Stránka 4 z 19
Re: Mondeo MK IV
Napsal: 25.03.2015 15:45
od enjoy
Dost cením, že pisatel ví, jak se to má s generacemi Mondea a netvrdí, že je to MK4. I když si tím zadělává na problém, že drtivá většina lidí nebude vědět, o které generaci se to vlastně píše.
S čím ale nemůžu souhlasit, je špatná kvalita zpracování interiéru. To co, tam vyjmenoval je právě znakem aut koncernových. Ošoupané kde co, otlačené, promáčklé atd.. to je VW, ne Mondeo. Já mám najeto 175 tisíc a interiér je v dost dobrém stavu. To by u Passatu zdaleka nehrozilo.
Co se dynamiky 2.0i týče, to popsal docela trefně.
Re: Mondeo MK IV
Napsal: 25.03.2015 21:39
od Wolodyjowsski
enjoy píše:Dost cením, že pisatel ví, jak se to má s generacemi Mondea a netvrdí, že je to MK4. I když si tím zadělává na problém, že drtivá většina lidí nebude vědět, o které generaci se to vlastně píše.
S čím ale nemůžu souhlasit, je špatná kvalita zpracování interiéru. To co, tam vyjmenoval je právě znakem aut koncernových. Ošoupané kde co, otlačené, promáčklé atd.. to je VW, ne Mondeo. Já mám najeto 175 tisíc a interiér je v dost dobrém stavu. To by u Passatu zdaleka nehrozilo.
Co se dynamiky 2.0i týče, to popsal docela trefně.
Passat 7 150 až 180 000 km - interier je jako z fabriky...teď jsem měl v rukou 3 kousky, dneska Touran Highline 125 kW DSG se 145 - jako z pásu... Kdyby to bazarista stočil na 80 (výroba 2011), nikdo by ani nemrknul.
Napsal: 25.03.2015 21:47
od Nonid
Pasici jsou bytelny vevnitr, octa horsi, superb taky v pohode

By me zajimalo, v jakejchs jezdil, enjoyi

Re: Mondeo MK IV
Napsal: 25.03.2015 22:11
od enjoy
Neexistuje koncernove cokoliv, co nema osoupana tlacitka oken, prepinac svetel, odrbanou radici paku a proste vsechno, ceho se clovek obcas dotkne. Promacknuta vypln dveri od loktu na hrane okna, to mela snad kazda O2 i passat B6. Pravda, B7 nevim.
Napsal: 25.03.2015 22:18
od Nonid
O2 poFL 100k km najetejch,interier jak novej. Jedinej problem je drobna ryha na volantu a praskly madlo dveri ridice, oboji od zlodeju.
Passat B6 190k na tachu a interier jak novej, pritom autem jezdej dva lidi, co maj prstynky.
Fakt nevim, s jakejma autama jsi to jezdil, jejich majitele ale museli bejt pekny hovada.
Re: Mondeo MK IV
Napsal: 25.03.2015 22:31
od Wolodyjowsski
enjoy píše:Neexistuje koncernove cokoliv, co nema osoupana tlacitka oken, prepinac svetel, odrbanou radici paku a proste vsechno, ceho se clovek obcas dotkne. Promacknuta vypln dveri od loktu na hrane okna, to mela snad kazda O2 i passat B6. Pravda, B7 nevim.
Ty Folcvágny byly asi vyrobené v Číně.

Re:
Napsal: 25.03.2015 22:39
od enjoy
Nonid píše:O2 poFL 100k km najetejch,interier jak novej. Jedinej problem je drobna ryha na volantu a praskly madlo dveri ridice, oboji od zlodeju.
Passat B6 190k na tachu a interier jak novej, pritom autem jezdej dva lidi, co maj prstynky.
Fakt nevim, s jakejma autama jsi to jezdil, jejich majitele ale museli bejt pekny hovada.
Vyridim pozdravy sefovi:-)
Re: Mondeo MK IV
Napsal: 25.03.2015 22:57
od Stanley_vy
Vystřídal jsem spoustu firemních OII od 80 do 200 tis. km a vždy je to hlavně o tom, kdo s tím jezdil (referentská auta, která byla od novoty přidělená a pak předaná na "dojetí").
Re: Re:
Napsal: 26.03.2015 14:11
od solfan
enjoy píše:Nonid píše:O2 poFL 100k km najetejch,interier jak novej. Jedinej problem je drobna ryha na volantu a praskly madlo dveri ridice, oboji od zlodeju.
Passat B6 190k na tachu a interier jak novej, pritom autem jezdej dva lidi, co maj prstynky.
Fakt nevim, s jakejma autama jsi to jezdil, jejich majitele ale museli bejt pekny hovada.
Vyridim pozdravy sefovi:-)
ved sefovia su casto hovada

Re: Mondeo MK IV
Napsal: 27.03.2015 18:16
od warflyer
Taky mám auto po šéfovi, zvenku otlučený

, sice nalítáno, ale technicky v poho, interiér ok, nekuřák.
Re: Jaky motor pro MK4
Napsal: 23.07.2015 14:42
od kiblik
kiblik píše:Rad bych upragadoval ze stavajiciho FF21.6tdci na MK4 2.0tdci. Tak nejak sem se zhlidnul v motoru 2.0tdci 103/120kw. Motor 2.2tdci uz ma zbytecne mnoho sily a stim i vyssi spotrebu, to nepotrebuju. V uvahu by pripadal i 1.6ECOBOOST ale jeho spotreba na dalnici bude o 1.5-2 vetsi a ten motor je tak mladej, ze se mi nechce delat pokusnyho kralika pro FORDA za moje vlastni tezce vydreny prachy
Kroutak ma tahle 2.0 slusnej uz od volnobehu a spotrebu rozumnou 6-7L. Auto bude urcene ciste pro dalnicni jizdy 300km tam a 300km zpet a par popojizdek po okreskach.
Za boha ale nevim jestli jit do starsiho provedeni motoru s EURO4 pred FL nebo novejsiho EURO5 po FL2010+. U prvni varianty budu horko tezko hledat auto s malym najezdem. Moje predstava mene nez 100tkm (samozrejme nestocene). U druhe varianty to bude daleko lehci, sehnat zanovni auto pod 100tkm,neni tak tezke. Na druhou stranu uz nebude cesty zpet pokud se zacne srat DPFko a stim veci spojene EGR,vstriky atd. Uz to nepujde vykuchat, protoze by to neproslo legalne na STK,kde EU4 projde bez problemu i po vykuchani.
EU4=dostrik paliva nafty pres motor do DPF, DPF OFF mozne
EU5=samostatny vstrikovac pro DPF, bez redeni oleje a kurveni motoru namichanou olejonaftou
Jaky na to mate nazor? Ktery z techto motoru je spolehlivejsi s EU4 nebo EU5?

Jeste doplnim nedavno zjistene skutecnosti:
EU4 vstrikovani a cerpadlo Siemens VDO, DPF cena u Forda vymenym zpusobem 17552Kc (46952Kc), sehnatelny pod 8 000Kc
EU5 vstrikovani a cerpadlo Delphi, DPF cena u Forda vymenym zpusobem 14352Kc (novy 45670Kc), sehnatelny obtizne cena min. 10 000Kc
Re: Mondeo MK IV
Napsal: 24.07.2015 20:11
od Wolodyjowsski
Dovolím si mírně OT: před časem jsem měl jednoho docela pána (je známej tím, že diskutuje léta na všech možných fórech a opravdu to už nemá v hlavě moc OK) co kdysi kdesi koupil Mondyjko po Deutsche Post a odešel mu filtr.
Chtěl ušetřit, protože je to protřelý "weltman",co v životě neopustil bruntálský region
Tak to dal garážníkovi do Zlatých Hor, který mu za nějaký 15 K DPF "renovoval" - vydrželo to prý 300 km.
Pak neměl auto půl roku, garážmajster je mezitím odvezl do olomouckýho Fordu a tam z něho byli nešťastní, prý "pán nám na to pořád vozí díly z Polska a my už jsme na tom strávili docela času a nemá to smysl.."
Ani nevím, jak to dopadlo. pán nechtěl dbát mých rad o dalším postupu a v takových případech se rychle odpoutávám a věc končím...A v tomto případě jsem tak učinil docela rád a oddechl jsem si...
Re: Mondeo MK IV
Napsal: 25.07.2015 20:33
od kiblik
Jestli narazis na ty levnejsi dily,tak opravnene. Na trhu je spousta polskych (ale i jinych) padelku.
Ceny co jsem uvedl jsem ale vyhledal primo u vyrobce v UK, mysleno" opravdovych vyrobcu" normalni fabrika, normalniho zbozi, jejich ceny - BM a ECC
Ford Charouz Hradec králové
Napsal: 08.01.2016 15:43
od mondeos
Všim som si že na fore bola debata o tomto predajcovi,konkrétne p. Havelka-asi má súvis aj s jazdenými autami ,ktoré sú aj momentálne v ponuke.
Konkrétne tento ford Mondeo.
http://www.tipcar.cz/inzerat/ford-monde ... 21900.html
Nevie náhodou niekto z vás ako v skutočnosti auto vyzerá?
S p. Havelkom už som komunikoval a údajne je auto OK. No ,akosi tomu moc neverím ,lebo servisná kniha nemá kompletný servis ,takže asi ruky preč? Alebo?
Re: Mondeo MK IV
Napsal: 09.01.2016 23:57
od Wolodyjowsski
Alebo čo?
Máš tam 6 razítek v servisce, poslední asi mimo Forda. To je víc jak slušná historie na 150 000 nájezd + je tam protokol z TUV
Čili je tam dost informací, kterých se dá chytit, tak ať ti pán Havelka pošle čitelnější kopie a pak není až tak velký problém to v Rajchu dohledat...Ale nějaké úsilí to asi bude chtít vyvinout, že...