Ps: své auta jsem měl pro vlastní potřebu, služební zase přidělené, nemohu se rovnat těm kteří koupí, stočí tachometr a prodají, a můj počet otočí za čtrnáct dnů.....tam musíš hledat tu královskou třídu
Benzínový motor versus naftový motor
-
ballu
- Test driver

- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Benzínový motor versus naftový motor
Jaká byla otázka, taková byla odpověď a to jsem asi zde poprvé vypsal, v čem jsem jezdil a na kinga jsem si v životě nehrál a hrát nebudu. Spíš se zamysli nad sebou, ať napíši cokoliv, v kterémkoli vlákně, tak ze tvé strany je pokaždé negativní narážka, jako Kinga neomylného......
Ps: své auta jsem měl pro vlastní potřebu, služební zase přidělené, nemohu se rovnat těm kteří koupí, stočí tachometr a prodají, a můj počet otočí za čtrnáct dnů.....tam musíš hledat tu královskou třídu
Ps: své auta jsem měl pro vlastní potřebu, služební zase přidělené, nemohu se rovnat těm kteří koupí, stočí tachometr a prodají, a můj počet otočí za čtrnáct dnů.....tam musíš hledat tu královskou třídu
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Benzínový motor versus naftový motor
az na to, ze se Te na to nikdo neptal. Na otazku, jestli je to Tve prvni auto, je odpoved ano/ne. Takze ses mel potrebu vykecat? 
sorry, vim, ze na me nebyla Tva poznamka a na stedrej den je to ode me asi blby rejpani, ale na to jak jsi sebevedomy, tak Einstein zrovna nejsi. Zamyslet by ses mel nad sebou Ty a ne tu delat z diskutujicich blbce
sorry, vim, ze na me nebyla Tva poznamka a na stedrej den je to ode me asi blby rejpani, ale na to jak jsi sebevedomy, tak Einstein zrovna nejsi. Zamyslet by ses mel nad sebou Ty a ne tu delat z diskutujicich blbce
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
ballu
- Test driver

- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Benzínový motor versus naftový motor
Blbce nemám v úmyslu z nikoho dělat, jen se bráním, a tak jsem předběhl další otázce, která by následovala a to by bylo kolik jsem najezdil v naftě a benzínu a že zrovna ty si zase rýpneš.
Vím moc dobře ,jak byla mířena otázka o prvním autě tak nesnaž se dělat blbce ze mne.
Jsou zde jiní kadeti, kteří ve 25 letech jeli ve všem , co má kola. 
PS: jako vždy se to zvrtlo tam, než to bylo myšleno v mém prvním příspěvku.
Tak Veselé vánoce Ballu
Vím moc dobře ,jak byla mířena otázka o prvním autě tak nesnaž se dělat blbce ze mne.
PS: jako vždy se to zvrtlo tam, než to bylo myšleno v mém prvním příspěvku.
Tak Veselé vánoce Ballu
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- 321910336
- Zkušený

- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: Benzínový motor versus naftový motor
já kvedlám víc u nafty. udržet to v pásmu kde to neduní nebo není zbytečně vytočené je pro mě nadlidský úkol a to nemluvím o ježdění ve městě, to by se člověk z toho zpřevodování pos...(6-kvalty na tom budou asi líp)rov píše: Pokud budu čerpat z vlastní zkušenosti mezi benzínem a naftou ,tak za mě nyní jednoznačně NAFTA. A proč to tvrdím ???? Z důvodu pohodlné jízdy ,kde nemusím pořád klátit klackem ,když chci předjet .
-
Eidž
- Test driver

- Příspěvky: 2224
- Registrován: 20.02.2010 09:39
- Bydliště: Hradec Králové/Pardubice
Re: Benzínový motor versus naftový motor
já už doma nemám nic, co nemá automat
a konečně si užívám jízdu, bez přemýšlení, co řadit
(pak přijde náhradní vozidlo nebo služebka a pociťuji, jak se vracím zpět do pravěku)
A věřím tomu, že kdyby Henry Ford měl možnost použít automat, tak už jej v autě máme od počátku a nepřemýšlíme nad tím.
321910336: já když teď jel Hondou Civic diesel 103 kW (6 kvalt) a v práci Fábkou 1,6, 55 kW (5 kvalt) - tak žádné dunění, auta to brali od 1100 Fábka a 1400-1500 Honda a sluchově v obou vozech klid.
Pro jízdu do města mně osobně přijde diesel vhodnější - bere odspodu, bez nutnosti vytáčet.
Ale je to můj subjektivní názor.
a konečně si užívám jízdu, bez přemýšlení, co řadit
(pak přijde náhradní vozidlo nebo služebka a pociťuji, jak se vracím zpět do pravěku)
A věřím tomu, že kdyby Henry Ford měl možnost použít automat, tak už jej v autě máme od počátku a nepřemýšlíme nad tím.
321910336: já když teď jel Hondou Civic diesel 103 kW (6 kvalt) a v práci Fábkou 1,6, 55 kW (5 kvalt) - tak žádné dunění, auta to brali od 1100 Fábka a 1400-1500 Honda a sluchově v obou vozech klid.
Pro jízdu do města mně osobně přijde diesel vhodnější - bere odspodu, bez nutnosti vytáčet.
Ale je to můj subjektivní názor.
Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno
- LeFort
- .

- Příspěvky: 147
- Registrován: 15.05.2010 00:54
- Bydliště: Hořovice
Re: Benzínový motor versus naftový motor
Zajímavé, že nejčastěji se to zvrtává u tvých diskuzí:-)ballu píše:Vím moc dobře ,jak byla mířena otázka o prvním autě tak nesnaž se dělat blbce ze mne.Jsou zde jiní kadeti, kteří ve 25 letech jeli ve všem , co má kola.
PS: jako vždy se to zvrtlo tam, než to bylo myšleno v mém prvním příspěvku.
A jen tak mimochodem, když už máš zase potřebu soutěžit, tak nastřelím aspoň něco já :(pokud správně předpokládám, že s tím věkem narážíš na mě, i když zrovna neodpovídá:-) BMW e90 330i, 320d (a byl jsem jeden z prvních v ČR), BMW 645Ci, 528i. Citroen C4 2.0HDi, Xantia, dále samo auta v mém podpisu, Ford fiesta, transit. Jaguar XJ, Škoda fabia 1.4MPi, octavia tdi, RS a RS tdi, Pug 207 cc, 607 V6 a V6 HDi, 508, Honda jazz, vw polo, Volvo 480, Subaru Legacy outback 3.0, Renault Clio RS, Fiat 127, Wartburg 353 a Škoda 120L:D
Jinak jak jsem psal výše, do nafty už bych nešel, pokud bych nebyl donucen nějakým opravdu vysokým nájezdem. Imo ideální na běžné ježdění je menší turbobenzin a na zábavu objemnější atmosféra:-)
Veselé Vánoce všem
Fiesta ST 1.6 EcoBoost
Lancia k Coupé 2.0 20V turbo
Focus mk3 1.5 EcoBoost 6AT
ex:Mondeo mk3 2.0 TDCi
Lancia k Coupé 2.0 20V turbo
Focus mk3 1.5 EcoBoost 6AT
ex:Mondeo mk3 2.0 TDCi
- kerim79
- Nováček

- Příspěvky: 40
- Registrován: 10.12.2013 03:12
- Bydliště: Rohoznice a Radim
- Kontaktovat uživatele:
Re: Benzínový motor versus naftový motor
LeFort:proč vypisuješ auta rodičů?

Zatím mám 47kw..už 11let....ano..je to škoda fabia sedan 1.2HTP na LPG,aktuálně 287 000km,z toho 160000tisíc na LPG bez PORUCHY...ale brzy...to muže být až 107kw...ve FORDU...Nezklame mě FORD....
- LeFort
- .

- Příspěvky: 147
- Registrován: 15.05.2010 00:54
- Bydliště: Hořovice
Re: Benzínový motor versus naftový motor
No aby bylo vidět, že jsme Fordí rodina, ne? My si docela často auta navzájem půjčujeme 
Fiesta ST 1.6 EcoBoost
Lancia k Coupé 2.0 20V turbo
Focus mk3 1.5 EcoBoost 6AT
ex:Mondeo mk3 2.0 TDCi
Lancia k Coupé 2.0 20V turbo
Focus mk3 1.5 EcoBoost 6AT
ex:Mondeo mk3 2.0 TDCi
- Wolf78
- Pokročilý

- Příspěvky: 623
- Registrován: 27.10.2012 10:01
- Bydliště: Mladá
Re: Benzínový motor versus naftový motor
Já spíše dříve kvedlal více u benzínu , nyní je to pohoda. U mé 1,8 TDCi na klasických silnicích při rychlostech kolem 100km/h a na dálnicích kolem 130km/h ,stačí jen sešlápnout a jede to.Možná je to i tím ,že je to mám malinko načipované s krouťákem 320Nm . Nejhorší jízda je po městě a v kolonách , nevím jak to mají ostatní auta ,ale TDCi má strašně odstupňovanou 1 a 2-jku a ještě k tomu dvouhmotu321910336 píše: já kvedlám víc u nafty. udržet to v pásmu kde to neduní nebo není zbytečně vytočené je pro mě nadlidský úkol a to nemluvím o ježdění ve městě, to by se člověk z toho zpřevodování pos...(6-kvalty na tom budou asi líp)
Nejlepší srovnání pro benzín či naftu by bylo vzít např FF I ,1,8-16 , 85kW a 1,8 TDCi , 85kW a jezdit v klasickém provozu
Je - Ford Focus III ST-Line 134kW mk3,5
- Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
- Ford Fusion 1,4 59kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
- Ford Ka TITANIUM - 51kW
- Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
- Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
- Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
- Ford Fiesta 1,5 EB ST mk8 147kW
- Ford Fusion 1,4 59kW
Byl - Ford Fiesta 1,0 EB Titanium mk8
- Ford Ka TITANIUM - 51kW
- Ford C-Max 1,8TDCi -92kW
- Ford Focus I 1,8-16v -85 kW
- Ford Fiesta XR2i 1,6-8v-76kW
- davemomo
- Test driver

- Příspěvky: 5672
- Registrován: 03.01.2011 17:07
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Benzínový motor versus naftový motor
Chlapy prestante si tady uz konecne merit vocasy a bezte s rodinou prozit hezky vanoce
peace a stastne a vesele 
Ford Mondeo MK3 Titanium X (ST paket) 2,2 TDCI GALERKA
koupím jednu zadní a 2přední krytky ST prahu před FL
-
zeli
- Zkušený

- Příspěvky: 1001
- Registrován: 08.01.2011 14:59
Re: Benzínový motor versus naftový motor
@LeFort: BMW te nenadchlo, kdyz jsi jich par vyzkousel?
je: Ford Mondeo kombi, 2.5 V6, 2004, zlata metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza
- LeFort
- .

- Příspěvky: 147
- Registrován: 15.05.2010 00:54
- Bydliště: Hořovice
Re: Benzínový motor versus naftový motor
Naopak, BMW je, nebo tedy ještě aspoň před pár lety bylo naprostá špička, co se řízení týče. Ale s nástupem run-flatů, elektrických posilovačů řízení a dalších ekokurvítek to už taky není úplně ono...I když stále nechápu, proč si někdo za stejné peníze pořídí naprosto konvenční a obyčejné audizeli píše:@LeFort: BMW te nenadchlo, kdyz jsi jich par vyzkousel?
Ale ta trojková řada mi často nedává spát ještě teď:-)
Fiesta ST 1.6 EcoBoost
Lancia k Coupé 2.0 20V turbo
Focus mk3 1.5 EcoBoost 6AT
ex:Mondeo mk3 2.0 TDCi
Lancia k Coupé 2.0 20V turbo
Focus mk3 1.5 EcoBoost 6AT
ex:Mondeo mk3 2.0 TDCi
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Benzínový motor versus naftový motor
No to si pis, ze vek nebyva vzdy zarukou zkusenosti. K cemu Ti jsou zkusenosti z polskyho Fiata a ziguliku pro toto tema? Ale kdyz myslis... blbce bych si z Tebe delat nedovolil... tak trochu by to asi bylo stejne noseni drivi do lesa...ballu píše:Vím moc dobře ,jak byla mířena otázka o prvním autě tak nesnaž se dělat blbce ze mne.Jsou zde jiní kadeti, kteří ve 25 letech jeli ve všem , co má kola.
![]()
a 25 mi bylo v minulem stoleti, abys nepsal,ze se potrefena husa ozvala
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
-
ballu
- Test driver

- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Benzínový motor versus naftový motor
Amen 
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
zeli
- Zkušený

- Příspěvky: 1001
- Registrován: 08.01.2011 14:59
Re: Benzínový motor versus naftový motor
@LeFort: Diky za postreh na Bava od Fordaka
Pro me by byla trojka mala, ja urcite minimalne petku, ale naklady na servis me taky desej. Takze zatim Ford, ktere je opravdu lidovej a ma taky svoje prednosti, bohuzel i minusy. Holt pockame 
je: Ford Mondeo kombi, 2.5 V6, 2004, zlata metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host


