nepovedal by som ze je slaby, zalezi aj ako s tym autom jazdis, podla mna na normalne jazdenie s dodrziavanim predpisov to viac ako postacuje.. je pravda ze v nizkych otackach je to lenive, v lete s klimou sa na 1-ke ledva odlepim z krizovatkykillerhammer píše:k tomu motoru, ak xces benzin, ak ti mozem poradit, tak rozmyslaj iba o tej 1.6 ti-vct. podla mojho nazoru aj tento motor je na to auto slaby, je velmi lenivy v spodnych otackach, t.j 1800-3000 na ktorych jazdim najcastejsie v meste. optimalny motor by podla mna bol nejaky 1.8 ti-vct 95kW/130k ak by vo forde taky existoval
Motory 1,6
- mehturt
- Test driver

- Příspěvky: 2708
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: SC
- Kontaktovat uživatele:
- Jiri02
- Pokročilý

- Příspěvky: 588
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
- wildman
- Nováček

- Příspěvky: 48
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
- killerhammer
- Test driver

- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
kazde auto sa da pouzit na beznu mestsku prevadzku a vikendove jazdenie aj Octavia II 1.4 MPIwildman píše:Pani ...
Takze FoFo II 1,4 16 V (59kW - 80k) by sa nedal pouzit ani na nejake vikendove jazdenie a beznu mestsku prevadzku??
Absolutne ju zavrhujete??
Teraz tohto Fika ponukaju na SK v akciovej cene...
zalezi na tom co preferujes, s tymi slabsimi motormi jednoznacne stracas dynamiku napr. pri predbiehani a to ta moze otravovat.
mna to napr. dost otravuje, ze nedobehnem na zaciatku dokopca ani svoju manzelku ktora ide na fabke 1.2 htp a to mam papierovo 2x silnejsi motor. dobehnem ju az ked to riadne vytocim a to chvilu trva
zalezi len na tebe ake mas ocakavania od motora a aky styl jazdy preferujes.
mne ale vzhladom na sportovejsi dizajn FoFo2 by viac rezalo ak by k nemu davali silnejsie benzinove motorizacie.
ale chapem, ze moj skromny nazor nemusi nikoho zaujimat
- mehturt
- Test driver

- Příspěvky: 2708
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: SC
- Kontaktovat uživatele:
- misoo
- Test driver

- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
- E-man
- Nováček

- Příspěvky: 63
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
Zdravím Vás všechny!...
Nevím, zda můj dotaz patří přímo sem, ale snad to nebude vadit...
Chtěl bych se jen zeptat pánů, kteří skrývají pod kapotou to co já, jak Vám brzdí motor? Např. z kopce, kde jsem s jiným autem např. s mou služební Ibizou 1.2 zvyklej bez jakýchkoliv problémů na trojku i čtverku zbrzdit auto na 50 km/hod, mi focus jede prostě dál. Ne, že by se nekontrolovaně řítil jako na neutrál, ale je to rozdíl.Musím přibržďovat
a to je otrava.
Nehledal jsem v tom závadu, ale srovnání by neuškodilo.
Dávám si to dohromady s jeho delšímy převody?
Díky za názor.
Nevím, zda můj dotaz patří přímo sem, ale snad to nebude vadit...
Chtěl bych se jen zeptat pánů, kteří skrývají pod kapotou to co já, jak Vám brzdí motor? Např. z kopce, kde jsem s jiným autem např. s mou služební Ibizou 1.2 zvyklej bez jakýchkoliv problémů na trojku i čtverku zbrzdit auto na 50 km/hod, mi focus jede prostě dál. Ne, že by se nekontrolovaně řítil jako na neutrál, ale je to rozdíl.Musím přibržďovat
Nehledal jsem v tom závadu, ale srovnání by neuškodilo.
Dávám si to dohromady s jeho delšímy převody?
Díky za názor.
- Jiri02
- Pokročilý

- Příspěvky: 588
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
Nejlepsi na zatah odspodu je elektromotor! (To neryju, svezl jsem se v hybridni Honde.)mehturt píše:na silnejsi zatah odspodu potrebujes turbo alebo kompresor nie?.. celkovo nemusi byt ten motor silnejsi (viac kW)
Jinak: Zatah odspodu je dan charakteristikou motoru zavisejici od jeho konstrukce. Pokud je maximum krouticiho momentu v nizkych otackach ("vespod"), tak tam motor tahne. To jsou motory s nesportovnim zamerenim - s rostucimi otackami kroutak klesa, krivka vykonu je pomerne plocha. Sportovni motory maji max. kroutak posazeny k vyssim otackam a tam maji take vrchol vykonu (podstatne vyse, nez drive zminovany motor. Tedy: vykon motoru sam o sobe moc nevypovida o zatahu "odspodu". Udaj o max. vykonu v urcitych otackach uz napovi vice. Diesely diky zpusobu spalovani jsou schopny podat v nizsich otackach vetsi kroutak, nez podobne benzinaky.
Prave proto, aby prubeh kroutaku byl co nejvyssi v co nejsirsim rozsahu otacek, dela se promenne casovani ventilu. Ford mu rika VCT.
Turbo zatahu odspoda moc nepomuze - potrebuje dostatek vyfukovych plynu k roztoceni turbiny.
-
chmelko
- Test driver

- Příspěvky: 9134
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
[quote="Jiri02] Nejlepsi na zatah odspodu je elektromotor! (To neryju, svezl jsem se v hybridni Honde.) [/quote]
no stačí si vychutnat zrýchlenie metra
[quote="Jiri02]
Turbo zatahu odspoda moc nepomuze - potrebuje dostatek vyfukovych plynu k roztoceni turbiny. [/quote]
presne tak, preto aj ja ak presadnem zo svojej 100konovej 1.6 aj do 150konoveho dieslu, stane sa mi niekedy,že mi zdochne uplne v nizkych rýchlostiach (najčastejšie k dojazdu k stojanu na benzinke)a to preto, že benzin je omnoho citlivejší na plyn ako diesel a turbo sa zopína až niekedy okolo 1700otáčok...
no stačí si vychutnat zrýchlenie metra
[quote="Jiri02]
Turbo zatahu odspoda moc nepomuze - potrebuje dostatek vyfukovych plynu k roztoceni turbiny. [/quote]
presne tak, preto aj ja ak presadnem zo svojej 100konovej 1.6 aj do 150konoveho dieslu, stane sa mi niekedy,že mi zdochne uplne v nizkych rýchlostiach (najčastejšie k dojazdu k stojanu na benzinke)a to preto, že benzin je omnoho citlivejší na plyn ako diesel a turbo sa zopína až niekedy okolo 1700otáčok...
- killerhammer
- Test driver

- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
ano, ten motor z STcka by som bral setkymi desiatimi, keby sa daval do standartneho focusa, to by bola sila.misoo píše:sak tam mas 2,0 145k a 2,5 225k, jaky problemkillerhammer píše:mne ale vzhladom na sportovejsi dizajn FoFo2 by viac rezalo ak by k nemu davali silnejsie benzinove motorizacie.![]()
mne tam ale este chyba nejaka ta zlata stredna cesta. napr. 2,0 Ti-VCT 180k
a ten motor co si si vymyslel, presne takyto nejaky som mal na mysli
to by bol idealny focus
- Fokal
- .

- Příspěvky: 3876
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- wildman
- Nováček

- Příspěvky: 48
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Diky za nazor, myslim, ze nas zaujima viac, ako si myslis - vlastnis 1.4? Nastav si podpis, nech je to zrejme, mozeme spravit Squadronukillerhammer píše:kazde auto sa da pouzit na beznu mestsku prevadzku a vikendove jazdenie aj Octavia II 1.4 MPIwildman píše:Pani ...
Takze FoFo II 1,4 16 V (59kW - 80k) by sa nedal pouzit ani na nejake vikendove jazdenie a beznu mestsku prevadzku??
Absolutne ju zavrhujete??
Teraz tohto Fika ponukaju na SK v akciovej cene...![]()
![]()
zalezi na tom co preferujes, s tymi slabsimi motormi jednoznacne stracas dynamiku napr. pri predbiehani a to ta moze otravovat.
mna to napr. dost otravuje, ze nedobehnem na zaciatku dokopca ani svoju manzelku ktora ide na fabke 1.2 htp a to mam papierovo 2x silnejsi motor. dobehnem ju az ked to riadne vytocim a to chvilu trva![]()
zalezi len na tebe ake mas ocakavania od motora a aky styl jazdy preferujes.
mne ale vzhladom na sportovejsi dizajn FoFo2 by viac rezalo ak by k nemu davali silnejsie benzinove motorizacie.
ale chapem, ze moj skromny nazor nemusi nikoho zaujimat
Myslim, ze na tu vahu, co FoFo2 ma ako aj rozmery by motory mali zacinat od 1.6, to je fakt. No na druhej strane pohodova jazda s chutou uzovat si interier i exeriery, na to postacuje aj 1.4, nie?
Ford Focus TrendX 1.4 Duratec 16V 59kW/80k 5 dvr Ocean blue
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 0 hostů





