Jen pro ty, co mají DPF vykuchané

Odpovědět
Uživatelský avatar
spoofan
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1421
Registrován: 15.03.2010 21:56
Bydliště: Praha/Malacky

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od spoofan » 08.12.2010 12:43

ake predpisy? :roll: Ovela dolezitejsie je jazdit bezpecne a osobne si myslim, ze jazdit rychlo, neznamena jazdit nebezpecne alebo riskovat.

Sorry za OT
Byl FF II 2.0 TDCI, je Seat Leon 1M 1.6 16V

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od V12 » 09.12.2010 19:17

Ano, to je pravda. No sponzorovat policajny zbor nie je dobry napad a tak radsej jazdim podla predpisov, za usetrene prachy kupim nove vstreky :mrgreen: , kedze DPF nemam :hhura:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od pavel28 » 18.12.2010 17:33

Tak na STK prošel,ale má jiný problém.
Zde příspěvek:
odstranění DPF
Mám zprůchodněný DPF cca. 2 měsíce, a zatím zase tak nadšený nejsem... Auto ně více kouří (bílý dým, hlavně při studeném motoru), a hlavně víc smrdí. Na emisích jsem byl týden po tomto "zákroku",a naměřili mi 0,6 z povolených 1. Jestli to je moc nebo málo nevím, každopádně jsem prošel. Přímo emisní technik mi říkal, že DPF na kouřivost nemá žádný vliv. To je podle mě kravina, proč by se tam jinak dával... Každopádně je vůbec nezajímalo, jestli ho auto má nebo ne. Potud še OK. Při odstranění jsem si nechal rovnou vyměnit i olej. Kontrolka se rozsvítila po týdnu. Ukázalo se, že firma nemá prý možnost tento interval vymazat (přesto že DPF odstranila i softwarově), proto to neudělala. Nechal jsem si teda interval vymazat u Forda. Při tom prý našli nějaké chyby při diagnostice, a ty snad odstranili. Od té doby mám spotřebu cca. litr vyšší (začla ale zárověň zima). Po cca. 1000 km mi znovu svítí servis oil. Mám zároveň cca. o centimetr oleje nad max a v něm naftu... Jsem objednaný do jiného servisu na další diagnostiku, a čekám kde je problém. Vypadá to na špatnou úpravu sotware. Zřezmě ŘJ dál chce regenerovat iltr, vštřikuje více paliva které se nespálí, a dostává se do oleje. Jenom doufám, že firma má zálohu software před úpravou. Kdybych měl jistotu, že vyčistění stačí, asi bych s odstraněním ještě počkal. Každopádně po tom, co jsemto konzultoval s několika servisy (i neznačkovými)už vím, že to není zdaleka tak jednoznačně dobré řešení, jak firmy co DPF odstraňují hlásají. Teď doufám, že mi bude někdo schopný dát software znovu dopořádku. Mám Ford Galaxy 2007 2.0 103kW


Autor: sevap, 18. 12. 2010, neutrální recenze
PS:kopírováno z http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... lu#carMenu
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

Uživatelský avatar
wilder01
Junior
Junior
Příspěvky: 491
Registrován: 07.06.2009 22:24
Bydliště: Trnava

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od wilder01 » 27.12.2010 18:28

Tak dnes som si overil ze mi prebieha kilometrova regeneracia. Dnesna trasa z roboty 10 km, vonku -4 a vetrak pri prichode ku garazi veselo hucal, motor este nemohol byt zohriaty na prevadzkovu teplotu ani.
Tak som ho nevypol, pridaval plyn a pocuval zvuk motora. Evidentne bol ten zvuk iny ako pri beznom rezime, bolo pocut ze motor bezi nutene na vacsi privod nafty... po par minutach na volnobehu pod plynom sa vetrak vypol a zvuk motora sa zmenil na bezny dieslovy rapotavy prejav. DPF mam pravdepodobne naozaj vonku pretoze koncovka vyfuku je uz pekne cierna od sadzi, predtym bola cistucka.

Takze mam z toho rozpacity dojem, DPF je sice vonku ale regeneracia prebieha, aj ked len v urcitom intervale zrejme. Otazne co by sa stalo keby som vypol motor, ci by bezala pri dalsej ceste alebo to RJ berie ako ukoncenu regeneraciu kedze nezisti rozdiel tlaku pred a za DPF.
Ford Focus Turnier 2, 1.6 Tdci 80 kW DPF
Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

Obrázek

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od pavel28 » 27.12.2010 21:16

wilder01 píše:Tak dnes som si overil ze mi prebieha kilometrova regeneracia. Dnesna trasa z roboty 10 km, vonku -4 a vetrak pri prichode ku garazi veselo hucal, motor este nemohol byt zohriaty na prevadzkovu teplotu ani.
Tak som ho nevypol, pridaval plyn a pocuval zvuk motora. Evidentne bol ten zvuk iny ako pri beznom rezime, bolo pocut ze motor bezi nutene na vacsi privod nafty... po par minutach na volnobehu pod plynom sa vetrak vypol a zvuk motora sa zmenil na bezny dieslovy rapotavy prejav. DPF mam pravdepodobne naozaj vonku pretoze koncovka vyfuku je uz pekne cierna od sadzi, predtym bola cistucka.

Takze mam z toho rozpacity dojem, DPF je sice vonku ale regeneracia prebieha, aj ked len v urcitom intervale zrejme. Otazne co by sa stalo keby som vypol motor, ci by bezala pri dalsej ceste alebo to RJ berie ako ukoncenu regeneraciu kedze nezisti rozdiel tlaku pred a za DPF.
Ahoj,mrkni je tam email co mě poslali s FAPOFF
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... start=1035
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

Uživatelský avatar
wilder01
Junior
Junior
Příspěvky: 491
Registrován: 07.06.2009 22:24
Bydliště: Trnava

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od wilder01 » 30.12.2010 08:22

Dik za odpoved. Neviem ci u mna to nie je este iny pripad, nakolko sa mi regeneracia pustila znovu. Je otazne ci aj ta kilometrova regeneracia sa musi dokoncit a na zaklade coho rj zisti ze je dokoncena kedze by nemali byt ziadne zmeny v udajoch o zmene tlaku pred a za DPF. Pri poslednej jazde mi hucal vetrak, motor mal iny zvuk tak som drzla plyn a o zhruba 2 minuty vetrak stichol, motor dostal svoj povodny zvuk a ja som bol v tom ze kilometrova regeneracia je dokoncena. Auto stalo v garazi 3 dni a kedze som dnes rano nenakopol uzimene Punto, siel som Focusom.
Svihol som to po obchvate, trasa zhruba 12 km. Sledoval som priemerku a uz pred branou v robote mi zacala stupat spotreba z 5,4 na 6,3, vetrak zapnuty a podla mna zas bezala regeneracia.

Nemam z toho nejak extra dobry pocit.... z mojho pohladu bolo potom Fapoff uplne zbytocne vyhodenymi peniazmi.
Ford Focus Turnier 2, 1.6 Tdci 80 kW DPF
Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

Obrázek

Uživatelský avatar
wilder01
Junior
Junior
Příspěvky: 491
Registrován: 07.06.2009 22:24
Bydliště: Trnava

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od wilder01 » 06.01.2011 12:04

prisla mi odpoved z Fapoff tak ju zverejnujem, aby som bol fer.

Dobrý den,

Ventilátor u automobilů s motorem 1,6 HDI/TDCI (PSA) běží i po odstranění
FAP/DPF filtru.Tento problém je bohužel prakticky neřešitelný,protože se
jedná o naprogramování od výrobce a nelze v jednotce přepsat.V případě že
Vám motor změní zvuk,je to příčina klapek v sání (na teplý a studený vzduch)
které změní polohu a nasávají vzduch v jiném směru,proto ten jiný
zvuk.Regenerace probíhat nemůže,protože je vypnuto rozfázované
vstřikování.Tento problém u motorů 1,6 není zásadní,protože se ventilátor
sám vypne.V případě,vypnutí ventilátoru v jednotce se motor přehřívá.

a dalsia na dotaz o kratkodobom zvyseni spotreby

Dobrý den,

To je běžné,jak se změní směr nasávaného vzduchu,jednotka si vyhodnotí
chudou směs a přidá paliva,to má za následek krátkodobé zvýšení spotřeby
paliva.Bohužel,jak jsem Vám psal včera,s tím se toho dělat příliš
nedá,protože po vypnutí sahar se motor přehřívá,navíc tato úprava je velice
těžká,protože výrobcem je to nahrané tak,jak Vám to funguje.
Ford Focus Turnier 2, 1.6 Tdci 80 kW DPF
Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

Obrázek

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od V12 » 06.01.2011 14:55

Zda sa, ze stale je lepsie vyhnut sa vozu s DPF. Esteze mame ten Microcat :Dancer:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od pavel28 » 06.01.2011 17:45

wilder01 píše:prisla mi odpoved z Fapoff tak ju zverejnujem, aby som bol fer.

Dobrý den,

Ventilátor u automobilů s motorem 1,6 HDI/TDCI (PSA) běží i po odstranění
FAP/DPF filtru.Tento problém je bohužel prakticky neřešitelný,protože se
jedná o naprogramování od výrobce a nelze v jednotce přepsat.V případě že
Vám motor změní zvuk,je to příčina klapek v sání (na teplý a studený vzduch)
které změní polohu a nasávají vzduch v jiném směru,proto ten jiný
zvuk.Regenerace probíhat nemůže,protože je vypnuto rozfázované
vstřikování.Tento problém u motorů 1,6 není zásadní,protože se ventilátor
sám vypne.V případě,vypnutí ventilátoru v jednotce se motor přehřívá.

a dalsia na dotaz o kratkodobom zvyseni spotreby

Dobrý den,

To je běžné,jak se změní směr nasávaného vzduchu,jednotka si vyhodnotí
chudou směs a přidá paliva,to má za následek krátkodobé zvýšení spotřeby
paliva.Bohužel,jak jsem Vám psal včera,s tím se toho dělat příliš
nedá,protože po vypnutí sahar se motor přehřívá,navíc tato úprava je velice
těžká,protože výrobcem je to nahrané tak,jak Vám to funguje.
Super čteníčko,DÍKY :palec_nahoru: :palec_nahoru:
A jak jsi jinak spokojený po odstranění DPF? Já mám najeto nějakých 5000km.a zatím vše OK.Oleje mám furt stejně a na ten ventilátor už kašlu.Spíš mě štve to krátkodobé cukání motoru :nixw: :nixw:
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

Uživatelský avatar
wilder01
Junior
Junior
Příspěvky: 491
Registrován: 07.06.2009 22:24
Bydliště: Trnava

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od wilder01 » 07.01.2011 09:23

Ja som v lete kupil druhe auto do rodiny a na kratke trasy po meste vyuzivame hlavne to, takze od odstranenia DPF 20.9. som spravil s Fofom len 3000 km. Oleja mam tak isto, resp nespozoroval som nejaku zmenu a pokial ide o celkovy prejav auta.... tak prave to obcasne cukanie a pocit nedostatocneho vykonu je pre mna neprijemnym a predtym som si nic take nevsimol. Ale pri beznej jazde mesto + obec je auto zivsie, ma lepsi tah odspodu a pokial mozem porovnat spotrebu aj ked to je tazke vzhladom na mnozstvo faktorov zmenenych od minulej zimy.. tak aj spotreba je o nieco lepsia. Pri dialnicnej jazde podla predpisov do 130 je vsetko ok, pri vyssich rychlostiach je obcas problem prave s tym pocitom nedostatocneho vykonu.. ale to len obcas.

pokial nebude pribudat olej, EK bude bez problemov tak to bol dobry krok. Nemusim mysliet na vypalovanie DPF, Eolys, triast sa ci pri dlhsej jazde neostanem niekde v nudzaku kvoli upchatemu DPF. Ale viem ze keby som bral teraz 1,6 tdci tak vezmem 66 kW a mam pokoj od zaciatku.
Ford Focus Turnier 2, 1.6 Tdci 80 kW DPF
Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

Obrázek

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od pavel28 » 07.01.2011 16:57

Ahoj wilder01 Já taky přemýšlím o koupi ještě jednoho malého auto pro manželku,co jsi doupil?
Mě se celkem zamlouvá Fiat Punto 44kw.VW.Polo.nebo Fábie.
Ale to už odbočuji od tématu.
Jinak jsem rád,že už mám DPF pryč a ničeho nelituji.
PS:Tak at obě auta jezdí v pohodě. :palec_nahoru: :palec_nahoru:
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

Uživatelský avatar
wilder01
Junior
Junior
Příspěvky: 491
Registrován: 07.06.2009 22:24
Bydliště: Trnava

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od wilder01 » 10.01.2011 08:17

dik, rovnako aj Tebe nech jazdia a nerobia problemy.
Ja som sa rozhodol pre Punto 188 1,2 8 V 44 kW. Prave kvoli motoru, cene auta a cenam nahradnych dielov. Takisto Fiat sa takmer vobec nekradne a kedze parkujem vonku pred barakom, o Skodovku alebo VW by som sa bal. Som spokojny, ten Fiatacky motor fire ma max tocaku na benzin dost dolu takze pocitovo to ma lepsi vykon. Je to overeny nesmrtelny motor s vybornou charakteristikou a na jazdu po meste je prijemnejsi ako 1,6 Tdci 80 kW v mojom fofo.
Ford Focus Turnier 2, 1.6 Tdci 80 kW DPF
Moj strieborny sip: https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=16058
Fiat Punto 188 1,2 8V 44kW

Obrázek

Uživatelský avatar
Dav
Nováček
Nováček
Příspěvky: 153
Registrován: 20.08.2009 07:23
Bydliště: Ostrava

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od Dav » 10.01.2011 19:33

Tak to ja uz mam od vykuchani za sebou stastnych a spokojenych 15tis Km :wink:
Olej nepribyva, auto lepe tahne, spotreba je take nizsi.
Jen jsem si vsimnul, ze se spusti ventilator a to pouze po natankovani. Asi to ma souvislost s otevrenim palivove nadrze a se vstiknutim aditiva, ktere se i po odstraneni davkuje, dokud neodejde. Jinak se mi ventilator pri bezne jizde nespousti, pouze kdyz jdu dost po plynu a to jen v lete.
Taky se musim priznat, ze mi to obcas cuklo, ale s dpf to nema nic spolecneho. Nechal jsem si resetovat na IDS diagnostice tovarni nastaveni ( skrtici klapka, egr, vaha vzduchu atd.. ) a od te doby mam klid, zatim 3tis. km.
Priste bych do toho sel znovu, nebal bych se koupit auto s DPF a pak ho nehat odstranit 8)
Jen si myslim, ze u normy Euro 5 to bez Dpf neudela emise :( ( Nastesti mam jen Euro 4 )
U novych Focusu ma Dpf i 66KW verze, ale tyto uz maji Euro 5 :(
Ford Focus III FL kombi, Titanium, 1,5TDCi 88KW r.v. 5/2016 Obrázek
Byl Ford Focus II kombi, 1,6 TDCi 80KW, r.v.12/2005, Obrázek

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od pavel28 » 10.01.2011 19:48

Dav píše:Tak to ja uz mam od vykuchani za sebou stastnych a spokojenych 15tis Km :wink:
Olej nepribyva, auto lepe tahne, spotreba je take nizsi.
Jen jsem si vsimnul, ze se spusti ventilator a to pouze po natankovani. Asi to ma souvislost s otevrenim palivove nadrze a se vstiknutim aditiva, ktere se i po odstraneni davkuje, dokud neodejde. Jinak se mi ventilator pri bezne jizde nespousti, pouze kdyz jdu dost po plynu a to jen v lete.
Taky se musim priznat, ze mi to obcas cuklo, ale s dpf to nema nic spolecneho. Nechal jsem si resetovat na IDS diagnostice tovarni nastaveni ( skrtici klapka, egr, vaha vzduchu atd.. ) a od te doby mam klid, zatim 3tis. km.
Priste bych do toho sel znovu, nebal bych se koupit auto s DPF a pak ho nehat odstranit 8)
Jen si myslim, ze u normy Euro 5 to bez Dpf neudela emise :( ( Nastesti mam jen Euro 4 )
U novych Focusu ma Dpf i 66KW verze, ale tyto uz maji Euro 5 :(
Tak že na STK jsi prošel v pohodě ??
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

Uživatelský avatar
pavel28
Junior
Junior
Příspěvky: 447
Registrován: 10.09.2009 21:55
Bydliště: Jižní Morava

Re: JEN PRO TY,CO MAJÍ DPF VYKUCHANÉ

Příspěvek od pavel28 » 10.01.2011 19:51

pavel28 píše:
Dav píše:Tak to ja uz mam od vykuchani za sebou stastnych a spokojenych 15tis Km :wink:
Olej nepribyva, auto lepe tahne, spotreba je take nizsi.
Jen jsem si vsimnul, ze se spusti ventilator a to pouze po natankovani. Asi to ma souvislost s otevrenim palivove nadrze a se vstiknutim aditiva, ktere se i po odstraneni davkuje, dokud neodejde. Jinak se mi ventilator pri bezne jizde nespousti, pouze kdyz jdu dost po plynu a to jen v lete.
Taky se musim priznat, ze mi to obcas cuklo, ale s dpf to nema nic spolecneho. Nechal jsem si resetovat na IDS diagnostice tovarni nastaveni ( skrtici klapka, egr, vaha vzduchu atd.. ) a od te doby mam klid, zatim 3tis. km.
Priste bych do toho sel znovu, nebal bych se koupit auto s DPF a pak ho nehat odstranit 8)
Jen si myslim, ze u normy Euro 5 to bez Dpf neudela emise :( ( Nastesti mam jen Euro 4 )
U novych Focusu ma Dpf i 66KW verze, ale tyto uz maji Euro 5 :(
Tak že na STK jsi prošel v pohodě ??
Nechápu,jak je možné,že ti funguje vstřikování aditiva,to by přece po odstranění DPF už nemělo fungovat. :nixw:
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973

Odpovědět

Zpět na „DPF a vše okolo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host