Celý jsem to tu nečetl a tak reaguju na diskusi na první straně kde se řeší motorizace...
Všechno má svoje plusy i mínusy!
TDDi 85kw sice schroupe "všechno", ale kolem 250.000 km dojde na vstřikovací čerpadlo. Má ale i jiný mouchy, kdyby ne, nenacpal bych do něj na začátku tolik peněz. A těch peněz bylo víc než za nějaký vstřiky na Ci-čko, to by byla pro mně prkotina kdyby to měla být jediná investice. Ale jsem spokojen, nestěžuju si.
TDDi 66kw platí to samé, jen to prostě znateně míň jede, ale to se dá vyřešit např. chipem a můžu vám říct, že nachipovanou 66ti kw verzi nedáte ani s pětaosmdesátkou

Vyzkoušeno, ověřeno. Tady je zase otázka toho, že hromada lidí bude říkat, že chip zkrátí životnost motoru, ale když není člověk bezohlednej magor co nemá k autu vztah, tak je to blábol.
TDCi je sice náchylnější právě na ty všude zmiňovaný vstřiky, ale taky to neznamená, že je musíš nutně nechat udělat, máš to pade na pade a při koupi prostě jen musíš počítat s tím, že MOŽNÁ dáš nějaký ty peníze za repas. Co se týče ostatních věcí jako je setrvák, turbo nebo EGR, tak to tě ve výběru motorizace rozptylovat nemusí, protože to zkrátka mají všechny nafty a setrvák dokonce i benzíny. Závěr: Neboj se toho. S TDCi se líp svezeš, užiješ si určitě lepší akceleraci v nižších otáčkách než u Di-čka a pravděpodobně budeš mít novější model, což sebou nese hezčí vzhled auta a i lepší možnou vybavenost + možnost 6ti° převodovky
2.0i doporučuji pokud jsi na benzíňáky zvyklej, pokud jezdíš z naftou, bude se ti zdát, že to nejede, ale jde jen o to se s tím sžít. Když si dáš pozor na konstrukční chybu sání, která je na fóru dostatečně popsaná, tak budeš vysmátej a myslím že nic jinýho nebudeš muset už ani řešit.
1.8i bych určitě neoznačil za lenocha, tak jako to dělá většina těch, co tenhle motor nemají. Zajímalo by mně, kolik lidí z těch co tohle tvrdí se v autě s tímto motorem opravdu svezlo nebo ještě lépe tohle auto řidili

Já jsem byl velice mile překvapen oproti mým očekáváním. Ve městě je ti v podstatě jedno jestli je tam o pár KW víc nebo míň a ani na dálnici nijak zásadně nepokulhává. Šlápneš, zrychluje! A to je hlavní. Nemusíš se s ním bát předjíždět a už vůbec se za něj stydět. a když ho srovnáš právě třeba s TDDi 66kw, tak ten benzín je proti němu raketa.