam! ti ludia vedia, co robia, su presni, ochotni odpovedat na kazdu vasu otazku. po odstraneni filtra mi dokonca prisiel typek povedat, ze mi nejde lave predne svetlo (co som zabudol vymenit) a ci chcem vymenit ziarovku:)
no a vysledok po vykuchani (subjektivne dojmy pocas jazdy naspat - cca 200km)?
- auto je podstatne zivsie (nie je to len kozmeticky rozdiel, povedal by som kludne aj o 15-20%)
- auto sa tak nedusi pri nizsich otackach
- auto je tichsie (aj pri volnobehu aj pri jazde po dialnici)
- po vypnuti motora po 200km ceste nepocut z kapoty motora ziaden ventilator
spotrebu som este nepocital, ale dam urcite vediet.
odporucam vsetkym, ktori si nechcu dat nekonecnymi regeneraciami znicit auto
Kedy ideš na emisnú?
za 18 mesiacov, ale neriesim to. nenecham riadiacu jednotku aby mi znicila auto neustalymi regeneraciami kvoli blbemu filtru.