Stránka 4 z 12
Re: Klepání při nerovnostech
Napsal: 01.11.2008 14:41
od Palec4
Jaaaaaaaaaa uz viem cim to bolo,lozisko v naboji na prednom kolese+ namaderu zniceni silenblok motora.

Re: Klepání při nerovnostech
Napsal: 06.11.2008 20:47
od tapa
Ahoj lidicky.Ja mam tenhle problem taky.Ale jen kdyz najedu jednim kolem na nerovnost nebo neco takoveho.Zacnou se ozavat hodne skarede zvuky.Ze predu,ale nevim jestli i ze zadu.Na predek budu kupovat neve tycky stabilizatoru.Mohl by to byt i zadek?

Re: Klepání při nerovnostech
Napsal: 14.11.2008 18:37
od David 1
Taky mi vržou tyčky. Bylo mi doporučeno stříknout olej pod manžety, ale napomohlo to a navíc jsou vybité, tak není co řešit. a zadek mi klepe taky. Na kanále jsem se vším lomcoval a zdálo se mi vše o.k. Ale pak přišel mechoš s monterajznou s tím, že nemám šanci simulovat ruční silou to, co vykazuje váha auta ke všemu ještě za jízdy. A ejhle uložení ramen a stabilizátorů na šrot.Nehledě na to, že to sjíždí gumy, protože si geometrie dělá co chce.
Re: Klepání při nerovnostech
Napsal: 14.11.2008 22:27
od tapa
A kolik te to stalo?Vse.
Re: Klepání při nerovnostech
Napsal: 15.11.2008 16:06
od David 1
No ono tam je toho na výměnu hodně. na každé straně tuším čtyři věci. já mám právě špatnou část, kdy se prý musí všechno shodit a bylo by dobré vyměnit všechno. tak celá generálka vyjde asi na osm tisíc, ale klidně tě to může vyjít na patnáct stovek. Záleží co najdeš.Ona je to opravdu víceprvková náprava. Až moc.

Re: Klepání při nerovnostech
Napsal: 15.11.2008 16:36
od tapa
Tak to jo.
Re: Klepání při nerovnostech
Napsal: 22.01.2009 20:14
od Hurvajs
Připomínám se tímto příspěvkem, neboť mi dosud nikdo neodpověděl, jestli se dá koupit samostatné uložení tlumiče, nebo je nutné kupovat celý nový tlumič, i když má tlumící účinek v pořádku? Opravdu jste to nikdo neřešil?

Re: Klepání při nerovnostech
Napsal: 22.03.2009 00:07
od viperk
Zdarec,
měl bych jenom malej dotázek ohledně tyček stabilizátoru - budu je v týdnu měnit a na autokelly cz jsem našel :
Delphi - závit M10 x 1,25mm materiál ocel cena cca 600,-
Febi - závit M10 x 1,5mm materiál ocel cena cca 600,-
Delphi - závit M10 x 1,5mm materiál hliník cena cca 1100,-
Je velkej rozdíl mezi těma hliníkovýma a ocelovýma? A co ta velikost závitu? Nevím který koupit.
Díky za reakce

Re: Klepání při nerovnostech
Napsal: 22.03.2009 11:55
od jamaka
no s tymi hlinikovymi Delphi by som si nebol isty. Zatial co som mal, tak vzdy boli len zelezne.
Re: Klepání při nerovnostech
Napsal: 22.03.2009 14:42
od chalomi
ja ma ty hlinikovy.najeto cca 30t a v pohode

Re: Klepání při nerovnostech
Napsal: 22.03.2009 15:52
od viperk
a co ten závit? má to na něco vliv?

Re: Klepání při nerovnostech
Napsal: 22.03.2009 19:34
od chalomi
ja myslim ze ten zavit tam nema na nic vliv

Re: Klepání při nerovnostech
Napsal: 22.03.2009 22:04
od herizn
ne nemá na nic vliv je to furt jen M10,akorát má po každé jiné stoupání závitu a matky ti k tomu vždy dají.respektivě je budeš mít našroubované na těch tyčkách.
Re: Klepání při nerovnostech
Napsal: 23.03.2009 12:52
od viperk
zitra pro ně jdu a zřejmě v sobotu je dám na auto.
Dík za info
Re: Klepání při nerovnostech
Napsal: 28.03.2009 16:04
od viperk
Tak jsem se dnes dopoledne rozhodl vyměnit již zmíněné stabilizátory. Vrchní matky šly bez problémů (na to, že byly přišroubovány před 10 lety

), ale spodní neodolaly ani po 2h

Máte nějaký "svůj způsob"

? Zkoušel jsem i pomoc WD, nahoře to pomohlo, ale dole nikoliv.....
Jako poslední "štace" bych viděl pilku na železo nebo karbinu
