Re: sháním ke koupi FOFOI
Napsal: 18.07.2012 17:17
Věříme, že zde najdete, co hledáte.
https://www.ford-focus.cz/forum/
Hlavně ta koroze, v dnešni době i stáří, od toho 2002 to je max 10let staré auto, navíc, před Fl mají horší přední světlomety a další drobné věci. Mondeo taky neni špatná volba, záleží co se druhému líbí.anii píše:pzi: Děkuju, 2,0 byl první, po kterém jsem koukala ... z jakého důvodu nekoukat po předfaceliftové verzi?
uz je asi pryc nebo inzerat neexistuje.Pekny kousky se na trhu moc neohrejou a jsou hned prodanyklara píše:a co tedy říkáte na tuto? vím že to vypadá hodně idilicky![]()
http://www.sauto.cz/osobni/detail/ford/ ... oFrom=list
jestli ma byt auto na sviznejsi jizdu tak na nejakou 1.6 zapomen tu kdyz budes honit bude zrat jak dvoulitr se kterym si uzijes mnohem vice zabavy.Mozna kdyby se vyskytla nejaka TOP za slusny penize daly by se ty koniky ozelit.K te korozi: muj kachlac ma najeto 4roky Spanelsko a 4,5 u nas a spodek jako novy,jen dvere a prahy "kvety" do pul cm takze myslim ze nez odejde kastle mas uz v aute treti motoranii píše:...
Vše, v dobrém, já taky tak někdy jezdím.anii píše:No ano, tak by to mělo býtTaky jsem psala, pokud je to možné
Radu ohledně motoru máš taky?
Jinak čekala jsem takovou reakci, čekám jich ještě několik, tak to prostě na fórech chodíPřesto však věřím, že někdo dokáže zodpovědět i můj dotaz, po jakém motoru sáhnout, když chci, když situace dovolí, jet svižněji
petulak: Jinak obdiv za tvůj názor, ještě že všichni nosí stejné boty, aby se to mohlo strčit do jednoho šuplíku
Edit: álebo tato odpověď znamená, že žádný z motorů Fofo neumožňuje jízdu nad 130 bez znatelných ztrát kytiček? Já nevím totiž, co si z tvé odpovědi vzít, byla vůbec mířená na můj dotaz?:-) Nevypadá to..
A pěkný pozdrav, petulak, taky zdravim, jen toho zelenýho smajlíka vynechám, aby jsi se neurazil
Ked jazdim plynulo v zmysle predpisov beznym sposobom, spotreba 7.5 az 7.6 na sto. Ked ho po dialnici prehanam 160 - 180 a pri kazdom rozjazde blika kontrola trakcie, zakruty vyberam s piskajucimi gumami, vylezie to na 9/100. Ked k tomu vsetkemu pridam par WRC etap v style Blocka a Loeba na trojke a 6000 otackach, vylezie to aj na 12. To je ale extrem. Teraz po zmene pumpy mi spotreba klesla na nejakych 7.2/100 bez toho, aby som si na nu nejak specialne daval pozor. Zatial je taka nizka po zmene paliva zo Shell na Slovnaft prikratko na to, aby som z toho robil nejake zavery.anii píše: A je tu někdo, kdo nejezdí na spotřebu, ale jezdí?:-) Nejlépe v tom 2,0? Jakých hodnot on dosahuje?
chudak chrochta a pak se divis ze se sypalV12 píše:Takto obcas vyzeralo moje predosle auto po WRC etapach - mozes si z toho urobit nazor, ako som jazdil![]()
Rezervu nemám taky použitou, je tam origo, interier opět v pohodě. A mám přes 235 tis. km, takže stočením na 83 tis. a historkou, že jsem auto koupil od důchodce, který najel nula nula nic... Lidi věří tomu, čemu chtějí věřitNicco píše: Ved to nema ani zahrdzaveny kryt na zvodoch. Rezerva nepouzita, interier neposkrabany. Ak nemenili motor za zanovny a neprestriekali cele auto, tak by som tomu veril. Samozrejme chce to vidiet nazivo. Cena je primerana veku. Uz vylagrovane FII atakuju 100tisic Kc. Obcas sa podari kupit takyto skvost, napriklad tu niekto kupil FII 2.0d 50tkm nejaky 4rocny. Sused ma novu benzinovu Octaviu uz 2 roky a ked sa na nej previezol viac ako 5 krat, tak zlozim clenstvo na tomto fore.
Ac1D píše:uz je asi pryc nebo inzerat neexistuje.Pekny kousky se na trhu moc neohrejou a jsou hned prodanyklara píše:a co tedy říkáte na tuto? vím že to vypadá hodně idilicky![]()
http://www.sauto.cz/osobni/detail/ford/ ... oFrom=list![]()
jestli ma byt auto na sviznejsi jizdu tak na nejakou 1.6 zapomen tu kdyz budes honit bude zrat jak dvoulitr se kterym si uzijes mnohem vice zabavy.Mozna kdyby se vyskytla nejaka TOP za slusny penize daly by se ty koniky ozelit.K te korozi: muj kachlac ma najeto 4roky Spanelsko a 4,5 u nas a spodek jako novy,jen dvere a prahy "kvety" do pul cm takze myslim ze nez odejde kastle mas uz v aute treti motoranii píše:...
1,8 si veme podstatě to samé jako 2,0 , takže 2litr udělá víc muziky za stejnou spotřebu, jinak ty motory mají hodně společného, na pohled jsou úplně stejné, jen mají jinou převodovku.anii píše:No, vzhledem k tomu, že každé druhé auto v čr je po důchodci, garážované, servisované, tak myslím, že už tomu lidi nevěří![]()
U nás se říkává "oko vidí, oko není pí*a" ...
Měli jsme Scorpio s 600tis km (v podstatě stále máme) a byl na tom o poznání lépe, než druhé Scorpio s 240tis... V téhle době už se snad na údaj o počtu najetých km ani hrát nemůže
...
Jinak 1,8 je od 2,0 tak daleko, nebo moc žere, nebo proč o tom se mi nikdo nezmínil?:-)
235 vs 83 spozna kadejaky zakladny odbornik, samozrejme najlepsie v reale, nie cez foto.Eidž píše:Rezervu nemám taky použitou, je tam origo, interier opět v pohodě. A mám přes 235 tis. km, takže stočením na 83 tis. a historkou, že jsem auto koupil od důchodce, který najel nula nula nic... Lidi věří tomu, čemu chtějí věřitNicco píše: Ved to nema ani zahrdzaveny kryt na zvodoch. Rezerva nepouzita, interier neposkrabany. Ak nemenili motor za zanovny a neprestriekali cele auto, tak by som tomu veril. Samozrejme chce to vidiet nazivo. Cena je primerana veku. Uz vylagrovane FII atakuju 100tisic Kc. Obcas sa podari kupit takyto skvost, napriklad tu niekto kupil FII 2.0d 50tkm nejaky 4rocny. Sused ma novu benzinovu Octaviu uz 2 roky a ked sa na nej previezol viac ako 5 krat, tak zlozim clenstvo na tomto fore.![]()
![]()
![]()