Stránka 37 z 84

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 28.02.2012 15:28
od vita_k
Komi píše: Mit dem Multimeter im eingebauten Zustand messe ich im kalten Zustand ca 5 Volt und in Betrieb Spannungen zwischen 2 und 4,5 Volt je nach Belastung. Bei einer Regeneration geht die Spannung bis auf 0,5 Volt herunter. Für diese Messungen habe ich ein Kabel von der Signalleitung des Tempfühlers nach Drinnen verlegt. Bei diesem Arbeitsgang habe ich gleich noch ein Kabel von der Signalleitung des Differrenzdrucksensors mit nach Drinnen verlegt. Beide Kabel kommen jetzt beim Aschenbecher heraus.
Mozna rychlejsi reseni nez kontrolka je to co jsi mi poradil ty. PID na teplotu a diff tlak pro ELM327 a telefon s androidem :)
pak vis presnou teplotu a diff tlak na senzoru. Jeste jednou dik za to.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 28.02.2012 16:05
od fluider
Ja by som si to predstavoval tak, že na dobre viditeľnom mieste na palubovke by bola LED-ka, ktoré by sa rozsvietila pri regenerácii, a ja by som hneď vedel, že tomu treba prispôsobiť jazdu. Musím si prečítať návod toho Nemca.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 28.02.2012 16:45
od Komi
dnes dal ten nemcur zaujimave vysledky merania na forum
pri ustalenych 3000ot (cca 150 tachometrovych) ma DPF len 350 stupnov
pri 3200 (160) uz 450-zacina prirodzena regeneracia
pri 3500 (175) uz 500 stupnov
pochvaloval si ze po tomto merani sa mu natiahol aj interval medzi regeneraciami ked dovtedy mal po vycisteni DPF max 270km, tak po tejto vypalovacej skuske mal rekordnych 317km...
pekne to koresponduje s mojimi meraniami ze pri nasej dialnicnej 130 sa akurat rychlejsie filter zanesie-este prirodzena regeneracia neprebieha a relativne velkym zatazenim sa filter rychlo zanesie

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 28.02.2012 19:42
od pzad
Nicco píše: Uz sa iba zbavit toho chloroveho smradu a :nazdravi:
Bud si kupis 1.8tdci, alebo pockas na FFIII, ktore ma suchy DPF. To ze to ma 5ku, este neznamena, ze to musi tocit velke otacky pri 130kmh.
Podla etis vsedky ford focus 2 - 1.6 80 kW od 03/2009 (asi euro 5) by mali mat cDPF (bez eolys). Musim pozriet pod ten svoj, ci tam je ta nadrzka.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 28.02.2012 20:05
od Nicco
Fakt? Tak to je dost zaujimava informacia, ale tu sa pise, ze je to az od roku 2010/Euro5 teda FFIII
P.S. K tej poslednej vete, ze Ford ma radsej spolahlivu cestu a nechce vodnu pumpu odpajat.
Tak nova 1.0EB ma olejove cerpadlo elektricke a odpojitelne :dih:

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 28.02.2012 21:19
od vita_k
nechapu s tou vodni pumpou. Dyt je na rozvodu.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 28.02.2012 22:25
od Nicco
Je to napisane mimo toho vyrezu. Vodna pumpa nie je na rozvode, ale je mimo a ma elektricky ovladane rameno s kladkou, ktore sa pritlaci na klinovy remen, alebo sa odtiahne. Ma len 2 stavy on/off.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 28.02.2012 23:09
od V12
vita_k píše: Mozna rychlejsi reseni nez kontrolka je to co jsi mi poradil ty. PID na teplotu a diff tlak pro ELM327 a telefon s androidem :)
pak vis presnou teplotu a diff tlak na senzoru. Jeste jednou dik za to.
Hral som sa s Torque na Androide, ver. 1.5.44 vie merat diferencny tlak na DPF, no jeho teplotu nie. Dovodom je fakt, ze tam nie je cidlo. To je iba na teplotu katu, Torque to vidi. Testnut som to nemohol, moj Fuckus DPF nema.

Nicco :
Toto ma velmi desi. Nahodit pre motor zivotne dolezitu vec na elektroniku je podla mna sialenstvo. Pojdes po dialnici 150 a nejake cidlo vrati zlu hodnotu. Nasledne elektronika vypne olejove cerpadlo. Co bude asi nasledovat :?: :bebng:

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 29.02.2012 07:21
od vita_k
Mas vlastne pravdu, ale to cidlo je blizko dpf (uz jej nemam), tak ho muzes brat jako smerodatne. Kdyz se mu chce tak jde i 450-470, coz je regenerace, v podstate.
Tyto km regenerace se mi nelibi, tak jsem dal na checksum.cz jestli je neumi nekdo zastavit, ale zatim bez odezvy.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 29.02.2012 08:32
od wilder01
takze ani Fapoff a ich posledny sw neodstranil km regeneracie? PO kolkych km sa ti pusta km regeneracia?

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 29.02.2012 08:45
od vita_k
zrejme to chce fakt vzdy individualni pristup ke kazde jednotce a autu. Ja jsem tam byl v cervenci. Od te doby se mohlo neco objevit... Ale auto je i tak vysoce pouzitelne.
Ani nevim jak casto se pousti. tipuji ze 300-400km. Ale uz to nedela takove blbosti, ze to skoro nevadi.

Ted se mi to takto zda dobre, jen to chci doladit uplne:)

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 29.02.2012 09:02
od pepé
vita_k píše:zrejme to chce fakt vzdy individualni pristup ke kazde jednotce a autu. Ja jsem tam byl v cervenci. Od te doby se mohlo neco objevit... Ale auto je i tak vysoce pouzitelne.
Ani nevim jak casto se pousti. tipuji ze 300-400km. Ale uz to nedela takove blbosti, ze to skoro nevadi.

Ted se mi to takto zda dobre, jen to chci doladit uplne:)
Jak to prosím tě zjistíš za jízdy, že to chce dělat regeneraci?

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 29.02.2012 09:23
od vita_k
jak jsem uz psal: teplota dpf (nebo katu) se zvysi na 450 stupnu. Kombinace elm327 diagnostiky a programu Torque je prima :) vsem doporucuju.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 29.02.2012 09:42
od pepé
vita_k píše:jak jsem uz psal: teplota dpf (nebo katu) se zvysi na 450 stupnu. Kombinace elm327 diagnostiky a programu Torque je prima :) vsem doporucuju.
Ptám se jestli to někdo zjistí když řídí auto a nemá žádné diagnostiky ani další měřáky.
To ti přibývá furt olej, když to regeneruje.
U mně je olej OK, spotřeba taky Ok, ale někdy se spouští větrák.

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Napsal: 29.02.2012 11:07
od V12
vita_k píše:jak jsem uz psal: teplota dpf (nebo katu) se zvysi na 450 stupnu. Kombinace elm327 diagnostiky a programu Torque je prima :) vsem doporucuju.
Uz sa tesim, kedy od firmy nafasujem Androidovsky telefon. ELM a Torque uz mam. Scanmaster na notebooku chodi pekne, na aute s DPF by mal vediet vycitat teplotu katalyzatoru. Dobry je aj OBD Gauge na WinMobile PDA, no Torque je Torque :palec_nahoru: Momentalne po internete zhanam PID na vyrovnavacie davky vstrekovacov, zatial neuspesne :(