DPF (filtr pevných částic)

Odpovědět
Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24583
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: životnost Filtru pevných částic

Příspěvek od ZaQik » 20.11.2014 22:39

jde na rozrezani ... je moc plnej
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: životnost Filtru pevných částic

Příspěvek od vita_k » 20.11.2014 22:51

Jestli to hlasi, ze je nizka teplota katalyzatoru a nekeca, tak je mozne ze je katalyzator uz dead a nafta v nem uz nehori a tim padem nespali saze v DPF. Ucpe se a je v nouzaku.

Nedavno o tom tu byl clanek myslim od Nicca. Bylo to pekne popsane.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24583
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: životnost Filtru pevných částic

Příspěvek od ZaQik » 20.11.2014 22:55

jenze to vypalovani zacne a 5 minut bezi ... a pak skonci ... kdyby byl katalyzator KO, tak b to ani nebezelo
(ja tomu moc nerozumim :oops: )
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

ica
Nováček
Nováček
Příspěvky: 117
Registrován: 03.02.2010 22:19
Bydliště: BA - SK

Re: životnost Filtru pevných částic

Příspěvek od ica » 21.11.2014 10:40

aky diff tlak ukazuje diag na volnobehu a 3000 ot ?

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19253
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: životnost Filtru pevných částic

Příspěvek od foki » 21.11.2014 11:22

ica píše:aky diff tlak ukazuje diag na volnobehu a 3000 ot ?

neni nahodou u euro 5 uz jen procentuelni zaneseni ?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

ica
Nováček
Nováček
Příspěvky: 117
Registrován: 03.02.2010 22:19
Bydliště: BA - SK

Re: životnost Filtru pevných částic

Příspěvek od ica » 21.11.2014 15:38

no ano je tam toho pomenej , ale diff tlak tam stale je aj ked vo Voltoch

Uživatelský avatar
zdenek34
Junior
Junior
Příspěvky: 218
Registrován: 14.03.2010 16:27
Bydliště: Jeseník

Re: životnost Filtru pevných částic

Příspěvek od zdenek34 » 25.01.2015 17:53

Takže jestli jsem to po přečtení vlákna pochopil správně tak u 2.0 TDCi 103 a 120 kW s Euro 5 nehrozí ředění oleje naftou a s tím spojené problémy?
Je - S-Max 2.0 TDCi, 120 kW, 2/2011 Ice White
Byl - S-Max 1.8 TDCi, 92 kW, 2/2009 Black Panther Obrázek
Bylo - Mondeo 2.0 TDCI kombi, 96 kW, 6/2005 Obrázek

Uživatelský avatar
venca.mar.
Junior
Junior
Příspěvky: 477
Registrován: 03.05.2011 14:10
Bydliště: Plzeň

Re: životnost Filtru pevných částic

Příspěvek od venca.mar. » 25.01.2015 18:00

Vím že to se moc nepatří,ale známému v práci se zanesl na Suzuki SX4 za 7 let (50000 km).Jezdí jen po městě.V jednom servisu mu udělaly proplach a má průchodnost zpět 98%.Platil 3000 Kč.Auto jezdí jak nový.
Je Ford Focus ST MK4 Performance 2019,2,3 EB,206Kw (Revo Stage1),performance blue. Byl Ford Focus Titanium 2008, 1.6L Duratec 16V PFI (100PS) Sigma, Šedá Sea Grey. Galerie - Můj šedivák

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: životnost Filtru pevných částic

Příspěvek od vita_k » 25.01.2015 19:55

Nekde o proplachovani se tu psalo, ze to ma maly vyznam. Bylo to oskenovane ze sveta motoru. Skoda, ze nevim kde.

edit clanek dole - prej proplachovat nee:
http://www.advanpure.cz/article.aspx?id=6
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: životnost Filtru pevných částic

Příspěvek od V12 » 03.02.2015 13:39

Velmi zaujimave citanie :palec_nahoru:

venca.mar. :
Ja viem o jednom Megane 1.5dCI pouzivaneho vyhradne v meste a jeho blizkom okoli, filter upchaty po 30k km, podarilo sa ho este zachranit regeneraciou, zasvinil sa ale po dalsich 10k a musel na vymenu. Majitelka auta sa stale sudi s predajcom, jeden sud uz prehrala, odvolala sa a tlaci to dalej. Za prachy, co strcila pravnikom by uz mala na druhe auto...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
kiblik
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 540
Registrován: 01.05.2012 14:57
Bydliště: CR

Re: DPF (filtr pevných částic)

Příspěvek od kiblik » 06.02.2015 09:17

Takze, ktere systemy jsou u Mondeo MK4 s EURO4 a EURO5?
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba :D
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km

Uživatelský avatar
kiblik
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 540
Registrován: 01.05.2012 14:57
Bydliště: CR

Re: životnost Filtru pevných částic

Příspěvek od kiblik » 06.02.2015 09:38

Je u MK4 euro 5 DPFko sdruzene s KATALIZATOREM v jednom obalu nebo jsou delene?
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba :D
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19253
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF (filtr pevných částic)

Příspěvek od foki » 10.02.2015 14:49

podle katalogu delene
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24583
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: DPF (filtr pevných částic)

Příspěvek od ZaQik » 10.02.2015 15:13

vyriznuto a upraven fw ridici jednotky ... plus na palubce listecek: nejezdit do B.R.D.
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Uživatelský avatar
kiblik
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 540
Registrován: 01.05.2012 14:57
Bydliště: CR

Re: DPF (filtr pevných částic)

Příspěvek od kiblik » 10.02.2015 22:00

Zaqik: ty to umis opravit na bez DPF?
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba :D
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km

Odpovědět

Zpět na „motor - mondeo mk4 diesel“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů