Stránka 36 z 191

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 23.02.2010 14:28
od Raada
Je tam taky a casem te ceka vymena kolem 120tis. km.

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 23.02.2010 14:38
od wilder01
venousek píše:Dobrý den, v průběhu cca jednoho měsíce plánuji nákup FFII 1.6TDCi 80 kW z Německa, vybavený DPF. Bude se jednat o vůz po faceliftu (konec roklu 2008) s najetými cca 30 tis km. Nevíte prosím, jestli i vozy po faceliftu mají tento "problémový" filtr, nebo už nějaký jiný, bezúdržbový. Co jsem pročetl tento thread, tak všichni mluví o vozech cca 2004 - 2007... Díky za odpověď.


Motor je ten isty pred aj po facelifte, takze ten isty bude aj dpf a potreba dolievat aditivum. Cize skor ako vymena dpf ta caka dolievanie aditiva pri 60 000 km.
Radsej si zozen 66kW verziu a mas po problemoch s dpf.

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 23.02.2010 14:58
od venousek
No to jste mě moc nepotěšili... :D Už asi chápu, proč je focus jako jahreswagen tak levný...

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 23.02.2010 15:40
od Raada
Ale zase tak moc se bat nemusis. Ja si treba taky koupil FF s najetyma 17500km a pocitam, ze ho maximalne pri 100tis. km prodam a koupim neco novejsiho. Do te doby krom doplneni aditiva s DPF nemusim pri mem stylu jizd nic resit. Vymenu uz bude resit novy majitel.

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 23.02.2010 16:04
od venousek
Já počítám, že budu prodávat tak za 5 - 6 let, to znamená u mě při 120 - 140 tisících, tak mě to docela deptá.
Zatím máme Hyundai Getz, což je absolutně bezúdržbový auto, a FF chceme kvůli tomu, že se chystáme pořídit rodinu, takže na nějaký "radosti" typu výměna DPF za x desítek tisíc asi jen tak nebude...
Ale ono to snad půjde... :D

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 23.02.2010 17:43
od martasak
Pokud to bude mít +- skutečně ty km a nebudeš jezdit vyloženě po městě - umožníš autu občas vypálit filtr a nemáš vyloženě malý nájezd do 13000/rok, tak bych do toho šel. Jsem na tom hodně podobně jako Raada. A není řečeno, že po 120t budeš muset filtr měnit, často to bývá i 160t, ve threadu je popsáno spoustu možností.
Časem -od 2011 budou benzínové motory nové generace, takže se časem objeví i v bazarech, takže po nějakém čase by to mohl být benzín ale současné benzínové motory ve F II mi nepřijdou skvělé, imho mi to přijde jako nejlepší motor na F II. 66 kW mi na tu hmotnost přijde málo. A nekoupit si takové skvělé auto jako je Focus, to by bylo hřích. A srovnávat to s Getzem nejde, vozíš jinou hmotnost. U malých aut jsou jednoduché atmosférické benzíňáky okolo 1.2l a to nejde srovnávat.

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 23.02.2010 18:28
od Raada
Je hlavne dulezite se zamyslet nad skladbou jizd. Pokud budes jezdit prevazne kratke trasy po meste tak je tento motor nesmysl, protoze se DPF bude ucpavat a odejde drive. Ja jezdim z 90% dlouhe trasy a tam se motor vypali spolehlive. Pokud bys jezdil kratsi trasy tak zvol radsi motor bez DPF nebo nejlepe benzin.

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 23.02.2010 20:40
od martasak
Základní benzín 1.6 neeeeeeeeeeeeeeee ten ti udělá díru do peněženky dříve než filtr... zvlášť ve městě to žere jako prase... :| Možná při malém nájezdu. Ale to jsme OT a stačí prolézt si fórum a najdeš informací dost.

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 23.02.2010 21:35
od Nicco
martasak píše:Základní benzín 1.6 neeeeeeeeeeeeeeee ten ti udělá díru do peněženky dříve než filtr... zvlášť ve městě to žere jako prase... :| Možná při malém nájezdu. Ale to jsme OT a stačí prolézt si fórum a najdeš informací dost.
V podstate ten 1.6i pyta asi o 2l viac ako 1.6d, teda o 60Kc viac na kazdych 100km. Mesto: 8, mimo: 5.8 a 130kmh: 7.5l/100km, ale dokazem mesto aj za 6 a mimo za 5.2 a 110kmh za 6/100km. Na druhu stranu ziadna udrzba, ziadne VIFy, tankovat sa da v hornej-dolnej, zahrieva sa na 90C do 600m, ale zamozrejme je to len 74kw takze 160 po dialnici by znamenalo spotrebu mozno 8,5-9. Neskusal som. Je to motor skor pre pokojneho tatinka.

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 24.02.2010 07:23
od foki
martasak píše:Základní benzín 1.6 neeeeeeeeeeeeeeee ten ti udělá díru do peněženky dříve než filtr... zvlášť ve městě to žere jako prase... :| Možná při malém nájezdu. Ale to jsme OT a stačí prolézt si fórum a najdeš informací dost.

taky nechapu proc ne , za kolik se da jezdit mesto s naftou ? ja jsem jezdil s 1,8TDCI trasy 10km do mesta + placani po meste a zpet podle palubaku kolem 8,3l/100km a ted jezdi manzelka s 2,0TDCI opet podobne trasy kolem 8,0l/100km , a nechces mi namlouvat ze jezdis s naftou po meste za 5l/100km . :wink:

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 24.02.2010 08:10
od venousek
V Německu je poměrně slušnej výběr, včetně 66 kW a 1.8 TDCi. Každopádně požaduji diesel, i když dlouhé trasy jsou u mě tak 50 - 60 procent nájezdu, jinak jezdím po Praze. Ten 1.8 TDCi nemá DPF, že?

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 24.02.2010 09:29
od Nicco
venousek píše:V Německu je poměrně slušnej výběr, včetně 66 kW a 1.8 TDCi. Každopádně požaduji diesel, i když dlouhé trasy jsou u mě tak 50 - 60 procent nájezdu, jinak jezdím po Praze. Ten 1.8 TDCi nemá DPF, že?
DPF nema, ale je to litina, takze to trva, kym sa nahreje a topi v zime. Niektore maju predohrev, ale to je len dalsia suciastka, ktora sa moze pokazit a zvysuje hmotnost v prednej casti. Ak diesel do mesta, tak 66kw.

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 24.02.2010 09:40
od wilder01
euro 4 splna bez dpf len 1,6 tdci 66 kW.
Ostatne motory ak su s normou euro 4, tak dpf maju.

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 24.02.2010 09:49
od Raada
Myslim, ze i 1,8TDCi splnuje bez DPF Euro 4.

Re: Filtr pevných částic u 1,6 80kw TDCi

Napsal: 24.02.2010 10:41
od Radegast
1,8TDCi normu EURO 4 nesplňuje a proto půjde za chvíli do kytek :!: