
Problém s otáčkami
- thunderace
- .
- Příspěvky: 229
- Registrován: 23.11.2009 18:43
- Bydliště: Český Krumlov
Re: Problém s otáčkami
Před výměnou silentbloků ti to taky vibrovalo na volnoběh? Jinak s tím vlnovcem to není s mojí hlavy. Někde jsem se tu dočetl že to je i v Etzoldovi. A mě stejně foukal, takže to bylo i tak potřeba 

focus 2.0 16v st170 127kw 02
focus 1.8 16V combi 85 kw 99
ex: focus 1.8 16V hatch 85 kw 99
ex: mondeo 2.5 V6 ST 200, 151 kw 2000
ex: escort 1.6 16V, 66 kw 97
focus 1.8 16V combi 85 kw 99
ex: focus 1.8 16V hatch 85 kw 99
ex: mondeo 2.5 V6 ST 200, 151 kw 2000
ex: escort 1.6 16V, 66 kw 97
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 28.01.2015 23:19
Re: Problém s otáčkami
Inak k tomu vibrovaniu, tiez sa vam rozvibruje auto ked pridate trosku plyn? Tak okolo cca 1100 otacok? Mne sa to trasie pri studenom motore vzdy - citit to v kabine a hlavne na volante. Ako sa motor zohrieva tak to prestava a ked je zohriaty tak na volnobehu o nom skoro ani nevediet. Ale ked trosku pridam plyn tak sa to znova rozvibruje. Ale len niekde medzi otackami asi okolo 1000 az 1200. Dalej uz nic necit. A silentbloky boli menene vsetky tri. Moze to sposobovat ten silentblok "kost" na prevodovke? Ze je tam nejaka tvrda guma a nou sa to prenasa?
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 28.01.2015 23:19
Re: Problém s otáčkami
Zabudol som - Focus Mk.1, r.v. 1999, 1,8 16V
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 01.05.2015 21:18
Re: Problém s otáčkami
Ahoj ve spolek, nejspíš se taky potýkám s volnoběžným ventilem ale ještě se chci přeptat, jestli vás nenapadne něco jiného.
Motor chytá dobře ale drží jak za tepla tak za studena cca 1200 otáček. Když vyřadím a po úplném zastavení vyskočí na 2000 chvíli tam drží a po cca 5 sekundách zase spadnou na 1200. Stejně tak jen stačí klepnout lehce do plynu a hned to skáče na 2000. Ventil jsem zkoušel odpojit za běhu zahřátého motoru a žádná změna otáček se nekonala. Vyčištění a reset ŘJ nepomohl, tak myslím, že bude po něm. Přišlo mi, že i při zavřeném ventilu nebyl úplně nadoraz a byla tam asi milimetr fuka, to je předpokládám špatně?
Focus 1.6 16V 2002
Motor chytá dobře ale drží jak za tepla tak za studena cca 1200 otáček. Když vyřadím a po úplném zastavení vyskočí na 2000 chvíli tam drží a po cca 5 sekundách zase spadnou na 1200. Stejně tak jen stačí klepnout lehce do plynu a hned to skáče na 2000. Ventil jsem zkoušel odpojit za běhu zahřátého motoru a žádná změna otáček se nekonala. Vyčištění a reset ŘJ nepomohl, tak myslím, že bude po něm. Přišlo mi, že i při zavřeném ventilu nebyl úplně nadoraz a byla tam asi milimetr fuka, to je předpokládám špatně?
Focus 1.6 16V 2002
Focus 1.6 16V, 74 kw, 2002
- Tomin123
- Pokročilý
- Příspěvky: 540
- Registrován: 09.07.2009 16:02
- Bydliště: Kamenné Žehrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s otáčkami
Sundej ho a obe dirky zaslep. Po nahozeni motoru to musi, po ubrani plynu, chcipnout.
Pokud to nechcipne a bude se to i treba jen prevalovat, tak ti nekde prisava vzduch a ventilem to neni. (= praskle hadice apod.)
Pokud to nekompromisne chcipne, tak to vypada na ten ventil.
Pokud to nechcipne a bude se to i treba jen prevalovat, tak ti nekde prisava vzduch a ventilem to neni. (= praskle hadice apod.)
Pokud to nekompromisne chcipne, tak to vypada na ten ventil.
Tomin
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě
Diagnostika ForDiag pro Ford motory, TDCI, CAN, ABS, Airbag, GEM, ...
Mondeo MK4 2.5T, Focus MK2 1.6 HWDA, Sierra DOHC turbo dlouho ve stavbě
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 01.05.2015 21:18
Re: Problém s otáčkami
Díky za tip!
Máš pravdu, dnes jsem vyzkoušel. Po startu motor kloktal s ucpáním na nějakých 800, když jsem přišel k motoru, tak bylo slyšet syčení a ejhle, hadice v ohybu, která vede do motoru (ilustrační fotka http://imgur.com/30xTy8M) je naprasklá a přisává. Takže se nejdřív pustím do hadice a pak se uvidí. Jen ještě - na auta jsem levej - pod čím bych to měl hledat jako náhradní díl? Výměnu už holt přenechám někomu zručnějšímu, to už vůbec nevím jak.

Focus 1.6 16V, 74 kw, 2002
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13457
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Problém s otáčkami
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 27.05.2016 19:43
- Bydliště: Košice
Re: Problém s otáčkami
Zdravím chlapi kúpil som FF 1.6 2004 a pri parkovaní som si všimol ak točím volantom, tak sa mi dvíhajú otáčky. Je to normálne, plánujem vyčistiť voľnobežný ventil a škrtiacu klapku - preventívne. Normálne otáčky nelietaju, ak mam volnobech, tak si drzia 850. Len pri točení volantom ako keby sa zvýšil odber el. prúdu. Máte s tým niekto skúsenosti? Nejaká rada?
Ford Focus 1.6 16 V 2004
- Nonid
- Test driver
- Příspěvky: 5279
- Registrován: 05.12.2012 21:07
- Bydliště: Práááha - Vyšehrad!
Mne tohle vymizelo(pravda, na 1.8ce) po vymene podtlakovejch hadic a vycisteni koster.
Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 27.05.2016 19:43
- Bydliště: Košice
- Nonid
- Test driver
- Příspěvky: 5279
- Registrován: 05.12.2012 21:07
- Bydliště: Práááha - Vyšehrad!
U tebe jsou vpredu pod svodama, takovy Tcko
Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13510
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Problém s otáčkami
Ak poskocia na 1200otacok, to neries. Podtlaky skontrolovat mozes. Ale toto spravanie zalezi aj od teploty (jednak vonkajsej, a tiez ci je auto zahriate), od sirky pneu, typu pneu a pokladu (aky odpor to kladie pri vytacani), atd. Zbytocne s tym zabijes cas, nervy, peniaze, a vysledok nemusi byt ziadny.
Takze: podtlaky over - robi to paseku aj v inych situaciach. A toto neries.
Takze: podtlaky over - robi to paseku aj v inych situaciach. A toto neries.
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 27.05.2016 19:43
- Bydliště: Košice
- Nonid
- Test driver
- Příspěvky: 5279
- Registrován: 05.12.2012 21:07
- Bydliště: Práááha - Vyšehrad!
Nemusej bejt praskly, staci zjistit, jestli jdou v kolenech promacknout. Jestli jo, tak vymenit. Jsou z hodne tlusty gumy a tolej je zevnitr rozezira, takze se pak v kolenech propadaj pri silnejsim podtlaku a zpusobujou propadani otacek, pri prudcejsi jizde delaj bordel pri razeni a ve finale i pri zastaveni na semaforech.
Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13457
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Problém s otáčkami
Když hýbeš volantem na místě, tak si jednotka přidá na otáčkách- to je normální... stejně tak jak sepne kompresor klimy.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů