V6 2,5 Netahne!!

Uživatelský avatar
kimanek1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 88
Registrován: 05.01.2013 17:42
Bydliště: Most,Klasterec nad Ohri

Re: V6 2,5 Netahne!!

Příspěvek od kimanek1 » 05.07.2013 22:10

Tak jsem zjistil dalsi info o mem problemu. Prelouskal jsem zavadu ktera hlasi nefunkcni vytapeni lambda sondy http://img8.rajce.idnes.cz/d0802/7/7798 ... .jpg?ver=0
Jedna se presne o bank 1 senzor 2 ......jen nevim zda muze mit vytapeni takovy vliv na vykon kdyz se lambda stejne nakonec ohreje plyny z vyfuku.
A prikladam jeste druhy obrazek kde je videt ze lambda 1x1 a 2x1 funguji normalne v rozmezi 0,05 az 0.9V ale senzor 1x2 se drzi stale na necelych 0,1V . Senzor 2x2 netusim co udava za hodnotu ale je take stabilne na 1,3V http://img8.rajce.idnes.cz/d0802/7/7798 ... .jpg?ver=0
Jedine co jsem zjistil ze pokud vypojim za behu motoru lambdu pod celnim sklem tak ztrati hodnoty senzor 1x1 na 0V a naopak nehybny senzor 1x2 vzroste na 0,6V a tam se stale drzi.
Dal jsem se nedostal........Mam pry zmerit hodnoty vsech 3 lambd na vytapeni. Obavam se ale ze topenim lambdy mozna polozim 1 puzzle ze 100. :roll:
Fiat Marea combi 1,6 1999 ----------2006-2009
MK3 2,0 TDCI 85kw 2002 -----------2009-2010
Saab 9-3 2.0i 1999 LPG STAG 300 ---2010-2013
MK3 2,5 V6 2006 Titanium LPG BRC---2013-2015
MK3 2,0 TDCI 96kw 2002

Uživatelský avatar
kimanek1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 88
Registrován: 05.01.2013 17:42
Bydliště: Most,Klasterec nad Ohri

Re: V6 2,5 Netahne!!

Příspěvek od kimanek1 » 28.08.2013 22:21

Setkal se nekdo s preskocenym retezem na rozvodech?? A jak se to projevuje?? Je mozne ze by byl preskoceny a jedine co by to ukazovalo tak mensi vykon?????? Tlaky,volnobeh,diagnostika,vyfuk,atd vse v poradku. Stale nemam rozlustenou zavadu s vykonem a uz jsem bezradnej. :cry:
Fiat Marea combi 1,6 1999 ----------2006-2009
MK3 2,0 TDCI 85kw 2002 -----------2009-2010
Saab 9-3 2.0i 1999 LPG STAG 300 ---2010-2013
MK3 2,5 V6 2006 Titanium LPG BRC---2013-2015
MK3 2,0 TDCI 96kw 2002

Uživatelský avatar
ZonixX
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3165
Registrován: 14.07.2009 22:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: V6 2,5 Netahne!!

Příspěvek od ZonixX » 30.08.2013 13:31

vyhrivani lambdy udela problem pouze pred zahratim od laufu, jinak bych v tom nevidel takovy problem - kazdopadne je vyhrivani jisteno pojistkou, tu si zkontroluj jako prvni :)

..preskoceni retezu nehrozi - retezy jsou tam dva, pokud bys chtel hledat problem v samotnem rozvodu motoru, je moznosti selhavani jednoho nebo obou napinaku retezu - ale tady bych svoji pozornost skutecne nezameroval..

..chtelo by to zkontrolovat vystupy z TPS a vahy vzduchu, jestli motor vubec vi o tom, ze mas plny plyn.. a zkontrolovat tlak, ktery dava palivova pumpa

btw, nejezdis nahodou nekdy do Prahy??
Fiesta ST180 '16 Stage 4
Honda Civic FK2 '10

ex: Honda Civic EP2 '02, Nissan 350Z '06, Ford Ka '01, Mondeo ST200

Uživatelský avatar
kimanek1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 88
Registrován: 05.01.2013 17:42
Bydliště: Most,Klasterec nad Ohri

Re: V6 2,5 Netahne!!

Příspěvek od kimanek1 » 30.08.2013 23:14

Vyhrivani lambdy uz je vyreseno......vse je OK . Jinak co znamena TPS?? :roll: A vahu vzduchu jsem uz s jednim kolegou co ma take 2,5 zkousel prohodit a vysledek byl stejnej. I udaje ktere vaha davala byli uplne stejne jako u nej. Co udava tlak paliva nevim. Jen mi je divny ze na plyn to jede uplne stejne a skubani take zadne neni.Jakobych tahl prives,...... Jinak do Prahy jezdim....jedu tam ted v nedeli a pak tusim 20.9 patek.........
Fiat Marea combi 1,6 1999 ----------2006-2009
MK3 2,0 TDCI 85kw 2002 -----------2009-2010
Saab 9-3 2.0i 1999 LPG STAG 300 ---2010-2013
MK3 2,5 V6 2006 Titanium LPG BRC---2013-2015
MK3 2,0 TDCI 96kw 2002

Uživatelský avatar
kimanek1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 88
Registrován: 05.01.2013 17:42
Bydliště: Most,Klasterec nad Ohri

Re: V6 2,5 Netahne!!

Příspěvek od kimanek1 » 02.10.2013 10:33

Problem s vykonem nemam stale vyresen....chystam se to dat do servisu na kontrolu rozvodu. Musi motor ven??
Fiat Marea combi 1,6 1999 ----------2006-2009
MK3 2,0 TDCI 85kw 2002 -----------2009-2010
Saab 9-3 2.0i 1999 LPG STAG 300 ---2010-2013
MK3 2,5 V6 2006 Titanium LPG BRC---2013-2015
MK3 2,0 TDCI 96kw 2002

zeli
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1001
Registrován: 08.01.2011 14:59

Re: V6 2,5 Netahne!!

Příspěvek od zeli » 02.10.2013 23:21

Si nech jeste cvicne zmerit kompresi, kdyz uz se v tom budou vrtat :wink: Pokud uz to teda nenastalo, moc si historii tohohle pomerne vlekleho pripadu nepamatuju :D
je: Ford Mondeo kombi, 2.5 V6, 2004, zlata metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza

Uživatelský avatar
kimanek1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 88
Registrován: 05.01.2013 17:42
Bydliště: Most,Klasterec nad Ohri

Re: V6 2,5 Netahne!!

Příspěvek od kimanek1 » 03.10.2013 11:36

Tady sem to nepsal ale tlaky mam taky uz udelany.....vsechny valce 12....pry to neni moc ale dulezity ze prej maj vsechny stejne.
Fiat Marea combi 1,6 1999 ----------2006-2009
MK3 2,0 TDCI 85kw 2002 -----------2009-2010
Saab 9-3 2.0i 1999 LPG STAG 300 ---2010-2013
MK3 2,5 V6 2006 Titanium LPG BRC---2013-2015
MK3 2,0 TDCI 96kw 2002

Uživatelský avatar
ZonixX
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3165
Registrován: 14.07.2009 22:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: V6 2,5 Netahne!!

Příspěvek od ZonixX » 13.10.2013 12:49

kryt rozvodu se da vymontovat i s motorem na miste, akorat se musi vymenit tesneni kolem deklu
Fiesta ST180 '16 Stage 4
Honda Civic FK2 '10

ex: Honda Civic EP2 '02, Nissan 350Z '06, Ford Ka '01, Mondeo ST200

Uživatelský avatar
kimanek1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 88
Registrován: 05.01.2013 17:42
Bydliště: Most,Klasterec nad Ohri

Re: V6 2,5 Netahne!!

Příspěvek od kimanek1 » 15.10.2013 11:53

Zatim se kontrola rozvodu nekonala,kazdy mi ji rozmluvil se slovy ze retez urcite nepreskocil ze volnobeh by nebyl tak hladkej a i vsechno okolo. Samozrejme muzou se plest. Kazdopadne sem ted s jednim clovickem v kontaktu ktery mi na dalku radi kvuli diagnostice za jizdy. Chyby DTC zadne nemam ale ukazuje to jakesi misfire coz muze prej byt problem jak se zapalovanim tak cidlo kliky nebo cidlo klepani. Ale jelikoz mam pouze BT ELM327 tak to neni tak presne jako pres kabel. Ani nevim kde to cidlo klepani presne je. A doufam ze ne nekde uprostred a musi se rozebrat cely vrsek pro jeho pristup. Objednal jsem svicky Motorcraft a zkusim vymenit civku jeste nez zacnu resit zbytek. Uz mi z toho hrabe skoro :bebng:
Fiat Marea combi 1,6 1999 ----------2006-2009
MK3 2,0 TDCI 85kw 2002 -----------2009-2010
Saab 9-3 2.0i 1999 LPG STAG 300 ---2010-2013
MK3 2,5 V6 2006 Titanium LPG BRC---2013-2015
MK3 2,0 TDCI 96kw 2002

Uživatelský avatar
kimanek1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 88
Registrován: 05.01.2013 17:42
Bydliště: Most,Klasterec nad Ohri

Re: V6 2,5 Netahne!!

Příspěvek od kimanek1 » 07.03.2014 18:21

Zdravim opet vsechny Fordaky Po prosincovem blazinci a nemilych situacich ktere se staly jsem opet zacal resit muj problem. Chtel jsem mit pres zimu klid a myslet take na neco jineho.

Dnesek byl pokusem v patrani a sem o krok bliz i kdyz z rozporuplnymi pocity.

Nechal jsem si zmerit vykon motoru na motorove brzde i jedne zname firmy na mereni vykonu.

Vysledek necekanej.......z papirovych 125 kW namerili 125,6 kW........

Tak ted nevim zda se radovat nebo nebo zpochybnovat vysledek mereni?!

Ale zeptam se jako blbec........je mozny mit spravnej vykon s tim ze auto ma nizkou maximalku a spatne zrychleni????????

Logicky me napadaji jen dve moznosti........1. Vaha LPG soustavy + ridic 105kg+LPG v nadrzi dela nejakych mozna pres 200 kg. To by na zrychleni uz mohlo mit vliv.

A nebo ze IMRC modul na sestej kvalt neotevre kratky sani z duvodu ze pres onech spinacich 3500 ot/min to leze pomalu tak proste nesepne.

Na obrazku jsou dva udaje,jeden z testu na benzin a druhy LPG,rozdil 4kW coz pry ujde. Diky za nazory
Přílohy
2014307163501.jpg
Fiat Marea combi 1,6 1999 ----------2006-2009
MK3 2,0 TDCI 85kw 2002 -----------2009-2010
Saab 9-3 2.0i 1999 LPG STAG 300 ---2010-2013
MK3 2,5 V6 2006 Titanium LPG BRC---2013-2015
MK3 2,0 TDCI 96kw 2002

zeli
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1001
Registrován: 08.01.2011 14:59

Re: V6 2,5 Netahne!!

Příspěvek od zeli » 07.03.2014 23:57

Krivka prakticky ukazkova.
Maximalka se nejezdi na sestku, ale na petku.
Zrychleni mas kolik ze se ti nezda? Jestli mas kombajn, tak to bude o trochu horsi.
je: Ford Mondeo kombi, 2.5 V6, 2004, zlata metaliza
byl: Ford Mondeo kombi, 1.8 SCi, 2004, modra ink metaliza

krenda
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2664
Registrován: 25.12.2011 16:56
Bydliště: Novojičínsko

Re: V6 2,5 Netahne!!

Příspěvek od krenda » 08.03.2014 00:17

Maximálka se dá i na šestku :wink: Já měl 230km/h na šestku a ještě to chtělo jet, ale musel jsem brzdit kvůli provozu :roll:

Graf je krásnej, jen škoda, že se u měření výkonu neudává v jakém čase motor toho výkonu dosáhl...
I IMRC jde na něm krásně vidět kdy sepne a otevře sání (ten propad křivek kolem 3500 ot/min)

Když jsem si měřil já tlaky, tak jsem měl 14.5 na všech válcích.

A tu škrticí klapu už jsi nějak vyřešil?
je: Ford Focus, 09/2020, hatchback, 2.3 ecoboost, 228kW, ST
bylo: Ford Mondeo, 09/2013, kombi, 2.0 SCTi 202,3kW, Titanium S
bylo: Ford Mondeo, 10/2005, liftback, 2.5 V6, Trend SE, LPG Elpigaz
bylo: Ford Escort, 08/1995, kombi, 1.6 16V, GHIA, LPG Elpigaz

Uživatelský avatar
kimanek1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 88
Registrován: 05.01.2013 17:42
Bydliště: Most,Klasterec nad Ohri

Re: V6 2,5 Netahne!!

Příspěvek od kimanek1 » 08.03.2014 08:30

Zrychleni z 0-100 mam 11-12 s......kdyby aspon tech 9,5 .....ale to je jedno,11 mi prijde hodne.
A skrtici klapku sem kontroloval vizuelne.....je uplne cista a otevira jak ma.
Takze podle grafu se da rict ze auto je v poradku a jeho dynamika je slabsi kvuli vaze auta??
Mozna vyjezdit LPG a nejakyho ridice co ma 30kg i s posteli at to testne on :mrgreen:
Fiat Marea combi 1,6 1999 ----------2006-2009
MK3 2,0 TDCI 85kw 2002 -----------2009-2010
Saab 9-3 2.0i 1999 LPG STAG 300 ---2010-2013
MK3 2,5 V6 2006 Titanium LPG BRC---2013-2015
MK3 2,0 TDCI 96kw 2002

krenda
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2664
Registrován: 25.12.2011 16:56
Bydliště: Novojičínsko

Re: V6 2,5 Netahne!!

Příspěvek od krenda » 08.03.2014 11:10

Váha LPG ti neudělá 3s navíc při zrychlení... Mám taky LPG a zrychlení mám v pořádku :wink:
Psal jsi, že ti diagnostika neukazuje zcela otevřenou škrticí klapu. Ona se může mechanicky otevřít v pořádku, ale pokud TPS (potenciometr škrticí klapy) nedá ŘJ správný údaj o poloze otevření, tak to bude špatně chystat směs.
je: Ford Focus, 09/2020, hatchback, 2.3 ecoboost, 228kW, ST
bylo: Ford Mondeo, 09/2013, kombi, 2.0 SCTi 202,3kW, Titanium S
bylo: Ford Mondeo, 10/2005, liftback, 2.5 V6, Trend SE, LPG Elpigaz
bylo: Ford Escort, 08/1995, kombi, 1.6 16V, GHIA, LPG Elpigaz

Uživatelský avatar
kimanek1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 88
Registrován: 05.01.2013 17:42
Bydliště: Most,Klasterec nad Ohri

Re: V6 2,5 Netahne!!

Příspěvek od kimanek1 » 08.03.2014 14:24

no ale kdyby byla spatna smes tak nemam vykon v poradku ne???!
Fiat Marea combi 1,6 1999 ----------2006-2009
MK3 2,0 TDCI 85kw 2002 -----------2009-2010
Saab 9-3 2.0i 1999 LPG STAG 300 ---2010-2013
MK3 2,5 V6 2006 Titanium LPG BRC---2013-2015
MK3 2,0 TDCI 96kw 2002

Odpovědět

Zpět na „motor - mondeo mk3 benzín“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů