Stránka 31 z 34

Re: EcoBoost motory

Napsal: 19.07.2012 14:13
od Nicco
Premer 6.6/100, takze ako papierova hodnota u 1.6y, ale podla reakcii tych, co s tym isli, jazdny prejav neporovnatelne lepsi. Takze asi posun vpred.

Re: EcoBoost motory

Napsal: 19.07.2012 17:19
od Cowley
NoName: mne to pripada stejny - tam 4.8, zpatky 8.4 ...stejny cisla, jinej smer :lol:

Re: EcoBoost motory

Napsal: 20.07.2012 06:53
od Eidž
Nicco píše:Premer 6.6/100, takze ako papierova hodnota u 1.6y, ale podla reakcii tych, co s tym isli, jazdny prejav neporovnatelne lepsi. Takze asi posun vpred.
No, na úsporné ježdění to není. Na příjemné svezení asi jo.

Re: EcoBoost motory

Napsal: 01.08.2012 07:48
od George V.
...tak hlavně to má šestikvalt. Docela by mne zajímalo, jak by se ten šestikvalt projevil na spotřebě 1.6 atmosféry.

Re: EcoBoost motory

Napsal: 01.08.2012 10:31
od rybi
George V. píše:...tak hlavně to má šestikvalt. Docela by mne zajímalo, jak by se ten šestikvalt projevil na spotřebě 1.6 atmosféry.
Rozdíl by byl minimální oproti 5°, stejně bys tu šestku řadil jenom na rovině. Už takhle pětce dochází dech v dálničních stoupáních, co potom šestka, která bude ještě nižší otáčky?

Re: EcoBoost motory

Napsal: 01.08.2012 10:37
od Cowley
no, rozdil je cca 500 otacek...tzn. ve 130 bys nemel 4000 ale 3500 - myslim, ze pul litru dolu by to dalo. Na dynamice by se to nijak extra projevit nemuselo - hadam podle 1.6TDCI s 6q, ktera ma podobnej vykon, ale samozrejme je to hrubej odhad.

Re: EcoBoost motory

Napsal: 01.08.2012 14:13
od George V.
rybi píše:Rozdíl by byl minimální oproti 5°, stejně bys tu šestku řadil jenom na rovině. Už takhle pětce dochází dech v dálničních stoupáních, co potom šestka, která bude ještě nižší otáčky?
...tipnul bych si, že FoFo I bude mít delší kvalty. FoFo II by těch 130km/h na 3500ot v pohodě zvládla. Je málokterej kopec, který bych na 5 nevyjel (pokud mám pod ním aspoň 90km/h).

Re: EcoBoost motory

Napsal: 01.08.2012 14:52
od Cowley
FoFo II ma taky jinej stalej prevod, coz je taky misto, ktery by zaslouzilo vzit do uvahy...

Re: EcoBoost motory

Napsal: 03.08.2012 08:56
od FUGAS
Já si zrovna říkám, že nemám pocit, že by pětce ve stoupání docházel dech, aby nedokázala do kopce ještě zrychlovat, tak už to musí být dost prudký kopec a co se týče podřazování, tak k tomu dochází jen pokud mám nízkou nájezdovou rychlost...

Re: EcoBoost motory

Napsal: 03.08.2012 09:50
od rapo
Treba vyjezd z Karlovych Varu smer Praha na petku s klimou nedam. Nalozene auto na pul, rozjel jsem se pod kopcem na 90 a zapnul tempomat. Nevim teda jestli by to vyjelo, kdyz to spadlo pod 90 dal jsem ctyrku... Stejne tak stoupani mezi Moravskou Trebovou a Svitavama. Na dalnici jsem vzdycky vsechno v pohode na 5 vyjel 8)

Re: EcoBoost motory

Napsal: 06.08.2012 22:35
od karco
6 kvalt neznamena dlhsie prevody predstav si 6kvalt a pilovy diagram by bol stejny ako pri 5 kvalte... teda prevodovka by bola lepsie odstupnovana odspodu ale 6 by bola stejny pomer ako 5 ka pridalo by to na dynamike skratili by sa prevody ale vedel by si lepsie vyuzivat prevody pri 1.6 co je relativne dost slaby motor.
mam 92kw verziu a ta skrina je moc dlha :( zabija to doslova ten motor 6 kvalt by sa tam hodil ako lusk 5 ka je na par kopcoch co i len dialnicnych neudrzatelna auto spomaluje

Re: EcoBoost motory

Napsal: 07.08.2012 10:56
od Cowley
rapo: nevim proc mam dojem, ze 1.6 pred FL a po FL jezdi trochu jinak, subjektivne mi po-FL pripada takova linejsi. Jestli nekdo neladil softver v ridici jednotce :roll: Ale do KV kvuli tomu jezdit nebudu :-)

Re: EcoBoost motory

Napsal: 07.08.2012 12:51
od Anduril
Mi subjektivne jezdi pred i po fl uplne stejne. Jelikoz mame doma oba, tak to mohu takto rict :)
Ale novy FF3 je linejsi, objektivne :)

Re: EcoBoost motory

Napsal: 07.08.2012 19:11
od FUGAS
rapo píše:Treba vyjezd z Karlovych Varu smer Praha na petku s klimou nedam. Nalozene auto na pul, rozjel jsem se pod kopcem na 90 a zapnul tempomat. Nevim teda jestli by to vyjelo, kdyz to spadlo pod 90 dal jsem ctyrku...
Tak přesně tohle místo projíždím několikrát ročně a vyjíždím ho na pětku bez zpomalení - pokud teda nemusím zpomalit, kvůli obsazenému levému pruhu. Je ale pravda, že tam nejezdím 90km/h, kdy motor nemá otáčky a do toho stoupání by se trápil (v tomto kopci pokud mě někdo zbrzdí dávám za čtyři někde kolem kila), ale mám tam 120km/h a úplně v klidu. Z téhle rychlosti motor na pětku dokáže ještě i zrychlovat, i když velice laxně, ale ono stejně už moc není kam - kvůli zatáčkám...

Re: EcoBoost motory

Napsal: 07.08.2012 23:29
od Cowley
btw neni to podobne jako o kus pozdeji smerem na Prahu, za Krusovicemi? Tam co testoval airbagy Hlinka? :wink: