Žhavení a start

Odpovědět
Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 15.01.2007 19:45

Vyzkousej ji zatezovym voltmetrem na akumulatory, nebo si zmer hustotu elektrolytu nebo muzes pouzit kombinaci napeti naprazdno a teploty elektrolytu, nekde jsem tu umistil vzorec na vypocet % nabiti. Pokud mas baterku hodne starou, tak te ceka vymena, pokud ji mas jen nenabitou, tak hodne rychle nabijet a stav nabiti pravidelne kontrolovat. :lol:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
ronin
Nováček
Nováček
Příspěvky: 135
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Lanškrounsko

Příspěvek od ronin » 21.08.2007 12:13

Jaký je proud žhavicí svíčky,vím že š.felicie má 8 Amper na 1 žhavící svíčku.Je to i u fofo tak.Nebo jak se dá změřit jestli to žhaví správně.jestli to
tu někde je tak pardón a dík za odkaz
Ford Focus combi 12/2002 1,8 TDCI 85KW Ghia,K&N filtr
Obrázek

Uživatelský avatar
David 1
Junior
Junior
Příspěvky: 452
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Opava-Podvihov

Příspěvek od David 1 » 23.10.2007 21:59

Omylem se mi stalo,že jsem sedl do auta a hned jsem startoval.Auto chytlo úplně bez problémů.Tak jsem to zkusil i dnes ráno.Venku byl jeden nad nulou a zase jsem okamžitě startoval a zase krásně naskočil.Zajímalo by mě čím to je.Někdo říká rychložhavení,anebo,že při otevření dveří to začíná samo žhavit,ale toto snad Fordy nemají.Nebo ty tddička tak startujou.Měl jsem z Forda strach co bude v zimě a teď to vypadá,že to žhavení ani nepotřebuju(zatím).Jsem z toho jelen.
Byl. Ford Focus 1,8 Tddi combi, 66 kw, r.v.99,
zelená met.
Už není ani Ford Mondeo 2.0 Tdci htb, 96 kw black metal, r.v.05
Škoda Octavia tdi 81kw htb, r.v. 02, Olivová metal.

Uživatelský avatar
Jozkablack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jozkablack » 23.10.2007 22:05

Myslim že dokud nemrzne nejsou žhaviče potřeba! Mě to čas od času udělá manželka, sedne a hned startuje bez žhavení! Je pravda že to chytne okamžitě! Vlastně nepoznám rozdíl mezi žhavením a nežhavením! Já si myslim že to přijde prvnímy mrazy, až teploty pujdou aspoň pod -5st. Pak teprve potřebujem žhaviče!
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996

Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/

Uživatelský avatar
David 1
Junior
Junior
Příspěvky: 452
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Opava-Podvihov

Příspěvek od David 1 » 23.10.2007 22:17

No v práci už se žhaví o sto šest ,VW si ani nečuchne,to samé Mercedes,ani Peugeot.Chlapům to nechytá bez žhavení. 8O
Byl. Ford Focus 1,8 Tddi combi, 66 kw, r.v.99,
zelená met.
Už není ani Ford Mondeo 2.0 Tdci htb, 96 kw black metal, r.v.05
Škoda Octavia tdi 81kw htb, r.v. 02, Olivová metal.

Uživatelský avatar
Jozkablack
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2851
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jozkablack » 23.10.2007 22:23

Mě taky stará Fiesta bez žhavení nečapne! Jednou jsem sednul do tchánova Nissana 2.0D a zapoměl jsem nažhavit při -10st (tehdy jsem jezdil jen s benzínem) a ono to krásně čaplo, ani mě to netrklo, ale když tchán po zavření vrat nased, řekl jen sedíš v dieslu, tak příště žhav! Myslim že u modernějších aut, pokud je vše OK žhaviče začnou bejt nutný až při mrazech!
Ford Focus combi, 1.8TDDI, 66KW, 03, červená sériovka kromě alu kol a folií 35%-15%-5%
Renault Megane 1.6 benál, 5dv, 1996

Nálevna U Velasů: https://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 23.10.2007 23:45

Mi to startovalo az do -15°C bez funkcnich zhavicu.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Obake
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1105
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha 3

Příspěvek od Obake » 24.10.2007 18:45

Jo, trakrory také startují bez žhavení :wink: když je v pohodě baterka, tak to snese :lol: :lol: :lol:
Ford Focus 1.6 TDci combi, 2005, dark blue, 80kW
Bruno

Obrázek

Uživatelský avatar
fplisek
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1254
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ohrazenice okr. Třebíč, Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fplisek » 24.10.2007 19:14

Traktory :) , u nás v truhlářství mají starýho Tranzita, má nalítáno 350tis., oleje žere skoro víc jak nafty :D , vůbec nemá žhavení, ale startuje jak pes, v létě, v zimě, na otočku
Ford Focus 1.8 TDCi 85kW + Bluefin, K&N, IC z FoFoII, Silver, 17" Wolf, Eibach, RS nárazník, xenony, nivelace, ostřiky, ST vyhřívané sedačky, vyhřívané čelní sklo, 4x el. okna, digi klima, BC, el. šíbr, tempomat, alarm: Galerie
Obrázek

Uživatelský avatar
Hugo72
Junior
Junior
Příspěvky: 399
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Trencin, SK

Příspěvek od Hugo72 » 24.10.2007 19:19

Zajtra nežhavím :wink: A cez víkend vyhodím všetky žhaviče... :lol:
Veď princíp vznetového motoru je založený na kompresnom tlaku no nie? Na čo tam potom tie blbé žhaviče dávali? :lol:
FF Combi 1,8 TDCI, 85kw, 12/02, K&N air filter, Dark Grey...
Obrázek

powermax
Nováček
Nováček
Příspěvky: 99
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Krompachy

Příspěvek od powermax » 24.10.2007 20:44

priamovstrekove motory potrebuju zhavit len ak je extremne nizka teplota tak pod -15 , komorkove musia zhavit furt-preto starsie agregaty bez zahvenia nechytnu.
bude
Galaxy 2.0TDCi 2018
je
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW titanium 2013
Bol
Focus combi 1,8TDCi 85kW GHIA 2002

Uživatelský avatar
Hugo72
Junior
Junior
Příspěvky: 399
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Trencin, SK

Příspěvek od Hugo72 » 24.10.2007 21:02

powermax píše:priamovstrekove motory potrebuju zhavit len ak je extremne nizka teplota tak pod -15 , komorkove musia zhavit furt-preto starsie agregaty bez zahvenia nechytnu.
Samo, že to bol vtip s tými žhavičmi a vôbec.....
FF Combi 1,8 TDCI, 85kw, 12/02, K&N air filter, Dark Grey...
Obrázek

Uživatelský avatar
nego
Nováček
Nováček
Příspěvky: 149
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Gottwaldov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od nego » 25.10.2007 08:37

u maxika mi zhaveni vzdy jen kratce problikne, takze asi vubec nejsou v techto teplotach potreba (muj odhad)
C-Max 1.6 TDCi, 80kW, Trend, Moondust, 6/05

Uživatelský avatar
Noah
Junior
Junior
Příspěvky: 327
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Lounsko

Příspěvek od Noah » 25.10.2007 08:51

Jak uz tu bylo psano,kontrolka doopravdy jen problikne nebo sviti velmi kratce ale ve skutecnosti zhavi dal,dokud neodpadne rele je to na nic nechapu ze tam nedali kontrolku ktera informuje o konci zhaveni.No co se da delat .
Ford Focus 1.8 TDCi 2003 combi
Ford Focus 1.5 TDCi MK3.5 2016 Titanium

Uživatelský avatar
jamaka
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2509
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od jamaka » 25.10.2007 09:40

Noah píše:Jak uz tu bylo psano,kontrolka doopravdy jen problikne nebo sviti velmi kratce ale ve skutecnosti zhavi dal,dokud neodpadne rele je to na nic nechapu ze tam nedali kontrolku ktera informuje o konci zhaveni.No co se da delat .
Aby si startoval , ked je este koniec zhavica rozzeraveny, pretoze stale vytvara teplo.
3D 1,8TDCi SPORT 85kW(116PS) 2003
3D 2,0 ST170 127kW(173PS) 2002

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti