Max náklady na opravu motoru u "nepovedené" ojetiny?

Moderátor:phofy
Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Max náklady na opravu motoru u "nepovedené" ojetiny?

Příspěvek od V12 » 25.09.2010 08:06

Eidz :
OK, odcitaj dvojhmotu, no pripocitaj turbo.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Eidž
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2224
Registrován: 20.02.2010 09:39
Bydliště: Hradec Králové/Pardubice

Re: Max náklady na opravu motoru u "nepovedené" ojetiny?

Příspěvek od Eidž » 25.09.2010 20:24

V12 :palec_nahoru:
Tohle mi připomíná mailovou konferenci pandora před 7 lety, když byli dva tábory ohledně LPG. Jeden pro a druhý proti. Jeden chválil a druhý jen vyčísloval vícenáklady. Naštěstí se můžeme každý rozhodnout sami, jak si svoje peníze utratíme.

Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno


Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Max náklady na opravu motoru u "nepovedené" ojetiny?

Příspěvek od Ma.rt » 25.09.2010 20:56

Brehowicz: jo resime, protoze bez dvojhmoty ta spojka vydrzi v poho pres 200tkm, takze kdyz bych vedel, ze ji tam nemam, muzu bejt v klidu. Bohuzel realita je opacna. To podtaceni motoru je subjektivni, co jsem prolezl ruzne weby, tak se to obcas zminuje, obecne nizke otacky bez zatizeni nevadi, spise bych rekl, ze "nesikovne" rozjezdy jsou horsi. Ja jezdim casto nekde na 1800ot. a jak jsem psal dvouhmotu slysim od zacatku, co to auto mam, najel jsem 30tkm a zadny zhorseni nepozoruju.
Eidz: jojo, dvouhmotu odecitam a znovu to nahrava tomu, ze priste jdu asi do nafty (viz nase diskuse v jinem vlaknu :mrgreen: )
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Brehowicz
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4257
Registrován: 16.12.2009 13:04

Re: Max náklady na opravu motoru u "nepovedené" ojetiny?

Příspěvek od Brehowicz » 26.09.2010 06:40

Kdybych slyšel na svém autě něco já tak to řeším ale ne teoreticky a je mi jedno co tam je,na jakékoliv zvuky co do jízdy nepatří sem alergický.

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: Max náklady na opravu motoru u "nepovedené" ojetiny?

Příspěvek od tomason » 26.09.2010 09:08

:lol: V 12 panikaří koupil TDCI odešlo mu turbo a hned počítá vstřiky ,dvouhmota mění ve snu celý motor :hah:
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

koumess
Junior
Junior
Příspěvky: 228
Registrován: 02.03.2009 21:29
Bydliště: v horách na severu

Re: Max náklady na opravu motoru u "nepovedené" ojetiny?

Příspěvek od koumess » 26.09.2010 10:39

všichni tam dvouhmotu nemáme,já teda určitě ne,aspoň podle microcatu.
FM 01 kombi,107kW. ...à essence

HmerX
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4306
Registrován: 24.10.2008 20:08
Bydliště: Letovice

Re: Max náklady na opravu motoru u "nepovedené" ojetiny?

Příspěvek od HmerX » 26.09.2010 10:46

Něco podobného si myslel i Boban a pak se divil když to rozdělal :idea:
Ford Focus 2005 2,0 TDCi

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Max náklady na opravu motoru u "nepovedené" ojetiny?

Příspěvek od V12 » 26.09.2010 11:59

Zotrvacniky Mondea :
Mondeo 1.8i : FINIS 1127042 a je to dvojhmota
Mondeo 2.0i : FINIS 1255217 - taktiez dvojhmota

A teraz Focus / C-Max 1.8i - 1111915 - klasika jednohmota. Pre Focus 2.0i nemam ziaden VIN, podla ktoreho by som to pozrel.

Koumess :
Daj VIN, pochybujem, ze to mas bez dvojhmoty...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Max náklady na opravu motoru u "nepovedené" ojetiny?

Příspěvek od Ma.rt » 26.09.2010 16:38

Brehowicz: No a jak bys to teda resil? To me zajima. Ze se to musi vymenit, na to asi prijde kazdy. Nastesti mi dvouhmota chroupne jen pri prvnim rozjezdu, pak uz ne, takze sypat 30t. za vymenu vcetne spojky, ktera je ok, mi prijde fakt zbytecny 8)
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Brehowicz
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4257
Registrován: 16.12.2009 13:04

Re: Max náklady na opravu motoru u "nepovedené" ojetiny?

Příspěvek od Brehowicz » 26.09.2010 19:30

Já bych se na to podíval,zkrátka by mi fakt vadil pocit že se to muže nebo nemusí rozsypat někde dál od domu.A myslím že bych do toho nutně nemusel nasypat 30tis dá se to celé pořídit odost levněji.

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Max náklady na opravu motoru u "nepovedené" ojetiny?

Příspěvek od Ma.rt » 26.09.2010 19:37

dle automechanika by to melo jeste v pohode vydrzet, mne to taky radost nedela,ale to jedno chroupnuti preziju. No 15 tisic material vc. spojky bude, tak s praci se to mozna da poridit do 20, ale i tak je docela darda na 9 let starej strep :)
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Eidž
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2224
Registrován: 20.02.2010 09:39
Bydliště: Hradec Králové/Pardubice

Re: Max náklady na opravu motoru u "nepovedené" ojetiny?

Příspěvek od Eidž » 26.09.2010 20:22

jj, je to dost. Ale vždy je tu možnost za 350 vzít nového :mrgreen:

Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno


Brehowicz
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4257
Registrován: 16.12.2009 13:04

Re: Max náklady na opravu motoru u "nepovedené" ojetiny?

Příspěvek od Brehowicz » 26.09.2010 20:59

No jo roky a bolístky s věkem spojené neošidímé bohužel.
Jestli je to jen chroupnutí to se asi přežít dá.

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Max náklady na opravu motoru u "nepovedené" ojetiny?

Příspěvek od Ma.rt » 26.09.2010 21:45

za 350 novy Mondeo??? a to je i s motorem??? :mrgreen:
jo tak vek je jedna vec a stav druha. Kupoval jsem to za celkem rozumne penize, bohuzel v dobe jeste pred propadem cen a kdyz nepocitam nacaty dvouhmotak, tak 99% vozu ve stejnem veku je asi ve stavu horsim. Takze na to, ze Mondeo z r. 2007 by bylo vicemene stejny, tak si nestezuju :mrgreen:
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

koumess
Junior
Junior
Příspěvky: 228
Registrován: 02.03.2009 21:29
Bydliště: v horách na severu

Re: Max náklady na opravu motoru u "nepovedené" ojetiny?

Příspěvek od koumess » 27.09.2010 04:03

V12: Máš pravdu, mám tam dvouhmot. Pletu to :idea: ...tak lehce se mi dosud žilo :roll: zkurvenej pokrok :wallbash:
FM 01 kombi,107kW. ...à essence

Odpovědět

Zpět na „Motor - Mondeo“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů