Stránka 4 z 4

Re: Cvakání při akceleraci 1.0 EB

Napsal: 07.06.2023 12:43
od stano.
Mas z toho fotky?

Re: Cvakání při akceleraci 1.0 EB

Napsal: 07.06.2023 18:12
od phofy
Taky bych chtěl vidět fotky :mrgreen:

Re: Cvakání při akceleraci 1.0 EB

Napsal: 07.06.2023 22:27
od lewis
👍tak super, že jsi spokojený a máš kvalitní servis, kde zřejmě nejsou líní. Mít na dílně rozebraný ecoboost se dnes nevyplácí, tedy když nemají v plánu tě trochu natáhnout 🙄...Tak to vypadá, že je motor konečně v pořádku. Ale mohl bys alespoň hodit foto všeho co vyměnili...tedy jestli máš možnost..🙏😉

Re: Cvakání při akceleraci 1.0 EB

Napsal: 07.06.2023 23:15
od stano.
lewis píše: 07.06.2023 22:27 Mít na dílně rozebraný ecoboost se dnes nevyplácí, tedy když nemají v plánu tě trochu natáhnout 🙄...
Preto som svedavy na fotky. Ci vobec mali hlavu dole :mrgreen:

Re: Cvakání při akceleraci 1.0 EB

Napsal: 08.06.2023 12:12
od misina25
Tak to je ono
Tak to je ono

Re: Cvakání při akceleraci 1.0 EB

Napsal: 08.06.2023 12:16
od misina25
lewis píše: 07.06.2023 22:27 👍tak super, že jsi spokojený a máš kvalitní servis, kde zřejmě nejsou líní. Mít na dílně rozebraný ecoboost se dnes nevyplácí, tedy když nemají v plánu tě trochu natáhnout 🙄...Tak to vypadá, že je motor konečně v pořádku. Ale mohl bys alespoň hodit foto všeho co vyměnili...tedy jestli máš možnost..🙏😉
Ahoj, jo motor je už v cajku. Přede jak kotě.
Jediný co jsem si vzal je ten píst, protože ten mě fascinoval nejvíc. Jinak jsem viděl rozvody, vodní pumpu, už měla únik chladiva. A všechny písty. Jinak jsem nic jiného nefotil. Servisu duveruji, jezdím tam léta a už tam mám i docela známý. Nemám důvod si myslet že by dělali nějaký prasárny, nebo účtovali něco co nedělali.

Zapalování Ecoboost 1.0l 92kw

Napsal: 01.12.2024 13:27
od Horrvi
Zdravím borci

Jsem už opravdu zoufalý ,Můj Cmax 1.0l 92 kw r.v.2014 Po ujetí cc 50km se mi stalo ,že se rozblikala kontrolka motoru - motor ztratil výkon .Diagnostika napsala závadu P0302 detekována závada zapal. 2 válce .Po vyndání svíčky zjištěno upálení hrotu elektrody zap.svíčky a podpálení ventilu výfuku. Kvůli tomuto problému už 3x demont. a následná oprava hlavy u hlavaře vč. seřízení vůle .Kompresní tlaky jsou stejné 18 atm, Byla provedená výměna vtřiků ,zapal. svíček, Lambda sondy před katalyzátorem ,Palivového čerpadla v nádrži (diag. psala nízký tlak),Výměna katalyzátoru .
Po proměření diagnostikou lamda sondy na grafu jsou OK ,pouze mě zarazilo že Lambdu co jsem měnil mi ukázala napětí 1,5 V ,Lambda za Kat. má hodnotu 0.48V,Dalé co mě zarazilo je že alternátor mi dává 14,95V,nevím jestli je to v pohodě,nebo je to signál toho ,že mi odešla např. zapalo.cívka a na svíčku to dává příliš vysoké napětí a z toho důvodu jí odpálí,jinak už mě nic nenapadá.AGR ventil čistý.
S autem nejezdím ,aby mi to zase nepodpálilo ventily,protože po čtvrté už hlavu sundavat nechci .
Pokud jste se někdo s něčím podobný již setkal ,budu rád za každou radu. Děkuji.

Re: Zapalování Ecoboost 1.0l 92kw

Napsal: 01.12.2024 17:59
od stano.
Co su to za sviecky?