
Sorry za OT
Ahoj,mrkni je tam email co mě poslali s FAPOFFwilder01 píše:Tak dnes som si overil ze mi prebieha kilometrova regeneracia. Dnesna trasa z roboty 10 km, vonku -4 a vetrak pri prichode ku garazi veselo hucal, motor este nemohol byt zohriaty na prevadzkovu teplotu ani.
Tak som ho nevypol, pridaval plyn a pocuval zvuk motora. Evidentne bol ten zvuk iny ako pri beznom rezime, bolo pocut ze motor bezi nutene na vacsi privod nafty... po par minutach na volnobehu pod plynom sa vetrak vypol a zvuk motora sa zmenil na bezny dieslovy rapotavy prejav. DPF mam pravdepodobne naozaj vonku pretoze koncovka vyfuku je uz pekne cierna od sadzi, predtym bola cistucka.
Takze mam z toho rozpacity dojem, DPF je sice vonku ale regeneracia prebieha, aj ked len v urcitom intervale zrejme. Otazne co by sa stalo keby som vypol motor, ci by bezala pri dalsej ceste alebo to RJ berie ako ukoncenu regeneraciu kedze nezisti rozdiel tlaku pred a za DPF.
Super čteníčko,DÍKYwilder01 píše:prisla mi odpoved z Fapoff tak ju zverejnujem, aby som bol fer.
Dobrý den,
Ventilátor u automobilů s motorem 1,6 HDI/TDCI (PSA) běží i po odstranění
FAP/DPF filtru.Tento problém je bohužel prakticky neřešitelný,protože se
jedná o naprogramování od výrobce a nelze v jednotce přepsat.V případě že
Vám motor změní zvuk,je to příčina klapek v sání (na teplý a studený vzduch)
které změní polohu a nasávají vzduch v jiném směru,proto ten jiný
zvuk.Regenerace probíhat nemůže,protože je vypnuto rozfázované
vstřikování.Tento problém u motorů 1,6 není zásadní,protože se ventilátor
sám vypne.V případě,vypnutí ventilátoru v jednotce se motor přehřívá.
a dalsia na dotaz o kratkodobom zvyseni spotreby
Dobrý den,
To je běžné,jak se změní směr nasávaného vzduchu,jednotka si vyhodnotí
chudou směs a přidá paliva,to má za následek krátkodobé zvýšení spotřeby
paliva.Bohužel,jak jsem Vám psal včera,s tím se toho dělat příliš
nedá,protože po vypnutí sahar se motor přehřívá,navíc tato úprava je velice
těžká,protože výrobcem je to nahrané tak,jak Vám to funguje.
Tak že na STK jsi prošel v pohodě ??Dav píše:Tak to ja uz mam od vykuchani za sebou stastnych a spokojenych 15tis Km![]()
Olej nepribyva, auto lepe tahne, spotreba je take nizsi.
Jen jsem si vsimnul, ze se spusti ventilator a to pouze po natankovani. Asi to ma souvislost s otevrenim palivove nadrze a se vstiknutim aditiva, ktere se i po odstraneni davkuje, dokud neodejde. Jinak se mi ventilator pri bezne jizde nespousti, pouze kdyz jdu dost po plynu a to jen v lete.
Taky se musim priznat, ze mi to obcas cuklo, ale s dpf to nema nic spolecneho. Nechal jsem si resetovat na IDS diagnostice tovarni nastaveni ( skrtici klapka, egr, vaha vzduchu atd.. ) a od te doby mam klid, zatim 3tis. km.
Priste bych do toho sel znovu, nebal bych se koupit auto s DPF a pak ho nehat odstranit![]()
Jen si myslim, ze u normy Euro 5 to bez Dpf neudela emise( Nastesti mam jen Euro 4 )
U novych Focusu ma Dpf i 66KW verze, ale tyto uz maji Euro 5
Nechápu,jak je možné,že ti funguje vstřikování aditiva,to by přece po odstranění DPF už nemělo fungovat.pavel28 píše:Tak že na STK jsi prošel v pohodě ??Dav píše:Tak to ja uz mam od vykuchani za sebou stastnych a spokojenych 15tis Km![]()
Olej nepribyva, auto lepe tahne, spotreba je take nizsi.
Jen jsem si vsimnul, ze se spusti ventilator a to pouze po natankovani. Asi to ma souvislost s otevrenim palivove nadrze a se vstiknutim aditiva, ktere se i po odstraneni davkuje, dokud neodejde. Jinak se mi ventilator pri bezne jizde nespousti, pouze kdyz jdu dost po plynu a to jen v lete.
Taky se musim priznat, ze mi to obcas cuklo, ale s dpf to nema nic spolecneho. Nechal jsem si resetovat na IDS diagnostice tovarni nastaveni ( skrtici klapka, egr, vaha vzduchu atd.. ) a od te doby mam klid, zatim 3tis. km.
Priste bych do toho sel znovu, nebal bych se koupit auto s DPF a pak ho nehat odstranit![]()
Jen si myslim, ze u normy Euro 5 to bez Dpf neudela emise( Nastesti mam jen Euro 4 )
U novych Focusu ma Dpf i 66KW verze, ale tyto uz maji Euro 5
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host