Klepání při nerovnostech

Nápravy, řízení ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
Palec4
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2057
Registrován: 03.05.2008 23:20
Bydliště: Svk-Sereď
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepání při nerovnostech

Příspěvek od Palec4 » 01.11.2008 14:41

Jaaaaaaaaaa uz viem cim to bolo,lozisko v naboji na prednom kolese+ namaderu zniceni silenblok motora. :wink:
Focus 1.8 TDdi 66KW Ghia Strieborna metaliza r.v. 2000/6 - _predane_
Obrázek
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
tapa
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1089
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Český Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepání při nerovnostech

Příspěvek od tapa » 06.11.2008 20:47

Ahoj lidicky.Ja mam tenhle problem taky.Ale jen kdyz najedu jednim kolem na nerovnost nebo neco takoveho.Zacnou se ozavat hodne skarede zvuky.Ze predu,ale nevim jestli i ze zadu.Na predek budu kupovat neve tycky stabilizatoru.Mohl by to byt i zadek? :D
Ford Focus 2,0 16v 1999,Goodyear Eagle F1 Asymmetric † † †



Obrázek

Uživatelský avatar
David 1
Junior
Junior
Příspěvky: 452
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Opava-Podvihov

Re: Klepání při nerovnostech

Příspěvek od David 1 » 14.11.2008 18:37

Taky mi vržou tyčky. Bylo mi doporučeno stříknout olej pod manžety, ale napomohlo to a navíc jsou vybité, tak není co řešit. a zadek mi klepe taky. Na kanále jsem se vším lomcoval a zdálo se mi vše o.k. Ale pak přišel mechoš s monterajznou s tím, že nemám šanci simulovat ruční silou to, co vykazuje váha auta ke všemu ještě za jízdy. A ejhle uložení ramen a stabilizátorů na šrot.Nehledě na to, že to sjíždí gumy, protože si geometrie dělá co chce.
Byl. Ford Focus 1,8 Tddi combi, 66 kw, r.v.99,
zelená met.
Už není ani Ford Mondeo 2.0 Tdci htb, 96 kw black metal, r.v.05
Škoda Octavia tdi 81kw htb, r.v. 02, Olivová metal.

Uživatelský avatar
tapa
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1089
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Český Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepání při nerovnostech

Příspěvek od tapa » 14.11.2008 22:27

A kolik te to stalo?Vse.
Ford Focus 2,0 16v 1999,Goodyear Eagle F1 Asymmetric † † †



Obrázek

Uživatelský avatar
David 1
Junior
Junior
Příspěvky: 452
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Opava-Podvihov

Re: Klepání při nerovnostech

Příspěvek od David 1 » 15.11.2008 16:06

No ono tam je toho na výměnu hodně. na každé straně tuším čtyři věci. já mám právě špatnou část, kdy se prý musí všechno shodit a bylo by dobré vyměnit všechno. tak celá generálka vyjde asi na osm tisíc, ale klidně tě to může vyjít na patnáct stovek. Záleží co najdeš.Ona je to opravdu víceprvková náprava. Až moc. 8)
Byl. Ford Focus 1,8 Tddi combi, 66 kw, r.v.99,
zelená met.
Už není ani Ford Mondeo 2.0 Tdci htb, 96 kw black metal, r.v.05
Škoda Octavia tdi 81kw htb, r.v. 02, Olivová metal.

Uživatelský avatar
tapa
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1089
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Český Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepání při nerovnostech

Příspěvek od tapa » 15.11.2008 16:36

Tak to jo.
Ford Focus 2,0 16v 1999,Goodyear Eagle F1 Asymmetric † † †



Obrázek

Uživatelský avatar
Hurvajs
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 746
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Chomutov

Re: Klepání při nerovnostech

Příspěvek od Hurvajs » 22.01.2009 20:14

Připomínám se tímto příspěvkem, neboť mi dosud nikdo neodpověděl, jestli se dá koupit samostatné uložení tlumiče, nebo je nutné kupovat celý nový tlumič, i když má tlumící účinek v pořádku? Opravdu jste to nikdo neřešil? :wink:
Ford Focus 1,8i 16V Zetec 115PS Combi Ghia r.v. 1999 Tempomat

Obrázek

Uživatelský avatar
viperk
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1966
Registrován: 23.06.2008 18:23
Bydliště: Hodonín, work in Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepání při nerovnostech

Příspěvek od viperk » 22.03.2009 00:07

Zdarec,
měl bych jenom malej dotázek ohledně tyček stabilizátoru - budu je v týdnu měnit a na autokelly cz jsem našel :

Delphi - závit M10 x 1,25mm materiál ocel cena cca 600,-
Febi - závit M10 x 1,5mm materiál ocel cena cca 600,-
Delphi - závit M10 x 1,5mm materiál hliník cena cca 1100,-

Je velkej rozdíl mezi těma hliníkovýma a ocelovýma? A co ta velikost závitu? Nevím který koupit.
Díky za reakce :)
Ex Focus 3dv. , 2.0 16V Trend , r.v. 1998 , Moondust Silver , duplex ulter sport , simota, galerie zde .
Obrázek Ex Focus 3dv. , 1.8 Tdci , r.v. 2003 , Black Metal , Rieger, galerie zde.
Obrázek Focus 3dv. , ST modrá střela, r.v.2006, FOX exhaust

Uživatelský avatar
jamaka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2509
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovakia

Re: Klepání při nerovnostech

Příspěvek od jamaka » 22.03.2009 11:55

no s tymi hlinikovymi Delphi by som si nebol isty. Zatial co som mal, tak vzdy boli len zelezne.
3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002

Uživatelský avatar
chalomi
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 640
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Kromeriz

Re: Klepání při nerovnostech

Příspěvek od chalomi » 22.03.2009 14:42

ja ma ty hlinikovy.najeto cca 30t a v pohode :wink:
Ford Focus 1,6 16v r.v.2001 stříbrná metalíza

Uživatelský avatar
viperk
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1966
Registrován: 23.06.2008 18:23
Bydliště: Hodonín, work in Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepání při nerovnostech

Příspěvek od viperk » 22.03.2009 15:52

a co ten závit? má to na něco vliv? :D
Ex Focus 3dv. , 2.0 16V Trend , r.v. 1998 , Moondust Silver , duplex ulter sport , simota, galerie zde .
Obrázek Ex Focus 3dv. , 1.8 Tdci , r.v. 2003 , Black Metal , Rieger, galerie zde.
Obrázek Focus 3dv. , ST modrá střela, r.v.2006, FOX exhaust

Uživatelský avatar
chalomi
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 640
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Kromeriz

Re: Klepání při nerovnostech

Příspěvek od chalomi » 22.03.2009 19:34

ja myslim ze ten zavit tam nema na nic vliv :wink:
Ford Focus 1,6 16v r.v.2001 stříbrná metalíza

Uživatelský avatar
herizn
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 706
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Olomoucko

Re: Klepání při nerovnostech

Příspěvek od herizn » 22.03.2009 22:04

ne nemá na nic vliv je to furt jen M10,akorát má po každé jiné stoupání závitu a matky ti k tomu vždy dají.respektivě je budeš mít našroubované na těch tyčkách.
Ford Focus 1,6 Zetec-SE,Futura-74KW-stříbrná metla,11/2001,hatchback5

Obrázek

Uživatelský avatar
viperk
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1966
Registrován: 23.06.2008 18:23
Bydliště: Hodonín, work in Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepání při nerovnostech

Příspěvek od viperk » 23.03.2009 12:52

zitra pro ně jdu a zřejmě v sobotu je dám na auto.

Dík za info
Ex Focus 3dv. , 2.0 16V Trend , r.v. 1998 , Moondust Silver , duplex ulter sport , simota, galerie zde .
Obrázek Ex Focus 3dv. , 1.8 Tdci , r.v. 2003 , Black Metal , Rieger, galerie zde.
Obrázek Focus 3dv. , ST modrá střela, r.v.2006, FOX exhaust

Uživatelský avatar
viperk
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1966
Registrován: 23.06.2008 18:23
Bydliště: Hodonín, work in Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepání při nerovnostech

Příspěvek od viperk » 28.03.2009 16:04

Tak jsem se dnes dopoledne rozhodl vyměnit již zmíněné stabilizátory. Vrchní matky šly bez problémů (na to, že byly přišroubovány před 10 lety :) ), ale spodní neodolaly ani po 2h :? Máte nějaký "svůj způsob" :) ? Zkoušel jsem i pomoc WD, nahoře to pomohlo, ale dole nikoliv.....
Jako poslední "štace" bych viděl pilku na železo nebo karbinu :D
Ex Focus 3dv. , 2.0 16V Trend , r.v. 1998 , Moondust Silver , duplex ulter sport , simota, galerie zde .
Obrázek Ex Focus 3dv. , 1.8 Tdci , r.v. 2003 , Black Metal , Rieger, galerie zde.
Obrázek Focus 3dv. , ST modrá střela, r.v.2006, FOX exhaust

Odpovědět

Zpět na „Podvozek“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti