A co takhle to udělat jak jsem tu naznačoval já, že o tom uvažuju, ale nikdo se k tomu nevyjádřil. Tj vůbec necpat spouštění přes klimu a gem, ale dát to pouze na napájení, pojistky .. a přes nějaký relátko to zapínat čudlíkem ON/OFF sice to tím pádem vždy pojede 100/0% ale to mi nepřijde až tak nepratický.lucky.jack píše:To jsem zvědav kdo další to bude dělat na manuál. Mě totiž ani druhej topící článek netopí a netuším pročKabely přesně podle schematu a nic
Už mě jen napadá, že gem potřebuje nějak odporově nebo voltově omezený informace z ovládací jednotky topení...
Já se teda ještě posunul dál od tohoto, až tak mě nezajmá teplo pro osoby v autě (su z Vysočiny a v Praze zima moc není), ale jak ohřát rychleji motor. Sice toto bezpochyby pomůže, ale primárně je to určeno pro kabinu.
Nezkoušel tu někdo přidat žhavící svíčky někam na malej okruh vody? Pravděpodobně do nějaký hadice, aby se rychlej ohřívala voda.