Spotřeba
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Spotřeba
30 je dobrá cena? Loni byl asi za 22.
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Spotřeba
Těch 22 byl extrém. Myslím to tak, že z pohledu celkových nákladů na domácnost je benzín pořád až x-tá položka z hlediska významnosti. A jestli jedu za 6 nebo za 8, to je asi jako jestli se na jednom výletě rozhodneme, jestli si dáme oběd nebo jen svačinu 

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6860
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Spotřeba
mam to s tim benzinem stejne a proto jezdim na ten nejdrazsi
tedy 7-8 l/100 


Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Spotřeba
Tak to jsi někde na 36, jestli myslíš N100 od benziny 

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Junior
- Příspěvky: 308
- Registrován: 20.04.2020 06:54
- Bydliště: Nusle
Re: Spotřeba
To jo, dá se 'sehnat' i za 36.50. Ale beru Vervu100 pořád u stejné pumpy a s tou jejich kartou mě stojí litr (poslední dva měsíce) 33.90.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Spotřeba
To je super cena, kdyz normální N95 u omv stoji 32,90. Co je potreba splnit, aby se clovek dostal na takovou cenu?
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Spotřeba
Tak jsem si to našel. 0.5-1 Kc sleva na litr. Blby to asi neni.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6860
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Spotřeba
no ja stridam Vervu a Shelku, ta mu chutna vice a oproti 95 rozdil spotreby nevim, nikdy jsem ji tam nedal, tu benzina-kartu mam dlouho a staci natankovat a pak tu castku, zaokr. na 100 nahoru das primo na pokladne na kartu(stejne platim mobilem) a tou pak zaplatis, da se to i zaplatit primo u stojanu aplikaci, je vice moznosti
koukam na spotreby FF1 a to muzu byt se svou celkem spokojenej, jsem netusil ze FF1 "tolik zere"
koukam na spotreby FF1 a to muzu byt se svou celkem spokojenej, jsem netusil ze FF1 "tolik zere"

Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Spotřeba
Novejsi auta snad jsou vzdy uspornejsi. To uz platí desitky let. Spis bys mel netusit, pokud by to bylo naopak.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- ZAHRY
- .
- Příspěvky: 6956
- Registrován: 08.11.2011 13:20
- Bydliště: Olomoucký kraj
Re: Spotřeba
Úplně tomu není vždy, ale pravda mělo by to tak být.
Karel2: To byl taky důvod, proč jsem nakonec nekoupil 1,6 kombi. Sedli jsme do toho ve třech a to auto byla totální mrtvola...něco se začlo dít až za 5000ot, ale jinak nic. Navíc při tom, kolik to bralo benzínu a neudělalo to bůhví jakou odezvu jsem řekl, že tohle nebude ta cesta, kudy chci jít. 1,8 zrovna v době koupě moc nebylo a 2.0 ZeTec byl jen jeden. A tehdy se slovy, když už 2.0 tak druhy STčko, dyť to bere jen o litr-litr a půl víc...
No je to mnohem víc, ale aspoň mám pod nohou dostatečnou rezervu výkonu, na okresce mi to stačí lechtat a jedu svižně a když je potřeba, podkopnu to o tři kvalty a

Karel2: To byl taky důvod, proč jsem nakonec nekoupil 1,6 kombi. Sedli jsme do toho ve třech a to auto byla totální mrtvola...něco se začlo dít až za 5000ot, ale jinak nic. Navíc při tom, kolik to bralo benzínu a neudělalo to bůhví jakou odezvu jsem řekl, že tohle nebude ta cesta, kudy chci jít. 1,8 zrovna v době koupě moc nebylo a 2.0 ZeTec byl jen jeden. A tehdy se slovy, když už 2.0 tak druhy STčko, dyť to bere jen o litr-litr a půl víc...





Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173+PS
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus BAU!!!ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus combi 1,8 TDi Endura, r.v. 01, 90PS - aneb limitovaná série TDDi LPG by kozlow
Zahryho Focusek
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus BAU!!!ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus combi 1,8 TDi Endura, r.v. 01, 90PS - aneb limitovaná série TDDi LPG by kozlow
Zahryho Focusek
- Karel2
- Test driver
- Příspěvky: 6860
- Registrován: 10.09.2011 09:51
- Bydliště: Přerov
Re: Spotřeba
ZAHRY, to plati u jakehokoliv motoru, proste co nema aspon 150koni je mrtvola.
Ja tu obycejnou 1,6 mel 10 let a kdyz zapomenu na FFIII, tak to bylo OK, ale jezdil jsem sam a sem tam s manzelkou. Po nahrati Chipu, kdy se posunul kroutak trochu dolu, to slo lip do otacek a i to celkem jelo(Prerov-Praha za 2 hodiny), spotreba tak +1/2l(po chipu) taky celkem sla, ale porad to byla osfera s "malem" koni. Ovsem dost me prekvapuje, ze i FFI, podle Tebe, nejela a hlavne i ta spotreba klasicke 1,6 je docela velka. Ja v tom nejel, ale podle povidani majitelu i recenzi to jelo slusne a moc to nezralo, coz me docela zarazilo, kdyz jsem tu cetl ta cisla.

Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie
- ZAHRY
- .
- Příspěvky: 6956
- Registrován: 08.11.2011 13:20
- Bydliště: Olomoucký kraj
Re: Spotřeba
U mě byl hlavní problém, že jsem musel přeskočit z z turbonafty na atmosféru. Zvyklej, lechtat plyn a od spodu že se něco málo dělo, nebo když přišlápnu. Což u 1,6 nebylo. 1,8 už je v pohodě, ta jezdí parádně. Zase nedívám se na to tak, že potřebuju silný a rychlý auto, ikdyž to má řadu výhod, obecně pořád platí, že je to něco na přemístění z bodu A do B
Ale pamatuju si na svých prvních 14 dní s daily ST...vážně jsem myslel, že to budu muset prodat
dojezd nula nula hovno a na benzínce 3x častěji
S tou spotřebou majitelů, to je kolikrát takový zavádějící..už jsem se dočetl i to, že někdo psal, že s ST170 jezdi za 8l na 100km..
Toho bych rád potkal a chtěl se s ním svézt, aby mi to předvedl 





Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173+PS
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus BAU!!!ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus combi 1,8 TDi Endura, r.v. 01, 90PS - aneb limitovaná série TDDi LPG by kozlow
Zahryho Focusek
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus BAU!!!ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus combi 1,8 TDi Endura, r.v. 01, 90PS - aneb limitovaná série TDDi LPG by kozlow
Zahryho Focusek
- pkadecka
- Test driver
- Příspěvky: 4765
- Registrován: 18.08.2009 12:39
- Bydliště: Kostelec nad Labem
Re: Spotřeba
V mazdě mám 141 koní, jsem spokojenej, jasně, jsou výkonnější motory, ale mám furt jen jednoduchý řadový 4-válec bez turba a taky se spotřebou se vejdu do devíti.Karel2 píše: 26.05.2021 06:54 ZAHRY, to plati u jakehokoliv motoru, proste co nema aspon 150koni je mrtvola.![]()
Pavel Kadečka
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
Mazda 6, 2.0i, 2004
Citroën Xsara, 1.4i, 2004
Ford Focus Turnier, 1.6i, 2002
- Sentik
- Test driver
- Příspěvky: 4015
- Registrován: 30.05.2018 13:00
- Bydliště: JČ
Re: Spotřeba
Je neuvěřitelný, kam ty motory došly za ty roky.... Za 8-9L jedu s 280konma, když se jen přemistuju z bodu A do bodu B, případně to "zahřejvám".
Dál se přiznám, že spotřebu tý 2.3EB "neřešim", jak to neni daily, ale neni to vůbec hrozný, naopak daleko lepší než jsem čekal...
No a jak jsme řešili v jiným vlákně, tak co mam ted na pár měsíců tu otřesnou Ochcávku 1,9TDI, tak když jedu úplně nejvíc ECO jízdu jak umim, tak na dálkovou s tim jedu asi za 4,5, po městě a při cukačkách do 10km to naopak žere víc než např. Citroen C3 1.2 atmo Puretech se kterým jezdim taky, takže ty vesnickohospodský kecy o nejuspornějším motoru ever fakt neberu vůbec vážně. A to si myslim, že ta Ochcávka je na svuj věk a brutal nájezd snad nejudržovanější v Republice
, majitel na ní nikdy nešetřil, po celou dobu dostává fakt slušnou péči.
Dál se přiznám, že spotřebu tý 2.3EB "neřešim", jak to neni daily, ale neni to vůbec hrozný, naopak daleko lepší než jsem čekal...
No a jak jsme řešili v jiným vlákně, tak co mam ted na pár měsíců tu otřesnou Ochcávku 1,9TDI, tak když jedu úplně nejvíc ECO jízdu jak umim, tak na dálkovou s tim jedu asi za 4,5, po městě a při cukačkách do 10km to naopak žere víc než např. Citroen C3 1.2 atmo Puretech se kterým jezdim taky, takže ty vesnickohospodský kecy o nejuspornějším motoru ever fakt neberu vůbec vážně. A to si myslim, že ta Ochcávka je na svuj věk a brutal nájezd snad nejudržovanější v Republice

Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Spotřeba
S ST170 se dá za 8 podle mě v pohodě, pokud se s tím jede jak s 1.6kou
, vždyť při normální jízdě to bude brát jako každý dvoulitr z tehdejší doby, focus je relativně lehké auto; když se s tím závodí, tak si to vezme.

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů