EGR ventil 1.8 TDCi

Uživatelský avatar
*ToMaS *
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 28.02.2010 13:53

Re: EGR ventil 1.8 TDCi

Příspěvek od *ToMaS * » 11.07.2011 21:12

Po zaslepení EGR u 1.8TDCi mi znatelne vzrostla spotřeba je to možné?

Uživatelský avatar
zuntak
Junior
Junior
Příspěvky: 252
Registrován: 25.12.2009 15:52

Re: EGR ventil 1.8 TDCi

Příspěvek od zuntak » 11.07.2011 21:44

Možné to je

Uživatelský avatar
spanel
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 915
Registrován: 02.09.2009 17:32

Re: EGR ventil 1.8 TDCi

Příspěvek od spanel » 12.07.2011 07:00

To Borja a jackdaws - až budu doma tak se podívám do účtenky, abych z toho vytáhl náklady na dekarbonizaci. Jinak mi to dělali v Cars-Morava v Olomouci, ale předpokládám, že to dělá každý Ford servis.

Takže zaokrouhleno cca : 640 Kč vč DPH
Naposledy upravil(a) spanel dne 12.07.2011 17:48, celkem upraveno 1 x.
Do 3.5.2020 byl: FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White

Uživatelský avatar
jackdaws
Junior
Junior
Příspěvky: 234
Registrován: 13.04.2010 12:44

Re: EGR ventil 1.8 TDCi

Příspěvek od jackdaws » 12.07.2011 11:06

spanel píše:To Borja a jackdaws - až budu doma tak se podívám do účtenky, abych z toho vytáhl náklady na dekarbonizaci. Jinak mi to dělali v Cars-Morava v Olomouci, ale předpokládám, že to dělá každý Ford servis.
kolko mas na aute KM stav ? resp robili to kvoli najzde km , prip kvoli nejakej poruche ??
Focus 1,8 TDCi 85kW Hatchback, Collection 2007, model 2008

Uživatelský avatar
spanel
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 915
Registrován: 02.09.2009 17:32

Re: EGR ventil 1.8 TDCi

Příspěvek od spanel » 12.07.2011 11:47

kolko mas na aute KM stav ? resp robili to kvoli najzde km , prip kvoli nejakej poruche ??[/quote]

Za jízdy po naší hrbolaté D1 se sekl EGR (zda to byla příčina, či ne nevím), ale přes diagnostiku jej odblokovali a že mám jezdit, zda se to nebjeví znovu. Je fakt, že jednou se po nastartování motor zakuckal a chcípl, ale pak už bez problémů. To bylo ještě před pravidelnou prohlídkou, dekarbonizací a STK a ME.
Takže jsem to nechal v rámci pravidelné a přípravy na STK udělat. Na tachometru mám cca 130 000 km - snad nestočených.
Po tom servisu (dekarbonizace, výměna oleje, olej filtru, vzduch filtru, palivového filtru, ....) a STK a ME jsem jezdil jak kratší trasy, tak i Chorvatsko a zatím bez zaváhání. I emise byly výborné.
Do 3.5.2020 byl: FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White

Uživatelský avatar
Radekjo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1517
Registrován: 08.12.2009 18:30
Bydliště: OVA

Re: EGR ventil 1.8 TDCi

Příspěvek od Radekjo » 22.08.2011 10:49

Technická po zaslepení EGR ventilu.

Hodnoty emisí s průchozím ventilem před 2 roky.
Hodnota kouřivosti: dovolená-2,20
naměřená-0,83
Rozpětí hodnot kouřivosti čtyř po sobě jdoucích měření: dovolená-0,25
naměřená-0,14

Hodnoty emisí s zaslepeným ventilem z 18.8.2011
Hodnota kouřivosti: dovolená-2,20
naměřená-1,10
Rozpětí hodnot kouřivosti čtyř po sobě jdoucích měření: dovolená-0,25
naměřená-0,09
FM MKV 2,0 TDCI 15

FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije) :nunu:
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro

Uživatelský avatar
zuntak
Junior
Junior
Příspěvky: 252
Registrován: 25.12.2009 15:52

Re: EGR ventil 1.8 TDCi

Příspěvek od zuntak » 23.08.2011 12:26

no koukám na odnoty a akorád se zvedla trochu kouřivost a kuly tomuhle rozdíl tam je ten egr to ani nemá cenu ho tam mít,dělal jsi něco s elektronicku jednotkou nebo jsi tam al jen plech(zaslepil) a jezdil a pak byly hodnoty takovýhle a co škubání nebo problemy s motorem bylo něco?

Uživatelský avatar
spanel
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 915
Registrován: 02.09.2009 17:32

Re: EGR ventil 1.8 TDCi

Příspěvek od spanel » 23.08.2011 14:38

Dnes jsem to vyzkoušel - zaslepit EGR, respektive přívod spalin k EGRu a hned po rozjezdu se rozsvítila červená kontrolka Engine systems fault, ale auto jelo bez cukání, tak jsem ujel cca 10 km, po vypnutí motoru a nastartování se nerozsvítila, až téměř doma před dojezdem. Když jsem to napíchl na diagnostiku (Formidable), tak tam byla chybová hláška EGR Circuit Low Input (Nízký vstup EGR obvodu) pravděpodobně to bude hlídat ten podlakový senzor. Ten by asi bylo nutné obalamutit.
Do 3.5.2020 byl: FoFo II COMBI, 2006, 1.8 TDCi, 85 kW, Diamond White

Uživatelský avatar
Radekjo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1517
Registrován: 08.12.2009 18:30
Bydliště: OVA

Re: EGR ventil 1.8 TDCi

Příspěvek od Radekjo » 23.08.2011 23:32

Plech na přírubě. Už to mám několik tisíc Km a žádné cukání ani problémy. Kontrolka se ani jednou nerozsvítila. :hhura:
FM MKV 2,0 TDCI 15

FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije) :nunu:
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro

Uživatelský avatar
zuntak
Junior
Junior
Příspěvky: 252
Registrován: 25.12.2009 15:52

Re: EGR ventil 1.8 TDCi

Příspěvek od zuntak » 24.08.2011 10:36

podle mě to musí být zaslepený až za egrem co vede ta nerez roura do saní tam by to nemuselo psát nic protože k egru by spaliny šli a od něj už ne a on by dělal jao by měl být funkční ale bude zaslepený na vývodu

Uživatelský avatar
Radekjo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1517
Registrován: 08.12.2009 18:30
Bydliště: OVA

Re: EGR ventil 1.8 TDCi

Příspěvek od Radekjo » 24.08.2011 11:26

Nemůžou jít spaliny do Egru když nikde nevychází. Leda že by se nafukoval :mrgreen:
FM MKV 2,0 TDCI 15

FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije) :nunu:
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro

Uživatelský avatar
jackdaws
Junior
Junior
Příspěvky: 234
Registrován: 13.04.2010 12:44

Re: EGR ventil 1.8 TDCi

Příspěvek od jackdaws » 16.10.2011 21:55

tak oficial znenie od manika co ma info priamo z fordu...
egr na 1,8 tdci ide zaslepit vzdy , ale RJ hlasi chybu resp. znizi vykon u motorov s RJ siemens teda posledna varka 1,8 tdci cca po 2006-2008 nejde zaslepit bez chyby v RJ...

starsie idu a motor nestrati vykon...
Focus 1,8 TDCi 85kW Hatchback, Collection 2007, model 2008

Uživatelský avatar
Radekjo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1517
Registrován: 08.12.2009 18:30
Bydliště: OVA

Re: EGR ventil 1.8 TDCi

Příspěvek od Radekjo » 22.10.2011 15:12

Já věděl proč si kupuji rv 2005 :mrgreen:
FM MKV 2,0 TDCI 15

FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije) :nunu:
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro

JEDLOVKA
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 15.06.2014 20:48

Re: EGR ventil 1.8 TDCi

Příspěvek od JEDLOVKA » 01.07.2014 08:59

ahoj mám C-max 2,0 TDCi r.v 12/2003 100KW bez filtru pevných částit (už od výrobce) a nechal jsem si EGR jen uzavřít (žádné mechanické rozebírání ani záslepky) a upravit ŘJ ,aby to nehlásilo chybu. Motor mi přijde pružnější, nekouří a i jinak smrdí. Spotřeba mírně klesla. Za mě jsem spokojen. Měl jsem to udělat už dávno. Záměrně nedávám odkaz na firmu páč jsem byl pokárán, že dělám reklamu. Dostal jsem ještě na flashe disku zálohu, kdybych nebyl spokojen a náhodou neprošel emisema. Pán z firmy co mi to dělala říkal, že naopak emise měl po úpravě EGRu menší.
Uvidíme za rok , to jdu na emise.

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: EGR ventil 1.8 TDCi

Příspěvek od tomason » 01.07.2014 10:14

Nechci být chytrej,ale podle mě stačí prémiové palivo Verva a podobné a o egru jsem nikdy nevěděl a hlavně neposkakovat po městě nesmyslný trasy.Najel jsem na stříbrném 2005 téměř 100 tisíc než mi ho nabourali na tacháči bylo 150.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Semrush [Bot] a 1 host