Napsal: 24.01.2007 07:29
				
				Budme rozumni! To nema cenu, invektivy nepomuzou. Kdyz si nekdo zrejme ani neprocte diskusi, asi nema snahu pochopit...
			Věříme, že zde najdete, co hledáte.
https://www.ford-focus.cz/forum/
pp neukáže nulu ale motorem při jízdě ze svahu otáčí hmotnost automobilu a jeho setrvačná sílaFII píše:Asi dobře nechápu, ale to si myslíš že motor z kopce se točí bez dodávky benzínu? A ještě k tomu když máš mnohem vyšší otáčky než volnoběh? Samozřejmě že to musí žrát víc, tolikrát kolik je násobek volnoběžných otáček, protože menší spotřeba než na volnoběh být nemůže viz to popsal Feirece výše. Proto píšu o té spojce, každý si to může vyzkoušet že motor i při zařazené rychlosti z kopce stále běží, a bez benzínu by to asi nešlo. Celá diskuse byla o tom, že tady lidi myslí když jim ukáže pp nulu tak, že jezdí zadarmo což je blbost.Ahmed píše:"zkuste si zmačkout spojku a uvidíte že běží" To je hlaska tisiciletiTo si myslis, ze jako ma neco ten motor vypnout a kdyz zmacknes spojku, tak maji byt otacky 0??? Jak bys potom brzdil a tocil volantem bez posilovacu? Motor udrzuje porad volnobezne otacky kolem cca 800ot./min, takze kdyz zmacknes spojku, tak motor okamzite zacne cucat palivo a bezi porad a stale. Pri podrazovani z kopce jak tady nekdo psal, se cca do 1300 ot. zadne palivo nedavkuje, tim padem motor nic nezere, potom se zacina pomalu davkovat palivo a kdyz otacky klesnou k volnobeznym, tak to zacina pridavat vice, aby to nezdechlo.
 proto je spotřeba nižší než při volnoběžných otáčkách. čistě teoreticky bys nepotřeboval při brzdění motorem žádné palivo
 proto je spotřeba nižší než při volnoběžných otáčkách. čistě teoreticky bys nepotřeboval při brzdění motorem žádné palivo   servo, vodní pumpa a ostatní přístroje jsou hnané ne palivem ale ozubeným, nebo klínovým řemenem. Jediný motor, který potřebuje palivo i v tomto stavu je dvoutakt, pokud je mazán směsí
 servo, vodní pumpa a ostatní přístroje jsou hnané ne palivem ale ozubeným, nebo klínovým řemenem. Jediný motor, který potřebuje palivo i v tomto stavu je dvoutakt, pokud je mazán směsí  

... ale ukaze, snima data o dodavce paliva z RJ a pokud nedodava, ukaze nulu.Obake píše:pp neukáže nulu
Proto take auta s dvoutaktem mazanym smesi mivaji volnobezku.Obake píše:Jediný motor, který potřebuje palivo i v tomto stavu je dvoutakt, pokud je mazán směsí
Ty take pri brzdeni obvykle cpou proud do brzdovych odporu, kde se meni v teplo. (Ty nejmodernejsi mozna umi proud vracet do site, coz neni jednoduchy problem. Ovsem u trifazovych lokomotiv Ganz-Kando to inzenyr Kalmar Kando mel vyresene uz pred 2. svetovou valkou.)Obake píše:je to stejné jako elektromotory u lokomotiv když se při brzdění přepnou do generátorového režimu
 já strojvůdce
 já strojvůdce   a s tou volnoběžkou máš pravdu, měl jsem asi 6 letr Warta
 a s tou volnoběžkou máš pravdu, měl jsem asi 6 letr Warta   a s tím PP se na mě nezlob, nemám to v autě a pokud ano, tak jsem ho neviděl
 a s tím PP se na mě nezlob, nemám to v autě a pokud ano, tak jsem ho neviděl  
 pokud to není možné stále pálíme proud v odpornících
 pokud to není možné stále pálíme proud v odpornících  
 )
 )  
 
   
   váhu máme taky, ale ta nerekuperuje, ale váží
 váhu máme taky, ale ta nerekuperuje, ale váží   hlavně tramvajové tratě nemají tak dlouhá klesání, tedy většina
 hlavně tramvajové tratě nemají tak dlouhá klesání, tedy většina   také se brzdí z podstatně menších rychlostí
 také se brzdí z podstatně menších rychlostí  
 Radeji vsak pokracujme prosterdnictvim SZ.
 Radeji vsak pokracujme prosterdnictvim SZ. 
   
   
 
 Spojku můžeš mačkat kdikoli,a motor by měl jít v nezměněných ( volnoběžných) otáčkách vždy.Ono to skutečně uzavře přívod paliva a benzín to nežere. JENŽE...Otáčky motoru musí bejt nad hrací cca 1500-2000 ot/min. (přesné otáčky u fofo nevim) V okamžiku poklesu otáček pod tuto hranici,se začíná opět palivo vstřikovat do válců.To znamená,že to nepoznáme tim že sešlápneme spojku a ono to poběží.
  Spojku můžeš mačkat kdikoli,a motor by měl jít v nezměněných ( volnoběžných) otáčkách vždy.Ono to skutečně uzavře přívod paliva a benzín to nežere. JENŽE...Otáčky motoru musí bejt nad hrací cca 1500-2000 ot/min. (přesné otáčky u fofo nevim) V okamžiku poklesu otáček pod tuto hranici,se začíná opět palivo vstřikovat do válců.To znamená,že to nepoznáme tim že sešlápneme spojku a ono to poběží.   Jak už jsem tu někde psal,je to na každém z nás jak jezdí,a v otázce nějaké úspory věc názoru.(Ušetřit benzín, nebo motor, nebo brzdy? 100 lidí 100 názorů)
  Jak už jsem tu někde psal,je to na každém z nás jak jezdí,a v otázce nějaké úspory věc názoru.(Ušetřit benzín, nebo motor, nebo brzdy? 100 lidí 100 názorů)  
 
   
   Ale auto vůbec nerágovalo na sešlápnutí plynového pedálu,ani to necuko. Nebyla tam ani kapka benzínu!!!!!!!!!!  Dokud jsem podřazoval(aby se motor neudusil když byli otáčky moc nízko) vše normálně fungovalo a já se doplížil na místo kde bylo bezpečný zastavit. Tam jsem vymáčkl spojku a zabrzdil. V tom okamžiku(po vyšlápnutí spojky) se motor vypnul!!! (sám)
  Ale auto vůbec nerágovalo na sešlápnutí plynového pedálu,ani to necuko. Nebyla tam ani kapka benzínu!!!!!!!!!!  Dokud jsem podřazoval(aby se motor neudusil když byli otáčky moc nízko) vše normálně fungovalo a já se doplížil na místo kde bylo bezpečný zastavit. Tam jsem vymáčkl spojku a zabrzdil. V tom okamžiku(po vyšlápnutí spojky) se motor vypnul!!! (sám)  
   A už jsem ho nenaastartoval
   A už jsem ho nenaastartoval  dokud jsem nedolil palivo
   dokud jsem nedolil palivo  
  
   tudíš šetříš!!!!!!!!
  tudíš šetříš!!!!!!!!    
  
  
Zaujimave,kam az prisla tato debata.....Bery píše:Jednou(mno vono to už bylo víckrát) se mi stalo že mi došel benzín(jel jsem zrovna okolo stovky). Vše fungovalo(posilovač brzd,volantu,svetla,a motor byl nastartovanej)

Ale auto vůbec nerágovalo na sešlápnutí plynového pedálu,ani to necuko. Nebyla tam ani kapka benzínu!!!!!!!!!! Dokud jsem podřazoval(aby se motor neudusil když byli otáčky moc nízko) vše normálně fungovalo a já se doplížil na místo kde bylo bezpečný zastavit. Tam jsem vymáčkl spojku a zabrzdil. V tom okamžiku(po vyšlápnutí spojky) se motor vypnul!!! (sám)

A už jsem ho nenaastartoval
dokud jsem nedolil palivo

Takže závěr je že když jedeš se zařazenou rychlostí a nemáš sešláplej plyn, tak to nepotřebuje benzín
tudíš šetříš!!!!!!!!

Problém je vyřešen, můžem jít domů
 
   
   
  
   
   
   
  
   
  
 KTO MA PRAVDU
  KTO MA PRAVDU  
  