hojan73 -pokial sa ti stale dokola spina a rozpina spojka kompresoru tak mas malo cladiacej zmesi,viem ,ze si ju plnil ale pokial mas nefunkcnu saharu tak si ju pustanim klimy vytlacil hadicami von.
Mal som tiez problemy z klimou hned po kupe auta,po doplneni chladiva sa kompresor nerozbehol,vymenil som ho za starsi a fungoval ako ma,lenze po cca 1000km uz znova nechladil zacal len spinat a rozpinat,nasledovalo znovudoplnenie klimy a nasledne zistenie,ze mam nefunkcnu saharu,konkretne mrtvu riadiacu jednotku,bolo mi povedane,ze ked klimu pustim bez sahary tak jedine za jazdy lebo bez chladenia tam vznika velky tlak a hrozi roztrhnutie potrubia alebo hadic(za jazdy sa chladi) a unik chladiva.
po rozhovore z servisakom som sa dozvedel nasledovne:
pokial nejde kompresor: pricina - zadrety,malo chladiva,zodrata spojka
pokial nezopne sahara: pricina -malo chladiva,zle tlakove cidlo chladiacej sustavy (umiestnene u plniaceho ventylu klimy-dava pokyn RJ sahary),odpisana RJ , odpisany motor ventylatora
sorry za roman ale snad to niekomu pomoze pri hladani chyb
