Stránka 4 z 4
Re: JAKY MOTOR SI MAM VYBRAT
Napsal: 09.03.2010 21:19
od štíreček
sid, Raada

dpf se dá vykuchat, cena jde dolů, emisní norma zůstává, ale jak píšete, je to takové dočasné řešení, ty saze tam prostě jsou a letí ven. Na druhou stranu, když se zase vypálí ve funkčím filtru, vzniká jiný jedovatý plyn, jen to není vidět. Takže všichni jsou spokojení, že např. autobus u zastávky nečoudí, ale ...... Pokud žijeme v zemi, kde nás ekologická vláda nijak nezvýhodňuje, tak mě to nějak netrápí, horší to může být na emisích, až budou lépe vybavení. 7tis za filtr můžu mít s bouračky, jinak repas se dá pořídit za polovinu ceny nového...nevím, neznám nesleduju to, zatím to pro mě není aktuální, ale cena s masovým rozšířením půjde dolů, stejně jako to bylo dřív s katalyzátory. Dnes už se montují catalytické filtry, bezúdržbové a bez aditiv s nájezdem kolem 240tis km.
Re: JAKY MOTOR SI MAM VYBRAT
Napsal: 09.03.2010 21:20
od štíreček
tomason píše:Mam takovej blbej pocit,že je mi to už všechno naprosto uprdele.Dneskase mi narodila dcera Karolínka má tři kila a 48CM bohužel císařem,ale celou dobu sem tam byl a sem grogy,ale šťastnej

Tož taky gratulace

Re: JAKY MOTOR SI MAM VYBRAT
Napsal: 09.03.2010 21:22
od foki
štíreček píše:
Cena DPF 25tis platí pro nový filtr, repas se dá pořídit za míň než polovinu anebo poslední verze pokud někdo máte kontakty, dá se pořídit z havárky. Auto jsem si koupil i se servisem a vím, že nějaké filtry mají, samozřejmě jen pro stávající zákazníky, takže ostatní nepotěším. Tohle právě byla moje první otázka při nákupu auta a ač se majitel, kterého osobně znám, divil, protože jak správně píšete, spousta lidí o DPF vůbec neví. Dnes už jsou na to firmy, kteří ho úplně vyberou, udělají změnu software, emise se zachovají, auto má mírné navýšení výkonu a nižší spotřebu. Taková úprava stojí dnes okolo pěti tis. Ale někdo v tom vidí velký neřešitelný problém
Ale sám přiznávám, že filtr je jen další starost navíc, poněvadž u nás v takovém bordelu prostě ekologické auta nejsou zvýhodněné!!! :
nechtelo by to spis fakta nez jen kecy ? jak vypada repasovany filtr ? kde se dá sehnat ? z bouracky ? kolik je bouraných ( nejlepe na zadek ) a kolik je potencionálních zajemců ? a tim ze ho odstranís to vyresis docasne ale co bude dál za par let muze byt jine mereni a ten kdo to necha vykuchat pak muze mit problemy a bude ho muset stejne koupit, ted je to treba 1/8 ceny auta a za par let to bude treba 1/3 a to pak bude bolet vic nez ted . a ze v tom nekdo vidi neresitelny problem ? kdo tomu nerozumi tak to chce mit podle predpisů a samozrejme vidina 25000kc za filtr je desiva .
Re: JAKY MOTOR SI MAM VYBRAT
Napsal: 09.03.2010 22:24
od Raada
To Tomason: Velka gratulace a at jsou obe zdrave. My chceme taky Karolinku pokud by to byla holka.
To Stirecek: Ja taky zatim DPF nemusim resit - mam najeto zatim 44tis. km a hodlam auto prodat kolem 100tis. km. Samozrejme nesouhlasim s tim, ze se tam DPF davaji. Nicmene nez tady zacnes psat, ze DPF je prkotina a ze stoji jen 7tis. tak si prosim aspon procti tema tykajici se DPF. To, ze ted to nejak pres EK projde neni pro me argument. Neni absolutne zadna zaruka, ze to projde po zprisneni mereni. Samozrejme, ze bych se DPFka nejradeji zbavil, jsem presvedceny, ze to urcite neprospiva turbu, oleji ani spotrebe. Ale nic s tim nenadelam ani s tim nic delat nehodlam.
Re: JAKY MOTOR SI MAM VYBRAT
Napsal: 10.03.2010 00:35
od sid
tomason píše:Mam takovej blbej pocit,že je mi to už všechno naprosto uprdele.Dneskase mi narodila dcera Karolínka má tři kila a 48CM bohužel císařem,ale celou dobu sem tam byl a sem grogy,ale šťastnej

tak to taky gratuluji

Re: JAKY MOTOR SI MAM VYBRAT
Napsal: 10.03.2010 08:37
od t.dudis
Re: JAKY MOTOR SI MAM VYBRAT
Napsal: 10.03.2010 09:32
od sibari
Re: JAKY MOTOR SI MAM VYBRAT
Napsal: 10.03.2010 10:07
od Quickie
Re: JAKY MOTOR SI MAM VYBRAT
Napsal: 11.03.2010 05:22
od tomason
štíreček napsal:Vstřikování je samozřejmě od Bosche a vstřikovače jsou aktuátorové, ale stejně rychlé jako pizo. Za negativ to nepovažuju, poněvadž se dají koupit levně, případně opravit. Siemens nebo continental je s cenou bohužel jinde, ale je to taky otázka času.
Jejda jejda máme z toho guláš myslím,že aktuátor je něco jiného než solenoid od Bosche nicméně ho vidím u Benexu v eshopu za 8000kč a druhý za 9600 zřejmě podle verze motoru.Jenže TAD Praha nabízí vstřik na LYNX za 5000kč bez Dph=6000kč jen pro pořádek,tyhle polopravdy zvrácené opravdu nemám rád a každý ať si udělá obrázek sám Pa forďáci.
Re: JAKY MOTOR SI MAM VYBRAT
Napsal: 11.03.2010 16:40
od petulak
"DĚTI" ---- nakonec těch vašich aktuálkam o DPF-1.8-1.6.14,tddddd. ATD. došlo k tomu,že je tady nový človíček KAROLÍNKA. At se ji moc daří!!! A už žádné hádání, vždyt jsme na tom světě jen na chvilku. Mějte radost z každé vteřiny,co jsme tu. ( Já-5 dětí-7-vnoučat.--56let! vím o čem mluvím!!)
Re: JAKY MOTOR SI MAM VYBRAT
Napsal: 11.03.2010 16:46
od tomason

Máš pravdu taky už se nevzrušuju

Re: JAKY MOTOR SI MAM VYBRAT
Napsal: 11.03.2010 22:00
od Nicco
Dalsi odbornik (z Oktavky TDI ma asi vacsiu proviziu):
"Pokud se dnes například naftové auto dobře servisuje, vydrží bez problémů půl milionu kilometrů, u benzinových aut je to trochu méně, ale čtyři sta tisíc to být může," říká Radek Donner, šéf prodeje u dealera škodovek NH Car.
Neviem si to inak vysvetlit alebo porovnava nakladne auto so supersportom.