Při řazení neklesají otáčky
- Diabolic
- Nováček
- Příspěvky: 156
- Registrován: 29.01.2010 17:03
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Při řazení neklesají otáčky
Chapu to dobre ze tu klapku otocim tim ,,briskem'' (silnejsi casti) k tomu nadoru (vystupku). Potom je totiz pri plne otevrene klapce nahore mensi prumer a to taky neni nejidealnejsi. Vazne je lepsi dat dovnou a odbrousit to teda.Ale je pravda ze kdyz to otocim tak to reaguje perfektne rychle na plyn odspodu.
Ford Focus MkI 3dv., aquamarine frost, r.v. 1999, 2.0l 16V Zetec, kit sání K&N, výfuk Catback Jap Speed, podvozek Eibach Pro-kit
-
- Nováček
- Příspěvky: 174
- Registrován: 05.06.2012 23:03
- Bydliště: Hodonín
Re: Při řazení neklesají otáčky
Rovná je určitě lepší,ale i tak je o mnoho lepší.
Ford focus 1,8 combi 1999
Ford mondeo 2,0 Tdci 2007 103kw
Ford mondeo 2,0 Tdci 2007 103kw
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Při řazení neklesají otáčky
Tak Danousi....co ta moje uprava?..jeste ti to funguje? ..ted je to parada ne? se to ted chova normalne ze jo?
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Při řazení neklesají otáčky
to Diabolic: ...no to je jasny ze to ted bude reagovat lepe....ja osobne ani nebudu ty nadory odstranovat...to radsi sezenu jine teleso klapky
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- Diabolic
- Nováček
- Příspěvky: 156
- Registrován: 29.01.2010 17:03
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Při řazení neklesají otáčky
koupil sem ten epoxid ale jeste si to rozmyslim a uz mam i matros na ten volnobeznak tak ty diry co tady popisujete zkusim taky,protoze ty otacky sou lepsi ale jeste by to neco chtelo a ty tam mas tu klapku rovnou? - Vitr73 jo a jeste ste tady nekdo psali neco u zacpani odvetrani? sezenu si na tenhle pokus jeste jednu klapku nejspis a kamos me vyroby tu rovnou tak pak dam vedet jak to dopadlo.Teeeda resim ted na aute uplne jiny veci ale tohle me od vcerejska vrtalo hlavou tak sem se toho nak chytl no zkusit se ma vsechno.
Ford Focus MkI 3dv., aquamarine frost, r.v. 1999, 2.0l 16V Zetec, kit sání K&N, výfuk Catback Jap Speed, podvozek Eibach Pro-kit
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Při řazení neklesají otáčky
nemam rovnou...jen jsem ji otocil
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- Diabolic
- Nováček
- Příspěvky: 156
- Registrován: 29.01.2010 17:03
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Při řazení neklesají otáčky
ok ja sem to vcera udelal taky,co ste napachali s tim odvetranim?nebo uz jen stacilo podlozit ten volnobeznak?jinak nasel sem 65mm klapku ale cena je skoro 11tis
Ford Focus MkI 3dv., aquamarine frost, r.v. 1999, 2.0l 16V Zetec, kit sání K&N, výfuk Catback Jap Speed, podvozek Eibach Pro-kit
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Při řazení neklesají otáčky
jj stacilo jen podlozit volnobezak podlozkou s mensima dirama
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- Diabolic
- Nováček
- Příspěvky: 156
- Registrován: 29.01.2010 17:03
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Při řazení neklesají otáčky
Dobry tak to jeste spacham,myslel sem nejdriv ze je to cely blbost a radsi do toho nebudu zasahovat,ale kdyz vidim ze to jde vyresit,tak to zkusim,tak dik za tenhle poznatek..!
Ford Focus MkI 3dv., aquamarine frost, r.v. 1999, 2.0l 16V Zetec, kit sání K&N, výfuk Catback Jap Speed, podvozek Eibach Pro-kit
- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: Při řazení neklesají otáčky
..no taky jsem si myslel ze s tim nejde nic udelat a takhle se to bude chovat nez to radsi prodam...ale badanim s kamaradem se to podarilo.....no uznej sam...takova automobilka a tohle tam naprogramujou....des a bes
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- Diabolic
- Nováček
- Příspěvky: 156
- Registrován: 29.01.2010 17:03
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Při řazení neklesají otáčky
Ja vim ale i tak to za nic nevymenim jezdi to paradne,mam uz 206000km a pohodicka bez vetsich oprav,jo a s puvodni spojkou
Ford Focus MkI 3dv., aquamarine frost, r.v. 1999, 2.0l 16V Zetec, kit sání K&N, výfuk Catback Jap Speed, podvozek Eibach Pro-kit
- Danous
- Nováček
- Příspěvky: 139
- Registrován: 24.05.2012 20:57
- Bydliště: Železný Brod
Re: Při řazení neklesají otáčky
vitr73:
Všem co měněj volnoběžný ventily jeden za druhým nebo se jen vztekaj s chováním motoru, tak
vitr73 nad tim dokázal vyzrát, konečně se to chová jako auto!
Dodělám si redukci pod ventil, vyčistím to, otočím klapku a věřim že bude pokoj definitivně + dááleko lepší reakce na plyn, už se těšim
Všem co měněj volnoběžný ventily jeden za druhým nebo se jen vztekaj s chováním motoru, tak
vitr73 nad tim dokázal vyzrát, konečně se to chová jako auto!
Dodělám si redukci pod ventil, vyčistím to, otočím klapku a věřim že bude pokoj definitivně + dááleko lepší reakce na plyn, už se těšim
>>EX Focus 2.0 16V Zetec neklidná bestie
>>EX Focus 1.8 16V Zetec
>>EX Focus 1.8 16V Zetec
- Diabolic
- Nováček
- Příspěvky: 156
- Registrován: 29.01.2010 17:03
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Při řazení neklesají otáčky
ja tam stejne prdnu tu rovnou,jen tam mozna necham ten vybezek,myslim ze to bude jeste o dost lepsi
Ford Focus MkI 3dv., aquamarine frost, r.v. 1999, 2.0l 16V Zetec, kit sání K&N, výfuk Catback Jap Speed, podvozek Eibach Pro-kit
- Diabolic
- Nováček
- Příspěvky: 156
- Registrován: 29.01.2010 17:03
- Bydliště: Brno-venkov
Re: Při řazení neklesají otáčky
jo a Fulda psal ze nemusel stelovat doraz,to ja jo,nekolik otacek,zastavovalo se to o klapku a ne o doraz,protoze kdyz sem ju otocil a pustil tak se hrany opiraly o stenu (teleso) jestli me rozumite,ale po serizeni ok jen na to davat bacha
Ford Focus MkI 3dv., aquamarine frost, r.v. 1999, 2.0l 16V Zetec, kit sání K&N, výfuk Catback Jap Speed, podvozek Eibach Pro-kit
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 651
- Registrován: 18.09.2008 22:13
- Bydliště: Plzeň
Re: Při řazení neklesají otáčky
Já jsem jen s otočenou klapkou(jinak sání bez úprav) jezdil asi rok, pomohlo to hodně na padání otáček(plus lepší odezva na plyn), ale stejně to nebylo ideální a otáčky i tak občas padaly pomalu nebo visely.
Teď jsem to vzal z gruntu a klapku jsem dal rovnou, taky vyplnil epoxidem zvenku tu výduť v sání a zevnitř odbrousil. Kanálek voln.ventilu jsem zalil epoxidem(ani ne centimetr vrstva) a vyvrtal do něj 5mm díru. Nechtěl jsem totiž dělat podložku pod ventil, protože je k němu debilní přístup, to zalití je o dost jednodušší a dá se případně ladit velikost otvoru mnohem snadněji.
Teď jsem to vzal z gruntu a klapku jsem dal rovnou, taky vyplnil epoxidem zvenku tu výduť v sání a zevnitř odbrousil. Kanálek voln.ventilu jsem zalil epoxidem(ani ne centimetr vrstva) a vyvrtal do něj 5mm díru. Nechtěl jsem totiž dělat podložku pod ventil, protože je k němu debilní přístup, to zalití je o dost jednodušší a dá se případně ladit velikost otvoru mnohem snadněji.
Ford Focus 2.0i/16V, Ghia, 2004
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů