Tak už se taky řadím mezi vykuchance.
Nekuchal sem, protože bych musel. S DPF sem neměl jedinej problém, v podstatě sem nevěděl, že tam je krom občasnýho zaslechnutí sahary po vypnutí auta.
Nedávno na mě ale na displeji vyskočila chyba "engine systems fault". Na diagnostice sem zjistil, že jde o chybějící eoyls pro vypalování DPF. Původně sem plánoval je dokoupit, ale protože mám najeto 140 000 km mohla by to bejt dost zbytečná investice, kdyby DPF náhodou chtěl skonat.
Poté co mi můj mechanik ukázal jak DPF vlastně vypadá, sem se rozhodl, že půjde ven. Kdybych ho na vlastní oči neviděl, asi bych uvažoval nad jeho výměnou (nákup z ebay cca 6000Kč). Bohužel vidět to, že do auta cpou skur. briketu mě rozčílilo a musel ven. Nevím asi sem si naivně představoval něco jinýho co známe z běžnejch filtrů, ale téměř 40cm dlouhá děrovaná tvránica není moje představa o něčem co bych v autě chtěl mít. To tam můžu rovnou dát navrtanou cihlu.
Jinak od vykuchání a po náležitým upravení řídících jednotek su zcela bez problémů, žádný chyby nevyskakujou, žádný regenerace se nespouštěj prostě pohodička a hlavně nemusím čekat kdy v Bystřici vydaj jakej SW abych musel jezdit přes půl republiky v Třebíči to zvládaj taky

Subjektivně spotřeba dle aktuální šla dolů, hlavně v nižších rychlostech. Objektivně to nebudu moct zhodnotit, protože sem po týdnu auto chipnul, což se spotřebou taky zamíchá.
Pro představu pár foteček z kuchání
