Stránka 4 z 8
Napsal: 15.10.2007 06:34
od zirafak
salam píše:herizn píše:to salam:neber to ve zlým,ale podle toho co jsi tady napsal v tomto vlákně si myslím,že nějaký příplatek za ESP Tě "absolutně nerozhodí",páč na chudáka nevypadáš a určítě to v krizové situaci ocení ne jen Tvoje žena.......

(vím o čem mluvím,páč sám ESP-čko mám),a věřím tomu,že se s prodejcem domluvíš i na tom stmívání palubky,protože u dobrého prodejce platí:náš zákazník-náš pán.....jen je trošku přitlač,že deš jinam a do týdne Ti vyhoví.

No žádní boháči teda nejsme, ale jak jsem psal - 20 k se na leasingu celkem ztratí a když už je mám utratit, tak raději za ESP než za nějaké "zbytečnosti" jako automatická klima, litá kola atp. Samozřejmě nejlepší by bylo vzít ceník a zaškrtnout všechno od shora až dolů, ale to by ta cena pak byla jinde.
Přitlačit na stmívání palubky - to jsem nezkoušel. Nemylím, že by to šlo nějak jednoduše do Collectionu dodělat. Taky musím přiznat, že je mi blbé už u takhle akční ceny ještě něco smlouvat. Navíc dostanu v ceně zámek zpátečky.
Meda píše:Jo zákazníci si vymýšlí spoustu věcí, ale někdy to skutečně nejde i kdyby se na hlavu stavěli.

Výš nejradši máme zbastlený auta

na ty se pak ideálně hledají díly

Jo jít může v tom mu nikdo nebrání, někdy je lepší o takovýho zákazníka přijít než si s ním užívat roky nepříjemností

To věřím !
Jinak dnes jsem absolvoval zkušební jízdu s HB 1.6i. Bylo to ještě skoro nové auto (1200 km), motor se mi zdál trochu hlučnější, ale po pár km se utišil. Jinak vše bylo celkem fajn. Jediné, co mě trochu zklamalo - ale to bylo asi mými vysokými očekávaními - bylo řízení. Není to sice taková "videohra" jako u VW, ale stále mám v paměti našeho Peugeota 309 GTI. Tam bylo na volantu naprosto přesně cítit, co se s koly děje (bylo tam slyšet i čerpání hydrauliky

).
Ale asi není rozumné očekávat od běžného auta podobné chování jako od sportovní úpravy. Věřím, že u ST to je jiné. Ale jak říkám, žádná tragédie - každopádně lepší než u VW, ale prostě jsem čekal víc.
Takže přes víkend promyslím varianty financování a v pondělí jdu složit zálohu. Reds - držte mi místo ve vaší group (nebo teda mé ženě)!*
* Barvu auta jsem si vybral podle toho, která grupa má nejhezčí banner
.
A díky všem za rady a názory!
PS: řekli mi, že Collection už nejde zadat do výroby. Takže facelift bude patrně na spadnutí.
Som prekvapeny,ako pises o Peugeote,ze ma komunikativne riadenie.Nepoznam ziadneho Francuza s lepsim,komunikativnejsim a presnejsim riadenim,ako ma Focus,alebo celkovo Ford.V tomto je myslim Ford opat takym etalonom triedy.Je zvlastne,ze tebe to tak nepripada.
Zrovnanie s 309,aj ked sportovou mi pripada viac ako smiesne a zabavne

Napsal: 15.10.2007 07:35
od Foqus
to zirafak: jsi to spatne pochopil, tim, ze vedel presne, co se s kolama u P309 deje, myslel to, ze presne vedel, kdy uz mu to kolo upadne.
Jinak jsem měl P205 1.9 Gti, něco jsem s ní ujel, ale s Focusem se to srovnávat nedá. Nad 160km/hod se stím moc jet nedalo, páč jakejkoliv vítr s autem cvičil, každej hrb na silnici byl cítit. Jinak to byla raketa, co seděla jak přibitá, ale Focus je auto laděný i na normální každodenní ježdění, jistý řízení je jakýsi bonus navíc. Když si koupíš RS nebo ST, které odpovídají chrakterem 309Gti, tak už si na Pažouta ani nevpomeneš.
Napsal: 15.10.2007 09:41
od salam
--
Napsal: 15.10.2007 09:55
od chmelko
salam:v pohode, síce mam fofo1, tak nemožem porovnavat fofo2, ale povedat, že riadenie je nekomunikativne mi prijde fakt scestné..
zase na druhu stranu aby mi volant trieskal do ruk ako v Caterhame, o to tiež nestojím..
Napsal: 15.10.2007 10:10
od salam
--
Napsal: 15.10.2007 10:26
od chmelko
salam píše:
Jinak dnes jsem absolvoval zkušební jízdu s HB 1.6i. Jediné, co mě trochu zklamalo - ale to bylo asi mými vysokými očekávaními - bylo řízení. Není to sice taková "videohra" jako u VW, ale stále mám v paměti našeho Peugeota 309 GTI. Tam bylo na volantu naprosto přesně cítit, co se s koly děje (bylo tam slyšet i čerpání hydrauliky

).
Napsal: 15.10.2007 10:46
od salam
--
Napsal: 15.10.2007 10:49
od chmelko
ak nieje citit vo volante čo sa deje s kolami, je používaný všeobecný pojem "gumove, nekomunikatívne riadenie"ktorý je už zažitý hlavne pre francuzske auta..
neslovičkar tu prosím a tiež hned nezaujímaj defenzívnu mluvu..
každá diskusia je o dvoch názoroch, ale ak chceš iba slovičkárit, fakt to potom nema zmysel..
Napsal: 15.10.2007 10:50
od zirafak
salam píše:zirafak píše:
Som prekvapeny,ako pises o Peugeote,ze ma komunikativne riadenie.Nepoznam ziadneho Francuza s lepsim,komunikativnejsim a presnejsim riadenim,ako ma Focus,alebo celkovo Ford.V tomto je myslim Ford opat takym etalonom triedy.Je zvlastne,ze tebe to tak nepripada.
Zrovnanie s 309,aj ked sportovou mi pripada viac ako smiesne a zabavne

To je teda trochu více emotivní příspěvek, než bych čekal, ale proč ne

.
Nejsem na tomto fóru dlouho, takže neznám citovou angažovanost zdejších uživatelů k jejich idolu FF. Pokud jsem se jakoukoli blasfemií dotknul plechovky nejsvětější, tak to odvolávám a hluboce se kaju. Doufám jen, že nade mnou nebude vynesena fatwa za drzé srovnávání FF a po všech stránkách inferiorního žabožrouta

.
Uznávám, že mé srovnání nebylo úplně fair, protože jsem na jedné straně postavil sportovní úpravu auta r.v. 1988 (už ho dávno nemáme) a na druhé straně dnešní sériovku. Také jsem nenapsal, že je řízení u FF špatné - je každopádně lepší než u OII nebo Tourana; jen jsem prostě čekal víc...
Kdyby mi na FF něco zásadního vadilo, tak na něj dnes nepůjdu složit zálohu.
Foqus píše:Když si koupíš RS nebo ST, které odpovídají chrakterem 309Gti, tak už si na Pažouta ani nevpomeneš.
Souhlas, vždyť jsem to psal:
salam píše:Ale asi není rozumné očekávat od běžného auta podobné chování jako od sportovní úpravy. Věřím, že u ST to je jiné.
zirafak: mohu se zeptat, kolik kilometrů jsi ujel s 309 GTI?
Zirafak si nepamäta,kolko s tymto cudom"najel" ,ale komunikativne riadenie tam nenasie ani nahodou.
Ale inak v pohode...

Ak najazdis zopar 1000 km s Focusm,ktory mas objednany,na Peugeota si vazne ani nespomenies
Napsal: 15.10.2007 11:17
od salam
--
Napsal: 15.10.2007 11:37
od chmelko
salam:je plno lepších aut ako focus, ale bohužial ani jeden nepochádza s Francúzska
už by som to rad ukončil pretože nemá zmysel viest takuto diskusiu..
napíš mi len prosím tvoju definiciu nekomunikativneho riadenia nech vidím aj inu definiciu
Napsal: 15.10.2007 12:06
od zirafak
salam píše:chmelko píše:neslovičkar tu prosím a tiež hned nezaujímaj defenzívnu mluvu..
každá diskusia je o dvoch názoroch, ale ak chceš iba slovičkárit, fakt to potom nema zmysel..
Neslovíčkařím, jen nemám rád, když mi někdo podsouvá něco, co jsem nenapsal.
chmelko, zirafak: Všechno dobrý? Na usmířenou:
Není auta kromě Fordu a Focus je jeho prorokem! 
Ale,ale pan filozof

Napsal: 15.10.2007 14:00
od salam
--
Napsal: 15.10.2007 14:08
od chmelko
a to je ta upovedanost volantu, o ktorej tu cely čas točíme

Napsal: 15.10.2007 17:18
od Ada
Napsal "salam":
" Třeba můj Touran - zatáčky v něm řežu cca o 15% rychleji než v OII se stejným obutím, ale připadám si jako ve videohře - kam mu ukážu, tam poslušně jede, ale to je všechno. Dokud mi nezačne blikat kontrolka ESP, tak nevím, jestli s tím manévrem má nějaké problémy nebo ne."
Nevim jaký je rozdíl mezi Touran a OII(?).Já zkoušel projíždět (ne řezat)zatáčky s FoFoII (mám ESP) také na hranici adheze- blikalo ESP.Dají se s Focusem projet mnohem rychleji než z jiným autem(npř.Octavia).V zatáčkách mám dojem,že jedu po kolejích!!

.To jsem na Focusu nováček a zatím si na něj zvykám.
