Stránka 4 z 9

Re: ENGINE MALFUNCTION ... :(

Napsal: 29.03.2013 07:13
od Pavel194
Kolegovi svítilo Engine malfunction z důvodu ucpaného DPF a prázdné nádobky na močovinu. Pomohlo dolití močoviny a regenerace DPF a ma klid.

Re: ENGINE MALFUNCTION ... :(

Napsal: 02.04.2013 07:07
od V12
Pavel194 :
Lenze to nebolo po 27k km :evil:

Jozef90 :
Slo to nepravidelne iba po natoceni a ked sa zohrial bol klud ? Ak ano, tak to moze byt vstrekovac. Skus natankovat co najkvalitnejsiu naftu a sleduj, ci sa to zmeni. Ak ano, pravdepodobnost chyteneho vstrekovaca je este vacsia, vstreky na tester a uvidis, co bude.

klvys :
Nie je problem kupit auto s realnymi 50k km v nejakom pokutnom bazare. Treba si ale uvedomit, ze vymena vstrekov je robota na pol, maximalne hodinku a ked ma kamarat bazarbuzny rovnaku karu, ale s 200k km... Uz jazdis ?

Re: ENGINE MALFUNCTION ... :(

Napsal: 03.04.2013 12:44
od Klvys
V12 nejezdím.Vstřiky se poslaly na repas, Bazar je to AutoJokr prodejce nových a ojetych vozu škoda a dalších a prodávají pouze auta s česka

Re: ENGINE MALFUNCTION ... :(

Napsal: 03.04.2013 12:46
od smoula
klVys: kolik cca vyjde repas vstřiků?

Re: ENGINE MALFUNCTION ... :(

Napsal: 03.04.2013 16:46
od V12
1.8TDCI ma vstreky Siemens. A tie sa vraj nerepasuju. Alebo to plati iba u nas na Slovensku ???
Nechcem byt sprosty, ale to sa Ti ten prechod z benzinu na diesel velmi nevyplatil. A este jedna vec - 85 kW TiVCT a 85 kW TDCI su prakticky zhodne, bolo to tu dokazane a podlozene videami :

http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 60#p187260

Re: ENGINE MALFUNCTION ... :(

Napsal: 03.04.2013 22:52
od Klvys
Mě je ten servis nechal poslat na repas ale jen jeden a ostatni na zkoušku. repas jednoho pry na 4500cca nevím to přesně. Ja jsem teda poznal rozdil mezi ti-vct a TDCI obrovsky. na maximalku možná ne ale na rozjezd na předjíždění na zrychlení rozdíl o 100%

Re: ENGINE MALFUNCTION ... :(

Napsal: 04.04.2013 07:40
od V12
Ak si s TiVCT sprintoval z 2000 otacok, tak ten rozdiel bol obrovsky. To uznam. Ale simulacie a aj prakticke merania ukazuju, ze turbokopanec je placebo. Na druhu stranu je ale neodskriepitelny fakt, ze s dieslom sa jazdi podstatne pohodlnejsie - prisliapnes a ides. Na benzinaku podradit, prisliapnut, chvilu ides a znova preradit. Proste ked to nema 4000 otacok, tak netaha. Uz sa to tu rozoberalo X krat. Diesel ma 80% vykonu pri 2000 otackach, tam benzinak este spi (teda pokial to nie je nejaky Hemi V8).

Re: závada motoru??

Napsal: 03.06.2013 13:35
od tutys
Dnes mě potkal stejný problém, ráno to nastartuji, ted v těch několikadenních deštových dnech provozu a svítí kontrolka ESP a na display je ESP SYSTEM DEFAULT, i po několika jízdách stále svítí. Co ti řekli na té diagnostice u tvého auta?

Re: ENGINE MALFUNCTION ... :(

Napsal: 14.04.2014 09:40
od watchtower
Taky si tak nedávno jedu a v momentě překonání 3000 otáček, gong, výstražný vykřičník na BC a ENGINE MALFUNCTION. Po vypnutí motoru zmizlo, ale při překonání otáček opět naskočilo. Mimochodem předtím mi naskočil gong nízká hladina vody do ostřikovačů (což byla pravda, to mně nepřekvapilo) a krátce na to i gong oznamující 80km do prázdné nádrže. Připadal jsem si jak v nějakém dokjumentu o leteckých katastrofách kde vypovídá službu jeden systém za druhým :-)
V té době jsem měl i problém s vyrubaným hadicovým kolenem co vede k turbu co mi syčelo do interiéru.
Hláška na diagnostice znamenala problém s váhou vzduchu, dal jsem novou Pierburg (cca 1860,-)+ nové koleno (kupuje se s kovovou trubkou, finis 1496238, cena cca 1570,-).
Spotřeba spadla cca o 0,5-0,7 litru/100km.

Re: ENGINE MALFUNCTION ... :(

Napsal: 17.04.2014 14:21
od atomovyhrib
Abych se pridal - ENGINE MALFUNCTION je podle panu z Fordu (K+K Vestec) obecna chyba, ktera mimo jine hodi auto do nouzoveho rezimu. Diag rekla, ze je to zhaveni. Na to servis rekl, ze dve svicky nejdou ani vyndat, takze misto 3,5k za svicky jsem v tom za 20k za sundani hlavy motoru, odvrtani svicek, nove svicky, vymenu rozvodu a novy olej spolu se vsemi filtry. PSA - congrats :nazdravi:
Focus II 2008 - 1,6 TDCi 66kW bez DPF

Re: ENGINE MALFUNCTION ... :(

Napsal: 19.04.2014 09:59
od foki
jsou na to vytahovaky , akorat se to zezadu blbe dela , samozrejme je snazsi sundat hlavu a mit vic za praci a dily kdyz to zakaznik zaplati .

Re: ENGINE MALFUNCTION ... :(

Napsal: 22.04.2014 13:30
od V12
atomovyhrib píše:PSA - congrats :nazdravi:
Hmmm, veeeelmi pekne napisane. Ani sam by som nedokazal lepsie.

Kua, cim to je ze na tych motoroch je taky tazky problem vyskrutkovat zhavice, ked na muzealnych 1.8TD to slo bez problemov ? Je to dan za hlinikovu hlavu ?

Re: ENGINE MALFUNCTION ... :(

Napsal: 22.04.2014 16:34
od Jardak
V12 píše:Je to dan za hlinikovu hlavu ?
Jj přesně tak... Ocel s hliníkem srůstá a zimní sůl to taky podporuje.... Litina je proti tomu zlatá....

Re: ENGINE MALFUNCTION ... :(

Napsal: 06.05.2014 17:41
od eprin2
Zdravím, tak dnes sem s naším focusem,1.6TDCi,r.v.2008 vstoupil také do klubu ENGINE MALFUNCTION... 8O . A to zítra mám odjíždět na dovču :-). Nicméně - po napojení na diagnostiku se objevily tyto 2 závady:
1.porucha tlaku na okruhu spojky
2.porucha barometrického tlaku

Porucha se objevila po nastartování a zařazeí zpátečky. Po 1-vé jsem to chcíp a bylo po poruše. dojel jsem k baráku,otevřel vrata, dal zpátečku a - OPĚT. Pak se teprve rozsvítila i kontrolka(oranžová) motoru.

Nešlo o trvalé poruchy, byly smazány, auto projeto - s omluvou motoru - brzda/plyn, turbo roztočit. potom už nic, zpátečka,spojka, brzda, plyn - NIC... Uf :hhura: . Ale už mám strach :gott: .
Dík a snad to někomu pomůže. Mějte se.

Re: ENGINE MALFUNCTION ... :(

Napsal: 06.05.2014 19:18
od V12
Hmmm, u vylietaneho diesla nikdy nevies, ake prekvapenie Ti pripravi. Obcas je iba neprijemne, no stava sa, ze aj nechutne - hlavne ked zadupnes plyn do podlahy, rozblika sa kontrolka zhavenia, rozsvieti kontrolka motora a nasledne v servise zistia nizky tlak paliva v raile - to potom moze stat aj 1600 EUR :bebng: