Stránka 4 z 5
Napsal: 11.05.2007 21:58
od Ahmed
Jozkablack píše:No ono to taky pak ví asi papká když se snažíš rozjet z nízkejch otáček na vyšší rychl. stupeň!!!
To taky, motor z toho urcite radost nema. To je jako bys musel sprintovat a nekdo te pri tom skrtil

U TDCi to hlavne odnese dvouhmotnostni setrvacnik, ktery to taky nema rad.
Napsal: 11.05.2007 22:37
od Jozkablack
Tak to jsem ani nevěděl...ale zní to logicky!! je fakt že diesly si nechaj víc líbit v nízkejch otáčkách, ale rozjet se z 1200ot. na čtyřku rychle nei zrovna OK adovedu si představit co se děje v nádrži!!
Napsal: 12.05.2007 14:07
od neodees
Ferino píše:r.99 a 48 tis? to není ani zdaleka 10 tis km ročně.....
Ale k věci, má to dlouhý kvalty, ta pětka slušně táhne až tak od 130 km/hod, jinak je fakt dost líná. Chce to dávat nižší kvalty a víc to točit, pokud chceš jet svižněji. Třeba protáhnout to na trojku z 50km/h až do 150 km/h, to je slušnej mazec.
Ale šlápnout na to v 80km/h na pětku, to je marast.

To jsi dobrej borec, protahovat to na trojku do 150 km/hod. Ti to auto moc nevydrzi.
Napsal: 12.05.2007 14:13
od Skubi
určitě to nedělá pořád

Napsal: 12.05.2007 14:17
od neodees
Kdo vi

Napsal: 12.05.2007 18:17
od Jozkablack
na trojku 150??? Pak se člověk diví že se jim na tom pořád něco s.....

Napsal: 12.05.2007 18:27
od Jenda25
150, to by mě tomu mímu fofíkovi ani nenapdlo udělat, takhle ho honit. By mě to rvalo srdce.
Napsal: 12.05.2007 19:15
od Jozkablack
no už u benzínu to neni nic příjemnýho sedět v autě který na trojku ženeš do 150km/h....a u našich dieslů už vůbec...nedovedu si to ani představit!!

Napsal: 12.05.2007 21:02
od neodees
Mam 1,8 benzin. A parkrat jsem to zkousel, na trojku to na nejakych 5200 ot/min udela 120 km/hod plus minus 10. U 1,6 to bude urcite min.
Napsal: 12.05.2007 21:43
od Ahmed
Kdyz se podivas do manualu, tak mas napsane dlouhodobe max. otacky motoru, ktere jsou hooodne vysoko, takze nevidim zadny problem v tom to obcas protahnout. Pokud benzinaka budes tocit jak naftu, tak se potom nediv, ze ti to auto nepojede. U benzinu musis obcas protahnout komin.
Napsal: 12.05.2007 21:43
od Ahmed
neodees píše:Mam 1,8 benzin. A parkrat jsem to zkousel, na trojku to na nejakych 5200 ot/min udela 120 km/hod plus minus 10. U 1,6 to bude urcite min.
5200 ot. ma daleko do omezovace

Napsal: 12.05.2007 22:12
od neodees
Ahmed píše:neodees píše:Mam 1,8 benzin. A parkrat jsem to zkousel, na trojku to na nejakych 5200 ot/min udela 120 km/hod plus minus 10. U 1,6 to bude urcite min.
5200 ot. ma daleko do omezovace

Ja ale nepsal ze 5200 ot/min je konecna, podivej se dobre na muj prispevek

Napsal: 12.05.2007 22:21
od Dany
Dnes jsem zkoušel protočit tu trojku co to dá a musím říct, že těch 150 je fakt nesmysl. Jel jsem cca 130 - max. 135 a auto už škemralo. Těch 150 je fakt nářez a souhlasím s tím, že už se jedná o huntování.

Napsal: 12.05.2007 23:16
od maras
Dany píše:Dnes jsem zkoušel protočit tu trojku co to dá a musím říct, že těch 150 je fakt nesmysl. Jel jsem cca 130 - max. 135 a auto už škemralo. Těch 150 je fakt nářez a souhlasím s tím, že už se jedná o huntování.

taky souhlasím, že se jedná o huntování. Já to taky zkoušel a opravdu jsem udělal na dvojku 120km/h a na tu trojku 150km/h. 1,6 LPG

Napsal: 12.05.2007 23:48
od Stenly
maras píše:Dany píše:Dnes jsem zkoušel protočit tu trojku co to dá a musím říct, že těch 150 je fakt nesmysl. Jel jsem cca 130 - max. 135 a auto už škemralo. Těch 150 je fakt nářez a souhlasím s tím, že už se jedná o huntování.

taky souhlasím, že se jedná o huntování. Já to taky zkoušel a opravdu jsem udělal na dvojku 120km/h a na tu trojku 150km/h. 1,6 LPG

Tu trojku a 150 ti věřím, ale na 2-ku 120 - to nás trochu houpeš

- viz manuál strana 194

. Jinak souhlasím, že se motor musí alespoń občas trochu protočit jinak zleniví

.