Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi
Napsal: 24.02.2010 10:51
Dle prirucky FFII splnuje 1,8tdci Euro 4 

Věříme, že zde najdete, co hledáte.
https://www.ford-focus.cz/forum/
prisnejsi mereni emisípeter S píše: A čo bude o dva roky???
to jo ale az to bude treba 6let stare auto a budes muset investovat treba 1/4 ceny auta za filtr ... ted to je treba jeste 1/6 .peter S píše: Vždy ho tam môžem dodatočne vrátiť.
Nevím, nevím jestli ty naše budou levnější, některé (nebo všechny ?) nové focusy mají mít údajně jiný, bezúdržbový filtr.peter S píše:Možno sa mýlim,ale o dva roky budú tie filtre lacnejšie. No a limity EURO4,tak tie budú určite rovnaké. Ten filter je skrátka omyl,nech sa každý rozhodne sám.
Měl jsem půl roku FF II 1.6 74 kW a soudím podle něj, i když nejen podle něj. Na uvedenou spotřebu 1.6ky (kombi) nevěřím, i kdybys mi to napsal 100x. 6.3 na dálku (ne dle BC, ten dost kecal, ale na plnou nádrž) jsem z toho vymátil jednou, když jsem jel na spotřebu a ta jízde mne totálně nebavila, jel jsem 85-90 tacho a nebyla tam po cestě skoro žádná města. Na spritmonitor i tady skoro všichni mají kombi spotřebu spíš 8 a více, já měl 8,5. Teď mám 5,7 a jezdím dynamičtěji. Při 160 ? 13-14/100Nicco píše: V podstate ten 1.6i pyta asi o 2l viac ako 1.6d, teda o 60Kc viac na kazdych 100km. Mesto: 8, mimo: 5.8 a 130kmh: 7.5l/100km, ale dokazem mesto aj za 6 a mimo za 5.2 a 110kmh za 6/100km. ... ale zamozrejme je to len 74kw takze 160 po dialnici by znamenalo spotrebu mozno 8,5-9. Neskusal som.
Kamos ma kombi 1.6 a tiez ma podobnu spotrebu ako ty. Zalezi, kto ma aku nohu. Povodne chcel 2.0d, tak si dokazes predstavit, ze 130 pre neho nie je ziaden limit.martasak píše:Měl jsem půl roku FF II 1.6 74 kW a soudím podle něj, i když nejen podle něj. Na uvedenou spotřebu 1.6ky (kombi) nevěřím, i kdybys mi to napsal 100x. 6.3 na dálku (ne dle BC, ten dost kecal, ale na plnou nádrž) jsem z toho vymátil jednou, když jsem jel na spotřebu a ta jízde mne totálně nebavila, jel jsem 85-90 tacho a nebyla tam po cestě skoro žádná města. Na spritmonitor i tady skoro všichni mají kombi spotřebu spíš 8 a více, já měl 8,5. Teď mám 5,7 a jezdím dynamičtěji. Při 160 ? 13-14/100Nicco píše: V podstate ten 1.6i pyta asi o 2l viac ako 1.6d, teda o 60Kc viac na kazdych 100km. Mesto: 8, mimo: 5.8 a 130kmh: 7.5l/100km, ale dokazem mesto aj za 6 a mimo za 5.2 a 110kmh za 6/100km. ... ale zamozrejme je to len 74kw takze 160 po dialnici by znamenalo spotrebu mozno 8,5-9. Neskusal som.
Dynamika šla, pokud jsem notně podřazoval, ale to se mi nechtělo platit. A ve městě - v Praze za >11l/100.
Tady mám 12l/100 při 180-190. Třeba jsem měl trochu horší kus, ale nezdá se mi, že by tam mohl být od ostatních takový rozdíl. Jo kdyby bylo TI-VCT, to bych si dal líbit, ještě by mohl mít 6ku, nebo aspoň delší převody.
Prostě žádné proměnné časování ventilů, žádný downsizing, problematická možnost přestavby na LPG, horší dynamika než u FFI, prostě low-end nic moc motor,žádná technologie šetřící palivo, tedy IMHO. Od 2011 má Ford dávat totálně nový benzínový motory, tak uvidíme.
Chápu spotřeba není vše, toho jsem si vědom, ale i tak je to podle mne žrout a VW koncern a další mají IMHO podstatně lepší benzínové agregáty.
Prosím tě,jak poznáš že ti auto regeneruje,ja si myslím,že je to právě tedy,když se zapne ventilátor chlazení.Nebo se pletu?Sobull píše:Když se vrátím k filtrům... Mohl by ty limity na ME sem hodit někdo kdo má z výroby bez FAP?
Jinak mě napadlo, že když už nás výrobci trestají těmahle filtrama, mohli tam dát aspoň nějakou kontrolku,která oznámí že se zrovna regeneruje. člověk by si mohl vybrat, jestli zastaví nebo se třeba ještě projede aby to nechal proběhnout. Myslím, že u auta poznám, že regeneruje,ale člověk si to pokaždý neuvědomí a dneska sem si ji asi přerušil vypnutím motoru.
A vůbec nejlepší by bylo kdybych si to mohl pustit sám, když bych věděl, že pojedu delší trasu...