Filtr pev.částic tdci+emise od str162
- martasak
- Junior
- Příspěvky: 384
- Registrován: 27.04.2008 00:28
- Bydliště: Praha
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Za jízdy to těžko poznáš, ale když jedeš normální rychlostí , zastavíš, ono je -2 stupně a běží ventilátor tak to musí být DPF. Kontrolka by byla super, to už mně taky napadlo, ale myslím, že výrobce to bohužel nezamýšlí. Snad kdyby to někdo vymyslel svépomocí, ale to je u těchto moderních aut nepravděpodobné.
Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).
- Sobull
- Zkušený
- Příspěvky: 1393
- Registrován: 24.08.2009 18:09
- Bydliště: Polička
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Poznat se to za určitých podmínek dá. Auto se míň ochotně sbírá z nižších otáček a občas se i zaškube. A celkově třeba při zastavení je neklidnější. Koho to zajímá, projděte si pežotí fórum, tam je o FAP popsáno spousta vláken.
Ale jak jsem psal, člověk si to neuvědomí pokaždý, je to cítit jen při určitým režimu, když jedeš ustáleně, tak vůbec. Ale někdy se to podle mě poznat dá. Anebo kecám a ten projev auta pramení z něčeho jinýho, ale nevím z čeho teda... A zkušenosti pežoťáků hovoří jasně
.
A ta kontrolka nebo dokonce možnost pustit regeneraci by životnost FAP prodloužila o hodně, většina problémů s nima pramení z toho, že se to vůbec nebo mizerně regeneruje...
Ale jak jsem psal, člověk si to neuvědomí pokaždý, je to cítit jen při určitým režimu, když jedeš ustáleně, tak vůbec. Ale někdy se to podle mě poznat dá. Anebo kecám a ten projev auta pramení z něčeho jinýho, ale nevím z čeho teda... A zkušenosti pežoťáků hovoří jasně

A ta kontrolka nebo dokonce možnost pustit regeneraci by životnost FAP prodloužila o hodně, většina problémů s nima pramení z toho, že se to vůbec nebo mizerně regeneruje...
FFII kombi 2,0TDCI, 2006
- wilder01
- Junior
- Příspěvky: 491
- Registrován: 07.06.2009 22:24
- Bydliště: Trnava
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
mam znameho vo Ford servise. Doteraz nemenili ziaden DPF, len zopar regenerovali a pomohlo to. Tie auta mali cez 120 000 ... bol to vsetko dovoz z D. Ale tuto info som mal v july 2009, odvtedy sa mozno situacia zmenila. Ked som bol v decembri na vymene oleja a filtrov tak len zalamovali rukami ked videli ze to ma DPF... ze takych aut pribuda a budu s tym problemy.
Ford Focus Turnier 2, 1.6 Tdci 80 kW DPF
Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Predpokladam, ze aj Volvo ma ten DPF, tak sa mozete opytat trebars tu:
http://www.abauto-brno.cz/default.aspx? ... ar&car=846
(213912km)
Ale ma aj Mazda3 ten DPF?
http://www.abauto-brno.cz/default.aspx? ... ar&car=846
(213912km)
Ale ma aj Mazda3 ten DPF?
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
A co třeba dát tu kontrolku přímo na ten ventilátor,jak se zapne ventilátor,rosvítí se kontrolka.martasak píše:Za jízdy to těžko poznáš, ale když jedeš normální rychlostí , zastavíš, ono je -2 stupně a běží ventilátor tak to musí být DPF. Kontrolka by byla super, to už mně taky napadlo, ale myslím, že výrobce to bohužel nezamýšlí. Snad kdyby to někdo vymyslel svépomocí, ale to je u těchto moderních aut nepravděpodobné.

Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
- martasak
- Junior
- Příspěvky: 384
- Registrován: 27.04.2008 00:28
- Bydliště: Praha
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Ale ventilátor neběží vždy, ne ? pochybuji, když jedu 100kou, že běží ventilátor. Ale řídící jednotka by o tom vědět měla.
Ford Focus II Style, do provozu 11/2007, 1.6 TDCi 80kW, dark grey, dovoz D. Galerie .
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).
Spotřeba dlouhodobě 5.1 l/100 km (jsem už líný ty účtenky zadávat).
-
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 18.08.2009 23:37
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
tak mam to za sebou tiez. dnes som bol v bystrici nad pernstejnem potom, co mi pred 10 dnami zacala svietit cervena kontrolka s chybou "nizka hladina aditiv u filtra pevnych castic". kedze vo forde by ma doliatie aditiva + nasledna regeneracia + vymena oleja vyslo cca 250-300 euro, odporucal som sa okamzite na moravu vyhodit to von navzdy.
a skusenosti?
vrelo odporucam! ti ludia vedia, co robia, su presni, ochotni odpovedat na kazdu vasu otazku. po odstraneni filtra mi dokonca prisiel typek povedat, ze mi nejde lave predne svetlo (co som zabudol vymenit) a ci chcem vymenit ziarovku:)
no a vysledok po vykuchani (subjektivne dojmy pocas jazdy naspat - cca 200km)?
- auto je podstatne zivsie (nie je to len kozmeticky rozdiel, povedal by som kludne aj o 15-20%)
- auto sa tak nedusi pri nizsich otackach
- auto je tichsie (aj pri volnobehu aj pri jazde po dialnici)
- po vypnuti motora po 200km ceste nepocut z kapoty motora ziaden ventilator
spotrebu som este nepocital, ale dam urcite vediet.
odporucam vsetkym, ktori si nechcu dat nekonecnymi regeneraciami znicit auto
a skusenosti?
vrelo odporucam! ti ludia vedia, co robia, su presni, ochotni odpovedat na kazdu vasu otazku. po odstraneni filtra mi dokonca prisiel typek povedat, ze mi nejde lave predne svetlo (co som zabudol vymenit) a ci chcem vymenit ziarovku:)
no a vysledok po vykuchani (subjektivne dojmy pocas jazdy naspat - cca 200km)?
- auto je podstatne zivsie (nie je to len kozmeticky rozdiel, povedal by som kludne aj o 15-20%)
- auto sa tak nedusi pri nizsich otackach
- auto je tichsie (aj pri volnobehu aj pri jazde po dialnici)
- po vypnuti motora po 200km ceste nepocut z kapoty motora ziaden ventilator
spotrebu som este nepocital, ale dam urcite vediet.
odporucam vsetkym, ktori si nechcu dat nekonecnymi regeneraciami znicit auto
Ford Focus 1.6 TDCi 80kW, 10/2005
- peter S
- Nováček
- Příspěvky: 19
- Registrován: 07.02.2010 08:06
- Bydliště: Dolný Kubín
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Kedy ideš na emisnú?poshook píše:tak mam to za sebou tiez. dnes som bol v bystrici nad pernstejnem potom, co mi pred 10 dnami zacala svietit cervena kontrolka s chybou "nizka hladina aditiv u filtra pevnych castic". kedze vo forde by ma doliatie aditiva + nasledna regeneracia + vymena oleja vyslo cca 250-300 euro, odporucal som sa okamzite na moravu vyhodit to von navzdy.
a skusenosti?
vrelo odporucam! ti ludia vedia, co robia, su presni, ochotni odpovedat na kazdu vasu otazku. po odstraneni filtra mi dokonca prisiel typek povedat, ze mi nejde lave predne svetlo (co som zabudol vymenit) a ci chcem vymenit ziarovku:)
no a vysledok po vykuchani (subjektivne dojmy pocas jazdy naspat - cca 200km)?
- auto je podstatne zivsie (nie je to len kozmeticky rozdiel, povedal by som kludne aj o 15-20%)
- auto sa tak nedusi pri nizsich otackach
- auto je tichsie (aj pri volnobehu aj pri jazde po dialnici)
- po vypnuti motora po 200km ceste nepocut z kapoty motora ziaden ventilator
spotrebu som este nepocital, ale dam urcite vediet.
odporucam vsetkym, ktori si nechcu dat nekonecnymi regeneraciami znicit auto
- Raada
- Test driver
- Příspěvky: 2773
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Domnivam se, ze vsichno kdo DPF mame bychom ho z auta nejradsi vyhodili. Problemu, ktereho se obava taktez vetsina je emisni kontrola. Pokud dostanu do ruky dukaz, ze auto projde pres EK bez problemu tak do toho jdu. Obavam se, ale ze Euro 4 bez DPF auto nesplni. Nezajima me EK pres zname, ale ta oficialni. Pokud se tedy najde nekdo, kdo absolvuje oficialni EK a pak sem hodi protokol bude mu velka cast fora vdecna
.

-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 28.02.2010 09:33
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
právě jsem se vrátil ze servisu ford Urban Most. nechal jsem si dolít aditivum a regenerovat.Platil jsem 1020Kč. Takže netuším, kde se berou ceny jako 300Eur a podobně.
Bylo to v 60 000km....
Bylo to v 60 000km....
- Raada
- Test driver
- Příspěvky: 2773
- Registrován: 07.09.2008 00:35
- Bydliště: Exit 10 na D10
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
No dost se lisi cena pokud jen dolijes aditivum ze sve vlastni vule nebo pokud uz ti sviti kontrolka a musis zajet do servisu to dolejt. Doliti aditiva se da udelat i doma svepomoci (viz kniha Jak na to), ale pokud se rozsviti kontrolka tak se to musi resit pres diagnostiku.
- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Souhlasím,pudu do toho taky.Ale jak budou smise přísné za 1,nebo 2,3,4..roky ????????Raada píše:Domnivam se, ze vsichno kdo DPF mame bychom ho z auta nejradsi vyhodili. Problemu, ktereho se obava taktez vetsina je emisni kontrola. Pokud dostanu do ruky dukaz, ze auto projde pres EK bez problemu tak do toho jdu. Obavam se, ale ze Euro 4 bez DPF auto nesplni. Nezajima me EK pres zname, ale ta oficialni. Pokud se tedy najde nekdo, kdo absolvuje oficialni EK a pak sem hodi protokol bude mu velka cast fora vdecna.




Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
- hora
- Nováček
- Příspěvky: 24
- Registrován: 27.02.2010 18:22
- Bydliště: Česká lípa
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
V nejbližžší době (snad už zítra, dnes to nevyšlo) mi budou regenerovat filtr v autorizovaným servidu ford (přes známost jako melouch) poté, co jsem od nich před týdnem odešel s tím, že 10 000,- za opravu nedám (nevim co oprava měla zahrnovat, cena urychlila moje rozhodnutí). Teď vím přesně za co zaplatím - Takže brzy přidám výživný příspěvek
Držte mi pěsti kluci, ať mi to dobře dopadne: 30 000,- budu jinak rozdýchávat moc dlouho
za tuhle cipovinu

Držte mi pěsti kluci, ať mi to dobře dopadne: 30 000,- budu jinak rozdýchávat moc dlouho

Ford Focus kombi 1.6 TDCi 80kw 06/2006
- pavel28
- Junior
- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
CÍTÍME S TEBOU a držíme palce.Taky nás to čeká,tedy jen některých.hora píše:V nejbližžší době (snad už zítra, dnes to nevyšlo) mi budou regenerovat filtr v autorizovaným servidu ford (přes známost jako melouch) poté, co jsem od nich před týdnem odešel s tím, že 10 000,- za opravu nedám (nevim co oprava měla zahrnovat, cena urychlila moje rozhodnutí). Teď vím přesně za co zaplatím - Takže brzy přidám výživný příspěvek![]()
Držte mi pěsti kluci, ať mi to dobře dopadne: 30 000,- budu jinak rozdýchávat moc dlouhoza tuhle cipovinu
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
-
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 18.08.2009 23:37
Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
za 18 mesiacov, ale neriesim to. nenecham riadiacu jednotku aby mi znicila auto neustalymi regeneraciami kvoli blbemu filtru.peter S píše:Kedy ideš na emisnú?poshook píše:tak mam to za sebou tiez. dnes som bol v bystrici nad pernstejnem potom, co mi pred 10 dnami zacala svietit cervena kontrolka s chybou "nizka hladina aditiv u filtra pevnych castic". kedze vo forde by ma doliatie aditiva + nasledna regeneracia + vymena oleja vyslo cca 250-300 euro, odporucal som sa okamzite na moravu vyhodit to von navzdy.
a skusenosti?
vrelo odporucam! ti ludia vedia, co robia, su presni, ochotni odpovedat na kazdu vasu otazku. po odstraneni filtra mi dokonca prisiel typek povedat, ze mi nejde lave predne svetlo (co som zabudol vymenit) a ci chcem vymenit ziarovku:)
no a vysledok po vykuchani (subjektivne dojmy pocas jazdy naspat - cca 200km)?
- auto je podstatne zivsie (nie je to len kozmeticky rozdiel, povedal by som kludne aj o 15-20%)
- auto sa tak nedusi pri nizsich otackach
- auto je tichsie (aj pri volnobehu aj pri jazde po dialnici)
- po vypnuti motora po 200km ceste nepocut z kapoty motora ziaden ventilator
spotrebu som este nepocital, ale dam urcite vediet.
odporucam vsetkym, ktori si nechcu dat nekonecnymi regeneraciami znicit auto
Ford Focus 1.6 TDCi 80kW, 10/2005
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti