Signalizace probíhající regenerace DPF

Odpovědět
kibut
Nováček
Nováček
Příspěvky: 67
Registrován: 30.04.2013 08:14
Bydliště: Košice

Re: Signalizace probíhající regenerace DPF

Příspěvek od kibut » 01.08.2014 15:44

Diky foki,
to som potreboval vediet a toho som sa aj bal :(
Ale snad to nebude nezvratne. Podla toho co som nastudoval, mam DPF bez aditiva, cize pasivne by sa mal filter vypalovat tak ci tak.
Kazdopadne EGR som uz objednal....

A k tomu softveru, to sa da kupit, ze ?
sorry za OT... :gott:
staram sa o:
Ford Focus Combi II 12/2006, DA3, 1,6TDCi, 80kW, CVT ZF alias CFT23 7.st. automat, 6,2l/100km, najazdene 165000 km
Ford Focus Combi II 6/2005, DA3, 1,6 HWDA Zetec-S PFI, 74kW, 5st. manual, 7,1l/100km, 127500 km

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Signalizace probíhající regenerace DPF

Příspěvek od V12 » 01.08.2014 16:14

Si si isty, ze mas DPF bez aditiva ? Auto v podpise tomu velmi nenasvedcuje. Bez aditiv su az od roku 2009.
Fordiag sa da kupit, treba pohladat tu na fore.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

kibut
Nováček
Nováček
Příspěvky: 67
Registrován: 30.04.2013 08:14
Bydliště: Košice

Re: Signalizace probíhající regenerace DPF

Příspěvek od kibut » 01.08.2014 16:41

Niesom, ale vychadzam z toho, ze neviem za boha najst tu nadobku z aditivom a tiez v ponuke napr. na autokelly sa uvadza aspon podla obrazku DPF s katalyzatorom v jednom. To znamena ze je bez aditiv... Ale na druhej strane mi pri tom DPF nesedi kod motora.. :bebng:
Tiez podla manualu Jak na Nej pre Cmax 5/03 a Focus od 11/04 na strane 214 je obrazok oboch filtrov a spominaju sa tu obe typy DPF...
Pre motory 1,6litre uvedeny cDPF, cize spolu s katalyzatorom a pre 2,0 litre je uvedeny aDPF cize katalyzator je oddeleny od DPF.
Zajtra sa musim pozriet pod auto a zistit ako vyzera.
8O
staram sa o:
Ford Focus Combi II 12/2006, DA3, 1,6TDCi, 80kW, CVT ZF alias CFT23 7.st. automat, 6,2l/100km, najazdene 165000 km
Ford Focus Combi II 6/2005, DA3, 1,6 HWDA Zetec-S PFI, 74kW, 5st. manual, 7,1l/100km, 127500 km

Uživatelský avatar
rh1980
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 794
Registrován: 06.10.2012 09:39
Bydliště: Vysočina

Re: Signalizace probíhající regenerace DPF

Příspěvek od rh1980 » 01.08.2014 18:42

kibut píše: Tiez podla manualu Jak na Nej pre Cmax 5/03 a Focus od 11/04 na strane 214 je obrazok oboch filtrov a spominaju sa tu obe typy DPF...
Pre motory 1,6litre uvedeny cDPF, cize spolu s katalyzatorom a pre 2,0 litre je uvedeny aDPF cize katalyzator je oddeleny od DPF. 8O
Kde to je napsaný (cDPF, aDPF)? Klidně ti sem hodím i přechozí stránku s povídáním, tam to taky nepíšou.
Přílohy
jak na to-Ford Focus II od 11.2004 -C-Max od 5.2003.jpg
Ford Focus II kombi 1,6TDCi, 80kW (chip 96kW), 08/2007, Panther Black, DPF OFF, GALERIE

kibut
Nováček
Nováček
Příspěvky: 67
Registrován: 30.04.2013 08:14
Bydliště: Košice

Re: Signalizace probíhající regenerace DPF

Příspěvek od kibut » 01.08.2014 19:39

Pozri jwdnu stranu predtym. Odatavec :Aditivni system a Katalyticky system... tam je to popisane.
Edit: tie dve skratky mam z ineho vlakna. Ja som to pochopil tak:
aDPF je aditivny
cDPF je katalyticky
alebo sa mylim?
staram sa o:
Ford Focus Combi II 12/2006, DA3, 1,6TDCi, 80kW, CVT ZF alias CFT23 7.st. automat, 6,2l/100km, najazdene 165000 km
Ford Focus Combi II 6/2005, DA3, 1,6 HWDA Zetec-S PFI, 74kW, 5st. manual, 7,1l/100km, 127500 km

kibut
Nováček
Nováček
Příspěvky: 67
Registrován: 30.04.2013 08:14
Bydliště: Košice

Re: Signalizace probíhající regenerace DPF

Příspěvek od kibut » 03.08.2014 18:12

Dnes som bol pod autom.
Medzi nadrzou a sedadlami je nejaka nadoba, ktora by mohla byt tou nadobou s aditivom.
Prosim vas, potvrdte mi, ci je to nadoba s aditivom.
Aj som ju odfotil...
zprava:
Obrázek
zlava:
Obrázek

Vdaka 8O
staram sa o:
Ford Focus Combi II 12/2006, DA3, 1,6TDCi, 80kW, CVT ZF alias CFT23 7.st. automat, 6,2l/100km, najazdene 165000 km
Ford Focus Combi II 6/2005, DA3, 1,6 HWDA Zetec-S PFI, 74kW, 5st. manual, 7,1l/100km, 127500 km


kibut
Nováček
Nováček
Příspěvky: 67
Registrován: 30.04.2013 08:14
Bydliště: Košice

Re: Signalizace probíhající regenerace DPF

Příspěvek od kibut » 03.08.2014 19:03

Nojo
takze DPF s aditivom. A auto bez EGR ventila najazdilo uz cca 500 km :dih:
Dufam ze to DPF vydrzalo :(
Vdaka phofy :nazdravi:
staram sa o:
Ford Focus Combi II 12/2006, DA3, 1,6TDCi, 80kW, CVT ZF alias CFT23 7.st. automat, 6,2l/100km, najazdene 165000 km
Ford Focus Combi II 6/2005, DA3, 1,6 HWDA Zetec-S PFI, 74kW, 5st. manual, 7,1l/100km, 127500 km

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Příspěvek od vita_k » 04.08.2014 06:34

Proč by nevydrželo. 500 je málo
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

kibut
Nováček
Nováček
Příspěvky: 67
Registrován: 30.04.2013 08:14
Bydliště: Košice

Re: Signalizace probíhající regenerace DPF

Příspěvek od kibut » 04.08.2014 08:46

Foki pisal, ze s nefunkcnym EGR neprebieha regeneracia DPF a moze sa rychlo zaniest...
Kazdopadne auto zatial necukalo, ale jazdit na nom budem az po vymene EGR ventila a zmazani chyboveho kodu...
staram sa o:
Ford Focus Combi II 12/2006, DA3, 1,6TDCi, 80kW, CVT ZF alias CFT23 7.st. automat, 6,2l/100km, najazdene 165000 km
Ford Focus Combi II 6/2005, DA3, 1,6 HWDA Zetec-S PFI, 74kW, 5st. manual, 7,1l/100km, 127500 km

kibut
Nováček
Nováček
Příspěvky: 67
Registrován: 30.04.2013 08:14
Bydliště: Košice

Re: Signalizace probíhající regenerace DPF

Příspěvek od kibut » 05.08.2014 19:07

Akurat sme vymenili EGR ventil za novy (150 € 8) ).
Prvu minutu to kaslalo a nevedelo udrzat volnobeh - presne ako pri pokazenom EGR ventile. Tiez otacky nereagovali na plynovy pedal...
Tak som cez telefon zmazal chybovy kod a isiel na skusobnu jazdu po meste (cca 10 km). Auto sa postupne ukludnilo. Ale po par kilometroch zacalo mat lenivy rozjazd a bolo citit stratu vykonu.
Mam pocit ze to sa zacal regenerovat DPF, alebo sa mylim??
Inak motor pekne drzal volnobeh a mal aj plynule otacky. Budem to dalej sledovat.
staram sa o:
Ford Focus Combi II 12/2006, DA3, 1,6TDCi, 80kW, CVT ZF alias CFT23 7.st. automat, 6,2l/100km, najazdene 165000 km
Ford Focus Combi II 6/2005, DA3, 1,6 HWDA Zetec-S PFI, 74kW, 5st. manual, 7,1l/100km, 127500 km

ica
Nováček
Nováček
Příspěvky: 119
Registrován: 03.02.2010 22:19
Bydliště: BA - SK

Re: Signalizace probíhající regenerace DPF

Příspěvek od ica » 06.08.2014 09:03

koledujes si o odtah , ale ked ta to bavi : )

egr sa kalibruje, a pri takom stave auta ako mas si to daj radsej cele prezret niekomu kto vie ako to funguje , vie co ma pozret , nehlada a nehada

dpf nie je len filter , snimac a nadrzka aditiva ...

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19256
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Signalizace probíhající regenerace DPF

Příspěvek od foki » 06.08.2014 10:02

ica mi to sebral z ust , EGR je treba nahrat do PCM , to same pokud se rozsviti MIL z duvodu nedostatku EOLYS tak je potreba pres diagnostiku nastavit ze je nadobka plná . to same pokud se vycisti DPF , tak je potreba nastavit ze je "novy" . kurva chlapi uz to neni stodvacitka :mrgreen:
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

kibut
Nováček
Nováček
Příspěvky: 67
Registrován: 30.04.2013 08:14
Bydliště: Košice

Re: Signalizace probíhající regenerace DPF

Příspěvek od kibut » 06.08.2014 13:25

Mate pravdu chlapi. Dnes sa rozsvietila kontrolka zase a auto stale netaha ako ma.
Zajtra pojdem do servisu na tu kalibraciu EGR ventila. Tam asi bude pes zakopany... :dih:
Vdaka vam borci ! :gott:
staram sa o:
Ford Focus Combi II 12/2006, DA3, 1,6TDCi, 80kW, CVT ZF alias CFT23 7.st. automat, 6,2l/100km, najazdene 165000 km
Ford Focus Combi II 6/2005, DA3, 1,6 HWDA Zetec-S PFI, 74kW, 5st. manual, 7,1l/100km, 127500 km

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19256
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Signalizace probíhající regenerace DPF

Příspěvek od foki » 06.08.2014 20:03

uz jsi nekdy jezdil s autem ktere melo castecne nepruchodny vyfuk ? nechce tahat a to same pokud bude ucpany DPF tak to nepojede .
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Odpovědět

Zpět na „DPF a vše okolo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti