EcoBoost motory
- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: EcoBoost motory
Premer 6.6/100, takze ako papierova hodnota u 1.6y, ale podla reakcii tych, co s tym isli, jazdny prejav neporovnatelne lepsi. Takze asi posun vpred.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- Cowley
- Zkušený
- Příspěvky: 1145
- Registrován: 15.09.2008 11:44
- Bydliště: Praha
Re: EcoBoost motory
NoName: mne to pripada stejny - tam 4.8, zpatky 8.4 ...stejny cisla, jinej smer 

Naposledy upravil(a) Cowley dne 20.07.2012 09:58, celkem upraveno 1 x.
-
- Test driver
- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: EcoBoost motory
No, na úsporné ježdění to není. Na příjemné svezení asi jo.Nicco píše:Premer 6.6/100, takze ako papierova hodnota u 1.6y, ale podla reakcii tych, co s tym isli, jazdny prejav neporovnatelne lepsi. Takze asi posun vpred.
Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
-
- Junior
- Příspěvky: 406
- Registrován: 29.03.2010 07:02
- Bydliště: Kadaň
Re: EcoBoost motory
...tak hlavně to má šestikvalt. Docela by mne zajímalo, jak by se ten šestikvalt projevil na spotřebě 1.6 atmosféry.
Ford Focus II 1,6 Duratec Kombi Trend+ 2010 Blazer Blue

Dříve: Ford Escort Kombi 1,6 16v, r.v. 1999

Dříve: Ford Escort Kombi 1,6 16v, r.v. 1999
- rybi
- Nováček
- Příspěvky: 180
- Registrován: 01.04.2011 00:47
- Bydliště: Plzeň
Re: EcoBoost motory
Rozdíl by byl minimální oproti 5°, stejně bys tu šestku řadil jenom na rovině. Už takhle pětce dochází dech v dálničních stoupáních, co potom šestka, která bude ještě nižší otáčky?George V. píše:...tak hlavně to má šestikvalt. Docela by mne zajímalo, jak by se ten šestikvalt projevil na spotřebě 1.6 atmosféry.
- Cowley
- Zkušený
- Příspěvky: 1145
- Registrován: 15.09.2008 11:44
- Bydliště: Praha
Re: EcoBoost motory
no, rozdil je cca 500 otacek...tzn. ve 130 bys nemel 4000 ale 3500 - myslim, ze pul litru dolu by to dalo. Na dynamice by se to nijak extra projevit nemuselo - hadam podle 1.6TDCI s 6q, ktera ma podobnej vykon, ale samozrejme je to hrubej odhad.
-
- Junior
- Příspěvky: 406
- Registrován: 29.03.2010 07:02
- Bydliště: Kadaň
Re: EcoBoost motory
...tipnul bych si, že FoFo I bude mít delší kvalty. FoFo II by těch 130km/h na 3500ot v pohodě zvládla. Je málokterej kopec, který bych na 5 nevyjel (pokud mám pod ním aspoň 90km/h).rybi píše:Rozdíl by byl minimální oproti 5°, stejně bys tu šestku řadil jenom na rovině. Už takhle pětce dochází dech v dálničních stoupáních, co potom šestka, která bude ještě nižší otáčky?
Ford Focus II 1,6 Duratec Kombi Trend+ 2010 Blazer Blue

Dříve: Ford Escort Kombi 1,6 16v, r.v. 1999

Dříve: Ford Escort Kombi 1,6 16v, r.v. 1999
- Cowley
- Zkušený
- Příspěvky: 1145
- Registrován: 15.09.2008 11:44
- Bydliště: Praha
Re: EcoBoost motory
FoFo II ma taky jinej stalej prevod, coz je taky misto, ktery by zaslouzilo vzit do uvahy...
- FUGAS
- Test driver
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 29.03.2009 20:43
- Bydliště: Kladno
Re: EcoBoost motory
Já si zrovna říkám, že nemám pocit, že by pětce ve stoupání docházel dech, aby nedokázala do kopce ještě zrychlovat, tak už to musí být dost prudký kopec a co se týče podřazování, tak k tomu dochází jen pokud mám nízkou nájezdovou rychlost...
bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe
je: BMW 323i coupe
- rapo
- Nováček
- Příspěvky: 113
- Registrován: 10.10.2010 14:02
- Bydliště: Praha
Re: EcoBoost motory
Treba vyjezd z Karlovych Varu smer Praha na petku s klimou nedam. Nalozene auto na pul, rozjel jsem se pod kopcem na 90 a zapnul tempomat. Nevim teda jestli by to vyjelo, kdyz to spadlo pod 90 dal jsem ctyrku... Stejne tak stoupani mezi Moravskou Trebovou a Svitavama. Na dalnici jsem vzdycky vsechno v pohode na 5 vyjel 

Mondeo Mk5 Titanium Combi 2017, 2.0 TDCi
Focus II Trend Plus Combi 2010, 1.6 74kW (prodáno)
Focus II Trend Plus Combi 2010, 1.6 74kW (prodáno)
-
- Nováček
- Příspěvky: 23
- Registrován: 22.05.2009 14:58
Re: EcoBoost motory
6 kvalt neznamena dlhsie prevody predstav si 6kvalt a pilovy diagram by bol stejny ako pri 5 kvalte... teda prevodovka by bola lepsie odstupnovana odspodu ale 6 by bola stejny pomer ako 5 ka pridalo by to na dynamike skratili by sa prevody ale vedel by si lepsie vyuzivat prevody pri 1.6 co je relativne dost slaby motor.
mam 92kw verziu a ta skrina je moc dlha
zabija to doslova ten motor 6 kvalt by sa tam hodil ako lusk 5 ka je na par kopcoch co i len dialnicnych neudrzatelna auto spomaluje
mam 92kw verziu a ta skrina je moc dlha

- Cowley
- Zkušený
- Příspěvky: 1145
- Registrován: 15.09.2008 11:44
- Bydliště: Praha
Re: EcoBoost motory
rapo: nevim proc mam dojem, ze 1.6 pred FL a po FL jezdi trochu jinak, subjektivne mi po-FL pripada takova linejsi. Jestli nekdo neladil softver v ridici jednotce
Ale do KV kvuli tomu jezdit nebudu 


- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: EcoBoost motory
Mi subjektivne jezdi pred i po fl uplne stejne. Jelikoz mame doma oba, tak to mohu takto rict 
Ale novy FF3 je linejsi, objektivne

Ale novy FF3 je linejsi, objektivne

- FUGAS
- Test driver
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 29.03.2009 20:43
- Bydliště: Kladno
Re: EcoBoost motory
Tak přesně tohle místo projíždím několikrát ročně a vyjíždím ho na pětku bez zpomalení - pokud teda nemusím zpomalit, kvůli obsazenému levému pruhu. Je ale pravda, že tam nejezdím 90km/h, kdy motor nemá otáčky a do toho stoupání by se trápil (v tomto kopci pokud mě někdo zbrzdí dávám za čtyři někde kolem kila), ale mám tam 120km/h a úplně v klidu. Z téhle rychlosti motor na pětku dokáže ještě i zrychlovat, i když velice laxně, ale ono stejně už moc není kam - kvůli zatáčkám...rapo píše:Treba vyjezd z Karlovych Varu smer Praha na petku s klimou nedam. Nalozene auto na pul, rozjel jsem se pod kopcem na 90 a zapnul tempomat. Nevim teda jestli by to vyjelo, kdyz to spadlo pod 90 dal jsem ctyrku...
bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe
je: BMW 323i coupe
- Cowley
- Zkušený
- Příspěvky: 1145
- Registrován: 15.09.2008 11:44
- Bydliště: Praha
Re: EcoBoost motory
btw neni to podobne jako o kus pozdeji smerem na Prahu, za Krusovicemi? Tam co testoval airbagy Hlinka? 

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů