kocacz1 píše:Zdravím
Mám takový dotas. Jak funguje u focuse 1.6, 16v Zetec- SE chladič.
Mě přéjde ligické, že když se ohřeje termostat na 82 stupnu, tak se otevře a pustí do chladiče horkou vodu, přes chladič se to ochladí a výjde to na druhé straně chladiče, když stojíme čelem k autu, tak na pravo.
Mám pravdu, nebo je to naopak?
Děkuji
zvyšování teploty
- kapeso
- Nováček

- Příspěvky: 7
- Registrován: 13.03.2013 21:29
Re: zvyšování teploty
FoFo 1,6 16v 74kW Combi 1999
YAMAHA XJR 1300 78kW r.v.1999
YAMAHA XJR 1300 78kW r.v.1999
-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13595
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: zvyšování teploty
Mna udivuje, ze 1.6 maju 82 stupnovy termostat. A 1.8 az 92 stupnovy. Dost velky rozdiel.
- Jardak
- Test driver

- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: zvyšování teploty
Jenom pro úplnost - termostat po otevření pouští ohřátou vodu do chladiče. Je tedy umístěm na horké větvi. Né na vracečce jak ty píšeš....(i když některý auta to tak mají)
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
- kapeso
- Nováček

- Příspěvky: 7
- Registrován: 13.03.2013 21:29
Re: zvyšování teploty
Ten termostat otevírá při 82 a úplně otevřený je při 96 a měl bych tam správně namontovat termostat ,který začíná otevírat při 74stano. píše:Mna udivuje, ze 1.6 maju 82 stupnovy termostat. A 1.8 az 92 stupnovy. Dost velky rozdiel.
FoFo 1,6 16v 74kW Combi 1999
YAMAHA XJR 1300 78kW r.v.1999
YAMAHA XJR 1300 78kW r.v.1999
- kapeso
- Nováček

- Příspěvky: 7
- Registrován: 13.03.2013 21:29
Re: zvyšování teploty
Nevím sice co je tohle za schéma motoru , ale u fofo 1,6 je to tak jak jsem to popsal.Jardak píše:Jenom pro úplnost - termostat po otevření pouští ohřátou vodu do chladiče. Je tedy umístěm na horké větvi. Né na vracečce jak ty píšeš....(i když některý auta to tak mají)
FoFo 1,6 16v 74kW Combi 1999
YAMAHA XJR 1300 78kW r.v.1999
YAMAHA XJR 1300 78kW r.v.1999
-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13595
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: zvyšování teploty
Zistoval som to. Je to ako pisem. Na termostate mas vyrazenu teplotu (plneho) otvorenia. 1.4 a 1.6 maju 82 stupnov. 1.8 a 2.0 92 stupnove.
- matys
- Pokročilý

- Příspěvky: 653
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: JIHLAVA Březinky
Re: zvyšování teploty
Zdravím stano..............zjisti si to ještě u někoho, kdo tomu rozumí.stano. píše:Zistoval som to. Je to ako pisem. Na termostate mas vyrazenu teplotu (plneho) otvorenia. 1.4 a 1.6 maju 82 stupnov. 1.8 a 2.0 92 stupnove.
............číslo vyražené na termostatu značí, při jaké teplotě °C chladící kapaliny začíná otevírat a jakou teplotu chl.kapaliny bude i udržovat během provozu motoru .
FOFO 1,6 16V TREND 5HB r.v.2003 STŘÍBRO MOONDUST



-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13595
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: zvyšování teploty
S otvorenim sa hadat sa nebudem. S tymi cislami som si isty, tie som videl 
- petulak
- Test driver

- Příspěvky: 5659
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: zvyšování teploty
............číslo vyražené na termostatu značí, při jaké teplotě °C chladící kapaliny začíná otevírat a jakou teplotu chl.kapaliny bude i udržovat během provozu motoru .[/quote]
Jest pravda:
Jest pravda:
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- kapeso
- Nováček

- Příspěvky: 7
- Registrován: 13.03.2013 21:29
Re: zvyšování teploty
Čísla vyražená na termostatu znamenají kdy se začne termostat otevírat a kdy je plně otevřen. Záleží na tom co je tam vyražené. Přikládám na ukázku dvě fota. Na jednom je tarmostat z Focusu 1,6 - ten otevírá při 82°C a je plně otevřen při 96°C a ten druhý je z Escorta 1,8 a otevírá při 92°C a plně otevřen je při 102°C. Tak asi takhle. 
FoFo 1,6 16v 74kW Combi 1999
YAMAHA XJR 1300 78kW r.v.1999
YAMAHA XJR 1300 78kW r.v.1999
-
gerome
- Nováček

- Příspěvky: 9
- Registrován: 02.02.2013 00:27
Re: zvyšování teploty
Taky mám problém s kolísáním teploty. na pětku na plný plyn, nebo při jízdě do kopce. Problémy začaly po výměně rozvodů, které byly měněny i s vodní pompou a tudíž i s chladicí kapalinou. Teplota během několika málo vteřin najednou vyletí z poloviny ukazatele, přejede celý budík a zastaví se až o zarážku a poté stejně rychle jako teplota stoupla, klesne znovu zpět cca do poloviny budíku. Navíc u zahřátého motoru dochází k cukání kolem cca 2400 otáček (nejvýrazněji na dvojku) toto jsem řešil výměnou zapalování (cívka a kabely Valeo a Svíčky originál FoMoCo). Někde jsem četl, že pokud vzroste teplota motoru moc, řídící jednotka začne odstavovat válce kvůli chlazení, tak nevím jestli to nemůže mít spojitost. Už nevím, začíném mít pocit, že se se mnou můj focus přestal kamarádit protože už mi dochází inspirace co všechno může tyhle problémy způsobovat. Prosím o jakoukoli radu.
Focus I 1,6 16v 74kw
předtím: Peugeot 206 1,9D 51kw
předtím: Peugeot 206 1,9D 51kw
- miki21
- Test driver

- Příspěvky: 13522
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: zvyšování teploty
Při zvýšení teploty začne blikat kontrolka poruchy motoru, následně řj odstavuje válce a pokud se teplota neustále zvyšuje, tak vypne motor. Mezi tím ovšem může dojít k jeho nenávratnému poškození. Mně po výměně vodní pumpy taky takhle kolísala teplota. Normálně to jelo a zničeho nic ručička v červeném. Po chvilce padla na střed. Zde na fóru jsem někde vyčetl, zkusit
zahřátý
motor vytočit na chvilku až skoro k omezovači (cca 5000). Pak už se mi to nikdy neopakovalo....nejspíš bublina v systému. 
Ještě bych omrkl, jestli je správně zapojen konektor na čidle teploty (mezi svíčkama v hlavě) případně očistil kontakty.
Ještě bych omrkl, jestli je správně zapojen konektor na čidle teploty (mezi svíčkama v hlavě) případně očistil kontakty.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
-
gerome
- Nováček

- Příspěvky: 9
- Registrován: 02.02.2013 00:27
Re: zvyšování teploty
Tak sem to zkusil, nevim jak s tim omezovacem, ale pustilo me to az cca k 6700rpm (150 sem na trojku nikdy predtim nejel) a po prerazeni na petku fuuu a teplota byla zase v cervenem este to zkusim jednou a vytacet to dyl, ale nevim nevim jestli to pomuze. uprimne doufam, ze jo, ale uplne jisty si nejsem. Budu muset hledat asi i jende. nevim co mi tam ten dement pri vymene te pumpy mohl este zkurvit :-/
Focus I 1,6 16v 74kw
předtím: Peugeot 206 1,9D 51kw
předtím: Peugeot 206 1,9D 51kw
- miki21
- Test driver

- Příspěvky: 13522
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: zvyšování teploty
Tam není co moc sku** Vyndá se stará pumpa a dá nová.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- Jardak
- Test driver

- Příspěvky: 2713
- Registrován: 10.01.2010 10:52
- Bydliště: Kaznějov
Re: zvyšování teploty
Asi ti nezbyde nic jinýho než namontovat "bajpás". Koukni o jednu stránku dozadu jsou tam i fotky.
Tohle vypadá na jednu ze záhad benzinový 1,6tky - vše funguje normálně,pak se vypustí a znovu napustí fridex a začne to haprovat.
Tohle vypadá na jednu ze záhad benzinový 1,6tky - vše funguje normálně,pak se vypustí a znovu napustí fridex a začne to haprovat.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti

