Žhavení
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 16.11.2021 14:04
- Bydliště: Mýto
Re: Chyba na řhaveni, nouzovi režim, otáčky jenom 3000
Jediná chyba na diagnistike bola porucha na zhaveni, přesné znění by som musel zase na diagnostiku.
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24542
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Chyba na řhaveni, nouzovi režim, otáčky jenom 3000
ten kod chyby je fakt dulezity
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 16.11.2021 14:04
- Bydliště: Mýto
Re: Chyba na řhaveni, nouzovi režim, otáčky jenom 3000
Ešte na co som přišel je že relé nepustí proud na zhaveni, ale při ručním sepnutí už tam jede proud. Či to ovládá RJ zatím nevím
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 16.11.2021 14:04
- Bydliště: Mýto
Re: Chyba na řhaveni, nouzovi režim, otáčky jenom 3000
Tak dneska to napojime a vyfotím nález chyby, a pošlu to sem
-
- Nováček
- Příspěvky: 94
- Registrován: 17.08.2016 12:56
- Bydliště: Příbram
Re: Chyba na řhaveni, nouzovi režim, otáčky jenom 3000
nejspis bude spatna nejaka zhavka, 1,6tdci prizhavuje kvuli emisim delsi dobu po startu i za jizdy, takze pokud je zhavka KO, PCM to hodi do nouze, aby se nejezdilo bez zhaveni. Resil jsem to uz vickrat na nekolika tehle motorech, jak u forda tak u peugeotu. Nejhorsi je zhavky vyndat, nekdy jdou dobre, ale muze se taky ulomit spicka. Pokud bys je menil sam, tak sroubovat opatrne, povolit o zavit a zas utahnout zpet a znovu takhle po kouskach. Uz jsem taky spicku lovil zevnitr valce magnetem na tycce, vsunutym dirou vstriku, nastesti se povedlo
Focus Tournier r.v. 3/2006 - Duratorq 1,6TDCi 80kW alias peugeotí DV6TED4 FAP
další auta ve vlastnictví: Peugeot 106 1.0 33kW, 306 cabrio 1.6 72kW, 406 1.8 16V 81kW a 806 2.0 16V 97kW
další auta ve vlastnictví: Peugeot 106 1.0 33kW, 306 cabrio 1.6 72kW, 406 1.8 16V 81kW a 806 2.0 16V 97kW
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 16.11.2021 14:04
- Bydliště: Mýto
Re: Chyba na řhaveni, nouzovi režim, otáčky jenom 3000
Žhaviče boly venku, odpor nameraný na všech 4 0.8 ohmů, závity truchu namazaní. Objednám tak nový a uvidíme co to udělá. Zatím děkuji Ferry _cz
- ZaQik
- Admin
- Příspěvky: 24542
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Chyba na řhaveni, nouzovi režim, otáčky jenom 3000
mereni odporu nepomuze - nastartuj a zkus drzet zhavku v ruce - udrzis ji? pak je k.o.
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 16.11.2021 14:04
- Bydliště: Mýto
Re: Chyba na řhaveni, nouzovi režim, otáčky jenom 3000
Zdravím.
Píšu ohledně poruchy na aute, bylo to řhavičema jak to psal Ferry_cz. Ja osobně som na to ani nemyslel že by to mohlo být řhavičema. Všechny 4 boly k.o po skúşke na nátěrce. Po 1 krát mám Forda. Děkuji každému za informace a nápady. Teď už jede jak má
Děkuji moc
Píšu ohledně poruchy na aute, bylo to řhavičema jak to psal Ferry_cz. Ja osobně som na to ani nemyslel že by to mohlo být řhavičema. Všechny 4 boly k.o po skúşke na nátěrce. Po 1 krát mám Forda. Děkuji každému za informace a nápady. Teď už jede jak má
Děkuji moc
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 03.03.2022 09:41
Žhaveni focus 1.6tdci 80kw
Zdravím, žhaveni na palubce jednou za čas při otočení klíčem trochu problikne, do teď to problem nebyl, ale teď začalo startovací zlobit, točí to dlouho než chytne, občas i na víc pokusu, za tepla už chytá v pohodě, svíčky budu teď měnit protože nejsou úplně Ok, někdo nějakou radu co by to kdyžtak mohlo ještě dělat? Nejde mi do hlavy ta kontrolka ze občas problikne. Předem diky za odpovědi
- dusanlulka
- Junior
- Příspěvky: 459
- Registrován: 04.05.2013 16:57
Re: Žhaveni focus 1.6tdci 80kw
Diagnostika nic nenapovie?
Ona blika aj ked je problem s tlakom paliva.
Ona blika aj ked je problem s tlakom paliva.
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 03.03.2022 09:41
Re: Žhaveni focus 1.6tdci 80kw
Diagnostika vůbec nic nevyhodila, ona doslova neblika, spis nesviti vůbec, občas se tak na sekundu rozsvítí při otočení klicku
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 03.03.2022 09:41
Re: Žhavení
Neví někdo aspon kde je relé žhaveni u 1,6 tdci 80kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 94
- Registrován: 17.08.2016 12:56
- Bydliště: Příbram
Re: Žhavení
viewtopic.php?t=33934 rele je uplne stejne, jako u jinych
Focus Tournier r.v. 3/2006 - Duratorq 1,6TDCi 80kW alias peugeotí DV6TED4 FAP
další auta ve vlastnictví: Peugeot 106 1.0 33kW, 306 cabrio 1.6 72kW, 406 1.8 16V 81kW a 806 2.0 16V 97kW
další auta ve vlastnictví: Peugeot 106 1.0 33kW, 306 cabrio 1.6 72kW, 406 1.8 16V 81kW a 806 2.0 16V 97kW
- Embi
- Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: 09.08.2021 23:15
- Bydliště: Litomyšl
Re: Žhavení
Zdravím, mám zřejmě problém s relé žhavení u FF mk2 předfl.
Jakou náhradu koupit? třeba Bosch?
Někde jsem četl, že se nachází pod chladičem na straně pod filtr boxem, ale viděl jsem to na videu u novějšího B-Maxe, kde se to relé nachází u Focusu mk2 předfl?
Našel jsem i nějaké video, dokonce to chlap drží i v ruce, a ukazuje jak kdyby to bylo někde pod filtr boxem.
https://www.youtube.com/watch?v=VM2qVkMAENc
Díky moc.
Update: jedná se o 1.6 TDCI 80 kW
To relé může být i klidně u těch hlavních motorových pojistek jako u mk1, nebo to má to spešl relé někde pod nebo nad chladičem?
Jakou náhradu koupit? třeba Bosch?
Někde jsem četl, že se nachází pod chladičem na straně pod filtr boxem, ale viděl jsem to na videu u novějšího B-Maxe, kde se to relé nachází u Focusu mk2 předfl?
Našel jsem i nějaké video, dokonce to chlap drží i v ruce, a ukazuje jak kdyby to bylo někde pod filtr boxem.
https://www.youtube.com/watch?v=VM2qVkMAENc
Díky moc.
Update: jedná se o 1.6 TDCI 80 kW
To relé může být i klidně u těch hlavních motorových pojistek jako u mk1, nebo to má to spešl relé někde pod nebo nad chladičem?
Ford Focus C-Max Ghia 1.8 Duratec 2006 Durashift CVT
Ford Focus C-Max Trend 1.8 Duratec 2005
Byl: Volvo V50 2.0d 2004
Byl: Ford Focus C-Max Ghia 2.0 Duratec 2006
Byl: Ford Focus C-Max Ghia 1.6 TDCI 2004 Durashift CVT
Byl: Ford Escort 1.6 Zetec 1998
Ford Focus C-Max Trend 1.8 Duratec 2005
Byl: Volvo V50 2.0d 2004
Byl: Ford Focus C-Max Ghia 2.0 Duratec 2006
Byl: Ford Focus C-Max Ghia 1.6 TDCI 2004 Durashift CVT
Byl: Ford Escort 1.6 Zetec 1998
-
- Nováček
- Příspěvky: 32
- Registrován: 15.01.2020 11:15
Re: Žhavení
Zdravím všechny. Nevíte relé žhavemí u Focuse C-max (DM2 ) 1.8 TDCi 85 kW ? Vedle chladiče ani pod chladičem jsem ho nenašel ?? Ví to někdo? Díky všem za odpověd.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host