Turbo
-
- Junior
- Příspěvky: 496
- Registrován: 04.11.2010 15:51
- Bydliště: telnice
Re: Turbo
za studena to jen lechtám,ale zjistil jsem jak see to ohřeje tak je lepší tomu šlapnout trošku víc,zhruba půl plynu a řadím tak aby mě otáčky nešly pod 1750/ot.min a spotřeba o necelího půl litra dolů než jak když to lechtám a čekám než se to rozhejbe,hlavní je řadit tak aby točky nešly pod 1700/ot.min při teplým motoru,jinak si veme víc nafty.
když jedu po dálnici kolem těch 110km/h a pak sjedu a valím asi 4 km za vesnicí do těch 90km/h a pak asi 3 km vesnice kolem těch 50km/h,jak dlouho bych měl nechat asi běžet motor aby se zchladilo turbo?
když jedu po dálnici kolem těch 110km/h a pak sjedu a valím asi 4 km za vesnicí do těch 90km/h a pak asi 3 km vesnice kolem těch 50km/h,jak dlouho bych měl nechat asi běžet motor aby se zchladilo turbo?
Mondeo 2.0 TDCI 96kw\2006 kombi
-
- Test driver
- Příspěvky: 4257
- Registrován: 16.12.2009 13:04
Re: Turbo
Při takové jízdě jak popisuješ to nechám vrčet co já vím 15-20sec,ale pokud sjíždím na čerpačku na dálnici a tedy z plné rychlosti tak tomu dávám určitě kolem 2min,nenájíždím rovnou na stojan abych nezavazel, ale tu chvilku stojím na parkovišti a pak na stojan,ale ať si dělá každý co chce tohle je muj styl,ví buh kolik lidí tohle ani neřeší protože o tom nikdy neslyšeli.
K té spotřebě krom toho že mně osobně dost vadí zvuk při podtočení tak i u mně je spotřeba vyšší než někde kolem 2tis.ot.Dřív sem si taky myslel že čím nižší ot. tím menší musí být spotřeba,ale moje auto tuhle teorii popírá možná to bude tím že se mění počet vstřiku a předvstřiku na zážeh???
K té spotřebě krom toho že mně osobně dost vadí zvuk při podtočení tak i u mně je spotřeba vyšší než někde kolem 2tis.ot.Dřív sem si taky myslel že čím nižší ot. tím menší musí být spotřeba,ale moje auto tuhle teorii popírá možná to bude tím že se mění počet vstřiku a předvstřiku na zážeh???
-
- Junior
- Příspěvky: 496
- Registrován: 04.11.2010 15:51
- Bydliště: telnice
Re: Turbo
podle mího to bude mít nejmenší spotřebu když zařadíš a jede to od těch 1700ot kde turbo má největší učínost,pokud jdeš níž tak to musí asi dát víc nafty než se rozjede úplně turbo.já to nechám vždy kolem těch 30s chladit a pokud tomu dávam tak kolem te minuty až minuty a půl.
Mondeo 2.0 TDCI 96kw\2006 kombi
- ACEMajky
- Zkušený
- Příspěvky: 1576
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo
Nejnizsi spotreba je v oblasti nejvetsiho krouticiho momentu, coz je tusim 1750-1850ot
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen
Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006
-
- Test driver
- Příspěvky: 4257
- Registrován: 16.12.2009 13:04
Re: Turbo
Teda netuším co myslíš tím že to líp nasáva to snad ani není ,ale jestli myslíš to odpouštěni tím fouknutím tak je to pardon opravuji je to blof off ventil ,ale tím se nezatěžuj to je benzínturba kde to je kvuli klapce na sáni a tu my nemáme.
- ivcus
- Test driver
- Příspěvky: 2712
- Registrován: 12.01.2011 14:41
- Bydliště: Děčín, Slovensko, Rýn, Dunaj
Re: Turbo
dovolim si nesouhlasit. blow off se da namontit i na naftu. viz. video
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=9p6np0diMt4[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=9p6np0diMt4[/youtube]
Ford Mondeo 2,2 TDCi, 2006 GHIA X, DeCat, Airtec IC, bluefin STAGE II, Eibach ProKit 30/30, ATE PowerDisc
GALERIE
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů